Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
I_V_A_N
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 29.09.2010 г. 23:39 ч. Мнения: 3 Местоположение: Pazardjik
|
прекъсване в двигателя
Искам да попитам дали някой може да ми помогне относно следния проблем. От известно жреме насам вартбурга започна да прекъсва. Когато жидях свещите се окоза че свещта на 1-ви цилиндър е зацапана .Смених свещта и спря да прекъсва за няколко дестки километра след това отново същото.Отидох попитах някои познати за съвет и те ме посъветваха следното : смених бензиновата помпа , гарнитурата на гавата ,почистих карбуратора , смених бобините , свещите ,кабелите , чукчетата ,авансовата плочка . Отново спря да прекъсва ,изминах около 10 километра и започна пак да прекъсва.Оказа се че чукчето ,което е за 1-ви цилиндър не работи както трябва ( от него ислиза много силна искра).Смених го на пак не се оправи.Премерих данеби динамото да дава много силен ток , но то си зарежда нормално.Сега за последно слжих още един кондензатор при това чукче (за 1-ви ) цилиндър , за малко се пооправи но пак започна да прекъсва.
|
Четвъртък, 30.09.2010 г. 22:56 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Re: прекъсване в двигателя
Провери кабелите от делкото до бобините,може да е протрит някъде и да опира на корпус.Два кондензатора в паралел не е желателно да се вързват,откачи старият и остави новият и виж искрата променя ли се.Провери си и бубината на 1-ви цилиндър може да има вътрешно късо и да минава по голям ток през чукчето, или да е някакъв друг модел.
_________________ Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.
|
Четвъртък, 30.09.2010 г. 23:58 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: прекъсване в двигателя
Ако това, че излиза много силна искра от чукчето на 1-ви цилиндър означава, че самото чукче искри, проблемът е в кондензатора. Най-добре размени с кондензатора на друг цилиндър, за който си сигурен, че е изправен, защото като сложиш непроверен кондензатор като нищо може и той да е заминал. Иначе симптомите са подобни на заминал кондензатор. Може и наистина да е протрит кабел, ама аз бих заложил на кондензатор.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Неделя, 03.10.2010 г. 20:15 ч. |
|
|
I_V_A_N
Начинаещ
Регистриран на: Сряда, 29.09.2010 г. 23:39 ч. Мнения: 3 Местоположение: Pazardjik
|
Re: прекъсване в двигателя
То не точно аз извършвам ремонта а един познат който доста добре се справя с двигателите , понеже аз неразбирам много . Та той сложи кондензатор и при бобината и прекъсването се оправи , и вече седмица върви доста добре.
|
Вторник, 05.10.2010 г. 21:05 ч. |
|
|
valyo1912
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 06.08.2009 г. 14:06 ч. Мнения: 1 Местоположение: plovdiv
Skype: valyo1912
|
Re: прекъсване в двигателя
здравейте и аз имам почти същия про свеща постоянно ми цапа,дава силна искра,когато откача другите два цилблем,1 цилиндъриндъра и остава само дефектня колата пали и работи на един цилиндър,а когато свържа и другите цапа свеща и няма мощност,може ли да ми кажете от какво е този проблем,нямам нерви вече с тия двутактови двигатели но любовта ми към върбурга не ми позволява да го хвърля,при чукчетата нямам кондензатори защото сам с електронии за всеки цилиндър,надявам се да ми помогнете
|
Петък, 22.10.2010 г. 22:44 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: прекъсване в двигателя
Здравей,колега.Има 2 вариянта да ти зацапва цилиндър-ток,т.е.пробито или много затворено или отворено чукче-провери и центровката.И по лошия-слаба компресия в този цилиндър-премери и трите цил.и ги сравни-трябва да е еднаква.
|
Четвъртък, 25.11.2010 г. 16:54 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|