Автор |
Съобщение |
N.S.
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Сряда, 24.03.2010 г. 18:07 ч. Мнения: 63 Местоположение: Кюстендил/ Вартбиландия
|
Двуцевка
Искам да попитам следното- Може ли да се боядиса двуцевката(изпускателна система), както и кутията, от която излиза тя(не знам как се нарича). Става въпрос за Вартбург 1.3 . Има ли опасност това да доведе до повишаване на температурата в някакъв аспект и неприятни последици? И накрая, ако може, с какво?
|
Сряда, 28.07.2010 г. 22:31 ч. |
|
|
vasko
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч. Мнения: 82 Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
|
Re: Двуцевка
Най добрия вариант е никелиране или хромиране но преди която и да е от двете процедури трябва по повърхностите да няма никаква ръжда. Според мен не си заслужава труда и парите макар че резултата е много приятен. А иначе може да видиш по "тунинг" магазините има едни спрейове които ги пишат че са за висока температура. Питай или виж (на опаковката трябва да пише) до колко градуса издържа и ако издържа над 800 градуса можеш да го ползваш. Попринцип мисля че изпускателния колектор се нагряваше до около 800 градуса (ако бъркам моля за поправка). п.п. Покажи машината на която ще се извършва тази операция може и за друго да дадем идеи. п.п2 Добре дошъл във Форума
_________________ Вторият е първия загубил !
|
Четвъртък, 29.07.2010 г. 23:47 ч. |
|
|
N.S.
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Сряда, 24.03.2010 г. 18:07 ч. Мнения: 63 Местоположение: Кюстендил/ Вартбиландия
|
Re: Двуцевка
Благодаря за отговорите. Но ако няма проблем аз ще продължа с въпросите. Идеята със спрея звучи добре. Въпросът обаче е, дали след като ги боядисам няма да се получи нещо като "запечатване" на въпросните части, в следствие, на което температурата им да се повиши и да стане гаф? ПП. Добре заварили. ПП2. За Trabantfen ще кажа единствено това: С времето човек разбира, че не трябва да наказва хора като теб, тъй като твоят си господ достатъчно е сполучил с това. дЗ и тук има някои дето наказват, но понякога закъсняват
|
Петък, 30.07.2010 г. 20:20 ч. |
|
|
mywib
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 06.03.2010 г. 22:52 ч. Мнения: 53 Местоположение: хасково
|
Re: Двуцевка
С едно боядисване няма да се вдигне температурата, че да стане гаф.
|
Петък, 30.07.2010 г. 21:59 ч. |
|
|
N.S.
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Сряда, 24.03.2010 г. 18:07 ч. Мнения: 63 Местоположение: Кюстендил/ Вартбиландия
|
Re: Двуцевка
Някой знае ли наистина при работа на колата до каква температура приблизително достигат двуцевката и колектора? 800? Тъй като след едно не чак дотам задълбочено търсене, признавам, спрея, който намерих издържа на температура до 650 градуса(или поне така го водят).
В крайна сметка намерих спрей(Космос), който издържа до температура 700 градуса и засега напръсках капака на колектора. На вид го докарва, ще видим колко ще издържи обаче.
|
Вторник, 03.08.2010 г. 10:29 ч. |
|
|
N.S.
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Сряда, 24.03.2010 г. 18:07 ч. Мнения: 63 Местоположение: Кюстендил/ Вартбиландия
|
Re: Двуцевка
Както вече съм писал, колектора и двуцевката ги изпръсках със спрей "Космос"(мат). Получи се добре от естетическа гледна точка и това от доста време вече не се е променило.
|
Сряда, 20.04.2011 г. 13:29 ч. |
|
|