Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Празен ход 28 H 1-1 
Автор Съобщение
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
незнам дали е вярно но на мен ми казаха така:завиваш вънта отгоре докрая отвиваш го 2.5 оборота и после с ония винт отдясно на карба докато са стабилни,ако нямаш инстументи

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Понеделник, 03.11.2008 г. 17:53 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Да и на мен така са ми казвали .

Марто .
Аз сега се сещам.Ще проверя и това с пластмасовата капачака .

А пък си мислех ,че не се отваря .


Вторник, 04.11.2008 г. 14:44 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Петък, 04.06.2010 г. 23:45 ч.
Мнения: 1
Местоположение: червен бряг
Skype: tsvetan tsvetkov5
Мнение Re: Празен ход 28 H 1-1
Моят праблем е че , немога да открия многото горивни жикльори на карбуратор 2Н1 1 които са показани на фиг.2 74 в книгата "Аз ремонтирам Трабант"При отварянето на карбуратора почистих само главния жикльор защото друг горивен неоткрих.Почистването започнах защото неможах да запаля двигателя.След почистването и проверка на поплавъка опитах отново при което двигателя запали,поработи две минути и като подадох газ огасна.От маркучето на дъното на въздушния колектор беше изтекло някакво количество гориво според мен повече от положеното при нормална работа на двигателя.Въпроса ми е може ли някой да подскаже евентуална причина за горното поведение на двигателя?
И още един въпрос:Къде може да се намери въздушен филтър за Трабант.


Неделя, 06.06.2010 г. 12:39 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Празен ход 28 H 1-1
Причината вероятно е пробит поплавък ,заяла игла или кофти регулирано ниво в камерата.
С много интерес следя дискусията щото и мен живо ме интересува.И не ми стана ясно:
В крайна сметка кой от винтовете е за общото качество на сместа и кой за празния ход.Големия или пломбирания.
Това винтче дето опира в лоста на дроселовата клапа защо не се бара като са го сложили/говоря не за това което вдига оборотите при дръпнат смукач а за онова малкото навряното с контрагайката/Ако дроселовата клапа е трябвало да е затворена на празен ход напълно що фашагите са го сложили там.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Неделя, 06.06.2010 г. 19:53 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Празен ход 28 H 1-1
За общата смес винт за съжаление няма. Големия винт отпред е за количеството смес на празен ход, пломбирания е за качеството и по-точно за въздуха.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 06.06.2010 г. 20:09 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Празен ход 28 H 1-1
Някой да има на идея какви са размерите на гуменото уплътнение на винта за сместа на празен ход?

_________________
Изображение


Сряда, 04.06.2014 г. 21:46 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов