Автор |
Съобщение |
353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 18:41 ч. Мнения: 37 Местоположение: Велико Търново
|
нещо прекъсва
Днеска направих една разходка около 60 км и колата взе че пак и се скапа вървежа, имам известни съмнения че може да е от бензина и маслото (приста, само такова имаха). Сипал съм 19-20 гр. на литър, пуши съвсем малко. Бензин 95 но взе нещо да прекъсва като дам пълна газ и да чатка от време на време. Преди два дни си беше съвсем наред вдигаше си обороти на първа 40-50 без проблем (дори 55 ! не съм посмял повече), сега на 35-40 почва да чатка яко и не дърпа така леко. Просто се чудя може ли толкова да повлияе това масло, щото преди това бях със някакво гръцко масло, а имам центровка от 2 месеца.
|
Събота, 22.03.2008 г. 22:10 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Много ми намирисва на центровка.
|
Събота, 22.03.2008 г. 22:16 ч. |
|
|
nKaLiZaTuRa
Продавач-консултант
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч. Мнения: 78
|
пристата е лощо масло лошо .... личен опит
СМЕНИ МАСЛОТО !!!!
и аз залагам на масло или центровка 60/40
_________________ nur ........ Wartburg ........ http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html
|
Неделя, 23.03.2008 г. 00:39 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Ако си вдигал 40-50 на първа, това са си височки обороти и като нищо може да е от маслото - пристата не смазва добре при нормални обороти, камоли при спортно каране.
|
Неделя, 23.03.2008 г. 00:41 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Направо 80 е вдигнал на първа.То след 20 вече имаш усещането,че мотора ще влезе в купето.50 могат да се вдигнат на втора,с мнооого зор.Пробвал съм-вдига до 70 на втора.Като след 50 ускорението се влошава драстично.Само реве,без да набира така.На 70 спира и това да прави.
Това е Вартбург,не Москвич за да вдига такива скорости на тия предавки.
Колкото до Пристата-пълна дивотия е това.Градска легенда.Пристата тук е 5 лева.Лукойла е 4.20.Кой малоумник ще седне да ментосва Приста при това положение?Безсмислено е.Проблемът най-вероятно е от центровка и ако няма някаква чисто механична повреда,тоя варел ще надживее колите на половината раЦери тук,взети заедно като до последния си ден ще си кара пак на Приста.
Може да не е върхът на маслата,ама това демонизиране на пристата е пълна глупост.Ако утре Приста изчезне от пазара,залагам каса бира,че максимум до следващата седмица вече ще си имаме друг "демон".
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Неделя, 23.03.2008 г. 00:57 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Пристата не е ментосана, просто заводски не струва. Била е актуална, когато другия вариант е бил м10д. А това за скоростите - може да се гръмнеш. Вчера с трабанта, дето съм му сложил нарочно по-малко предверение за градско, дигнах 40 на първа и просто аз превключих, не беше умрело съвсем, и 60 на втора, като още набираше. С по-голямо предверение и повече ще направи. Вартбурга, като се има предвид че предавателните му числа са по-малки от трабанта, гумите са по-големи и вдига повече обороти, просто ти си уникалната пенсия, че те е страх вече при 50 на втора. Нищо лично, просто с всяко мнение тотално подбиваш и без това жалкия имидж на тия коли. Пожелавам ти по-скоро да махнеш вартбурга и да си вземеш """нормална""" кола, защото от доста време личи тоталната ти омраза и песимизъм към тази марка.
|
Неделя, 23.03.2008 г. 11:26 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Оффф...пак изводи на база теория...Айде стига вече...Гумите са същите като на трабанта.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Неделя, 23.03.2008 г. 13:23 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Викаш 20 на първа и повече неще а?
Митак, тука в Търново повечето нагорнища са такива, че ако не изцепиш първа до 30-35 втора хич няма да наеме.
Това са 50 на втора пак са глупости.
С моя няма да казвам колко съм правил на втора за да не възникват спорове. Но втора по книжка я дават до 65, така че представи си колко още може да вдигне.
|
Неделя, 23.03.2008 г. 14:09 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Карал сам вартбург 353 с долни скорости сас 70 на втора(собственика не ми даде да го мача повече иначе моеше сигурно и повече а с трабанта рекорда ми е 40 на парва и 80 на втора)
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Неделя, 23.03.2008 г. 14:48 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Ми 40 на първа и 80 на втора си е максимума на един вървежен трабант. На гемар правеше такива скорости. И 130 на 4та
|
Неделя, 23.03.2008 г. 19:54 ч. |
|
|
353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 18:41 ч. Мнения: 37 Местоположение: Велико Търново
|
Отворих го. Оказа се както предния път, развили се бяха винтчетата на основата с чукчетата. Сега им сложих федер-шайби явно заради това са се развили. Трябва ли да имат федерки по-принцип ? Центровка няма да правя сега.
|
Неделя, 23.03.2008 г. 22:23 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
А представяш ли си,ако имаше и пета ))
Следваща спирка-NY
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Неделя, 23.03.2008 г. 22:25 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Мите, песимисте... всяка вечер слушам новините да видя кога ще кажат че си преметнал въжето през някой по-дебел клон и си увиснал, ама не би... очевидно си по-психически стабилен от мен
Първа - 30 (може и още), втора - над 65 и под 70, трета... не съм я мъчил над 90
Пак ще ти кажа: спри да правиш генерални и обобщаващи изводи от един частен случай (твоят варц). То е все едно аз да твърдя, че всички вартбурзи дърпат наляво при ускорение. Ми така де - моя щом дърпа, значи всичко от тази марка дърпа наляво (ама само при ускорение).
Последна промяна Nasakoto на Неделя, 23.03.2008 г. 23:01 ч., променена общо 1 път
|
Неделя, 23.03.2008 г. 22:45 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
На 3-та-до 100.
Изправарвах едно такси по околоМръсното.За пръв път виждах изплашен таксиджия.В очите му нямаше нищо друго,освен УЖАС...
Човека просто натисна спирачката и изостана далеч назад.
Така,че...за вдигане-вдига.Ама гледай да си сам на пътя.Сред нормалните шофьори има и хора със слаби нерви.Не е сигурно,че ще издържат на шока.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Неделя, 23.03.2008 г. 22:58 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Първа 55, втора 95, трета до към 140
|
Неделя, 23.03.2008 г. 23:27 ч. |
|
|