Автор |
Съобщение |
tsonkov
Гордостта на форума :)
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:28 ч. Мнения: 80 Местоположение: София
Automobile: Трабант 601ТS
|
Бобини
Здравейте ! Имам следния проблем "Бобините на 2 и 3-ти цилиндър напваро парят, на първи е що годе поносимо" на какво може да се дължи това ?
|
Понеделник, 10.05.2010 г. 10:07 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Re: Бобини
Ако си държал по-дълго на контакт, има вероятност бобината, чието чукче е затворено (чийто канал на електронното е задействан) да прегрее и да се поизпече вътрешно, което е свързано с нарушаване на изолацията и окъсяване между някои навивки. Така части от бобината на практика спират да работят, понеже през тях не протича ток докато чукчето е затворено, а когато чукчето се отвори, и магнитната енергия трябва да се трансформира във високо напрежение, тези окъсени участъци "изяждат" част от магнитната енергия, и я преобразуват в топлина. С три думи: пробвай други бобини. Или пък маркирай тези, за да знаеш коя коя е, и им размени местата. Ако двете печащи пак пекат - смело можеш да ги обявиш за изтрещели и да им търсиш заместници P.S. Трабанта не беше ли само с две бобини?...
_________________ Hard to the core !
|
Понеделник, 10.05.2010 г. 10:39 ч. |
|
|
tsonkov
Гордостта на форума :)
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:28 ч. Мнения: 80 Местоположение: София
Automobile: Трабант 601ТS
|
Re: Бобини
проблема, е че прегряват по време на движение на колата и като я карам на по-високи обороти след 2-3 мин направо почва да гасне, като я угася и почакам малко се оправя, ако не я зоря, що годе върви !
|
Понеделник, 10.05.2010 г. 12:02 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Бобини
Провери си разтоянието на чукчетата, обикновенно ако е под 0.4мм започват да греят бобините, тъй като времето за натрупване е много.
|
Понеделник, 10.05.2010 г. 17:24 ч. |
|
|
tsonkov
Гордостта на форума :)
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:28 ч. Мнения: 80 Местоположение: София
Automobile: Трабант 601ТS
|
Re: Бобини
Възможно ли е да са кондензаторите на плочката ? Да са изсъхнали ?
|
Понеделник, 10.05.2010 г. 17:26 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Re: Бобини
Ако прекъсне или пробие кондензатор,няма да работи съответният цилиндър.
_________________ Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.
|
Понеделник, 10.05.2010 г. 22:39 ч. |
|
|
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
Re: Бобини
Според мен най-добрият съвет е:
ПОДМЕНИ ГИ С НОВИ ЗА ЛАДА
И при мен грееха, насочвах въздух да ги обдухва,подменях ги с български, с оригинални немски втора употреба, комбинирах тия, които най-малко греят (а оригинални и български са с различен диаметър и има проблем с фиксирането) и си мислех, че решавам проблема.Но всичко беше временно и относително.
Преди 3 години си купих 3 нови бобини за Лада. Пазарих се, защото бяха по 18.50, но за "количество" успях да сваля цената на 15 лева бройката. Купих си и комплект кабели за тях - 5 лева. Може да ви се вижда много скъпо, но трета година нямам никакви проблеми с бобини, кабели, лули, свещи. Пали от раз, има силна искра, не цапа свещи и сигурно съм спестил парите от намаления разход и подмяната на свещи. Защото и в тях съм се съмнявал и съм ги сменял. Да не говоря за удоволствието от липсата на проблеми в тази "област" на Вартбурга.
Каквото и да си говорим, в крайна сметка всичко опира до пари.
|
Петък, 14.05.2010 г. 17:37 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Бобини
И аз подкрепям идеята за ладови бобини. Вече трета година съм с такива и нямам никакви проблеми. Тук обаче искам да подчертая, че и с оригиналните вартбургови бобини НИКОГА не съм имал проблеми - а съм карал и с български и с немски. Смених ги с ладови, защото ми подариха въпросните и го направих просто за пробата. Резултата - малко по стабилна и мека работа на празен ход и ниски обороти. Нищо дуго. Промяна в разхода не усетих.
|
Петък, 14.05.2010 г. 18:13 ч. |
|
|
wartburg_fen
Ax Driver
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч. Мнения: 111 Местоположение: София
|
Re: Бобини
Подкрепям ладовите бобини, точно по същия начин грееха, цапаха се яко свещите, понякога след дълго каране гаснеше и нямаше палене. След смяната им с ладови там не е пипано по колата вече
_________________ Wartburg,the power of 2T engine
|
Вторник, 18.05.2010 г. 22:07 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Re: Бобини
Тук има едно място,на което продават нови български бобини за 353. Но и аз залагам на ладовите.Доказали се се във времето.Бобините за тия коли така или иначе нямат защита от прегряване.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Понеделник, 24.05.2010 г. 00:38 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Бобини
На последната среща в Пловдив, Nasakoto ме осветли, че бобините ми били Ладови.
Това, което пише на тях е : Б117 - А 12V 8А Сделано в Болгарии
Така че, ладовите бобини стават и за нормален трабант. За сега се справят доста добре .
|
Сряда, 23.06.2010 г. 13:44 ч. |
|
|
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
Re: Бобини
siso написа: И по-точно са изработени в "Елпром" Елхово
|
Четвъртък, 24.06.2010 г. 11:56 ч. |
|
|
ceco
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 19.12.2008 г. 17:05 ч. Мнения: 12 Местоположение: Пазарджик
|
Re: Бобини
И аз да съм с ладови бобини, вече по-малко отварям капака на двигателя и празния ход е по- стабилен! Определено съм доволен, е всичко си има цена.
|
Вторник, 29.06.2010 г. 12:47 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Бобини
Да попитам, за да не отварям нова тема: бобини от вартбург с чукчета стават ли за трабант с електронно запалване?
_________________
|
Понеделник, 25.10.2010 г. 20:45 ч. |
|
|