Новото начало: Wartburg 1.3++
Автор |
Съобщение |
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
Новото начало: Wartburg 1.3++
И бързам да съм първия разписал се...
Преди да го взема: http://87.116.92.70/Photos/Varel/
След като го взех: http://87.116.92.70/Photos/NewBeginning/
Работа по двигателя: http://87.116.92.70/Photos/NewBeginning/glava/
Тука как го зглабяме: http://87.116.92.70/Photos/NewBeginning/zgloben/
В сервиза вече с новите спирачки и генерация:
http://87.116.92.70/Photos/NewBeginning/Brakes/
63мм права генерация от колектора,4 дискови вентилирани диска с 4 бутални апарата.Скоро хидравлична ръчна
И специялни благодарности на Кирето!Както винаги все така Бруталист
_________________
Последна промяна kocta на Четвъртък, 28.02.2008 г. 17:44 ч., променена общо 1 път
|
Неделя, 10.02.2008 г. 02:00 ч. |
|
|
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
Браво ! Новия варел поне с 5 скорости ли е ? Как си решил проблема с ръчната, когато си от зад с дискови ? От какво са дисковете ?
|
Петък, 15.02.2008 г. 18:46 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
Търси се варянт за 5 скоростна ск. кутия. Проблема с ръчната е измислен (хидравличан) с готово решение. Дисковете са си оригинални от Вартбург но разчертани и фрезовани Има си тънкости разбирасе но Кирето не ги издава
_________________
Последна промяна kocta на Четвъртък, 28.02.2008 г. 20:48 ч., променена общо 1 път
|
Събота, 16.02.2008 г. 03:04 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
Нека да добавя още някое дребно подобрение в списъка.
Сложих музичка да има:
http://www.innovatek.cn/products/all-in-one/IN365DTM/IN-365DTM.htm
Magnat Power Plus 693
http://kuzmovelectronics.com/site/magazin/index.php?act=viewProd&productId=23093
http://www.sonicelectronix.com/item_10302_Pyle+PDBT18.html#
http://www.thunder.bg/product_info.php? ... ucts_id=82
2 броя от тези: http://www.ljclub.net/speak/bass/vt-kr12/bass.htm
+ кондензатор 1 фарад
Отзад вече съм с кожена седалка от 3 части за сега грубо сложена,скоро и отпред ще й сложа кожа.
Ето това са седалките: http://87.116.92.70/Photos/Nissan%20Silvia/DSCN0619.JPG
Заиграх се днеска и с черния мат спрей и почнах да си боядисвам белите кожени глупости по интериора.Скоро както е тръгнало май и тавана ще го пръсна черен понеже ми харесва как става
_________________
|
Четвъртък, 28.02.2008 г. 17:33 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
На излизане от ОМВ-то счупи скоростите ма с 300 мъки се прибрах до нас Трябва си усилка нема начин. Най-страноото е,че след като счупи ушите на скоростите се развървя нещо ... хммм
_________________
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 02:04 ч. |
|
|
nKaLiZaTuRa
Продавач-консултант
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч. Мнения: 78
|
мн лошо тва за скоростите ....
иначе колата е читава
_________________ nur ........ Wartburg ........ http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 16:59 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
Днеска си ребилднах карбуратора (беше в ужасно състояние + запушени жиглйори и тръбички за вакумите).Вкарах и някой трик който ми хрумна на място и съм учил по физика за движение на флуиди.
Почти ми е готов и оборотомера който ще измести комбинирания уред.
Наско измисли и схема за Shift Light и ще я свържа към вече монтираните лампа и дисплей в таблото! Взех и мярка за стойка за уредите,нещо което свързва барчето при скоростите с конзолата за парното.На него ще сложа комбинирания уред (температура двигател и бензин),стрелкови уред за волтажа,вакумметър и 2 стрелкови уреда за темература на водата и ниво бензин(уж по-прецизно).Може да лсожа и някое друго бутонче и лампичка. За без пари толкова
Последно някой може ли да ми даде достоверна информация за вакум глупоста на делкото ми. т.е. дали дава аванс при отворен или затворен дросел. ?
_________________
|
Сряда, 05.03.2008 г. 21:42 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Абе Коце колко пъти да ти казвам - вакуумния регулатор работи при ОТНЕМАНЕ на газта и тогава дава предварение. Тогава и вакуума е най-голям. Само дето повечето хора не знаят кога работи вакуумния регулатор, в тва число и хора завършили висше ДВГ.
Ако на мен не вярваш е друг въпрос
|
Сряда, 05.03.2008 г. 23:12 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
Вярвам ама като разглобих карбуратора взимаше въздух преди дросела а не след дросела където вече се създава вакум
Ако тръгне повече значи е при подаване на газ а ако почне да мята пламъци значи е при отнемане Е утре ще проверя като го сложа
_________________
|
Четвъртък, 06.03.2008 г. 01:47 ч. |
|
|
koce
Кара Wartburg 20 години.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
kocta не знам кое ти е преди и кое след.Ivaka е прав при отнемане на газта дроселната клапа се затваря и под нея се получава по-голям вакум, който дава предварение на делкото. Като свалиш най долната част на карбуратора с 2 винтчета ще видиш кухина на трите тръбички за вакума и на дъното на кухината отвор около 2 мм. който води под карбуратора или под дроселната клапа. Вакума над нея се получава при отваряне на клапата или при подаване на газ и този вакум засмуква бензина. Мисля, че обясних подробно.
Поздравления за положения труд и екстрите.
|
Петък, 21.03.2008 г. 18:03 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
Видях ги Карба е сложен,настроен и колата е пушка вече.
Вече е с изцяло кожен салон само трябва да се закрепят читаво седалките (стана мания). Остава да се отстранят някой проблемчета и да се сменят някой части по колата +кожуха на скоростната кутия ама не ми остава време да я затегля до сервиза. Направих си джобове в предните врати и съм сложил едни стари алпинки 17см но трябва да го оформя хубаво с кит и да тапицитрам корите.Поуплътних и малк обагажника та сега може да се увеличи повечко музиакта (регулирах и басс левела и сега звукът е що годе балансиран). Та такива глупости. В скоро време трябва да сложа 7" тфт някъде по таблото и 15" джанти с гумета 195/50/15.
Ако имате въпроси питайте да се раздвижи малк отемичката
_________________
|
Събота, 22.03.2008 г. 21:31 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Неделя, 23.03.2008 г. 00:11 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
Я ми кажи как стой въпроса с поставянето на дискови спирачки отзад?
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Неделя, 23.03.2008 г. 22:24 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
Снимки утре,а за спирачките ми имаш Skype-то
_________________
|
Понеделник, 24.03.2008 г. 02:28 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
Ето снимки...
http://87.116.92.70/Photos/NewBeginning/New+interior/
Остава нещата да се закрепят хубаво,да боядисам по интериора ламарините и тавана черни.Пода и корите ще ги мисля по-натам.
_________________
|
Събота, 29.03.2008 г. 12:03 ч. |
|
|