Автор |
Съобщение |
lion6
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 25.03.2010 г. 23:09 ч. Мнения: 19 Местоположение: kozlodui
Skype: lion-7989
|
ДВГ
Здравейте колеги нов съм във форума и доста идеи почетох дето няма кои да ми ги каже.благодаря на всички за информацията. Аз искам да попитам едно намерил съм двигател от фолцваген голф 2 1.8 инжекция искам да го монтирам на вартбурга си но незнам дали ще съвпаднат болтовете на скоростната кутия на вартбурга на двигателя на фолцвагена или ще трябва да се прави фланец.Ще чакам савети .Благодаря предварително на всички.
|
Четвъртък, 25.03.2010 г. 23:15 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: ДВГ
Първо, ако желаеш може да се представиш. Може и с някоя снимчица. Второ какъв Вартбург имаш? Трето - не, няма да стане без преработка. Ти си на ход.
|
Петък, 26.03.2010 г. 00:30 ч. |
|
|
lion6
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 25.03.2010 г. 23:09 ч. Мнения: 19 Местоположение: kozlodui
Skype: lion-7989
|
Re: ДВГ
О.К. Аз се казвам Мариян снимка все още незнам как да кача но като науча ще кача.Вартбурга ми е подарак но доколкото знам е вартбург 353 .Преди време карах вартбург 353 делукс много яка машинка ама ми се стори,че двигателят е слаб за това купе и затова сега ми подариха един вартбург и смятам да направя някои промени по него относно съотно6ение конски сили и тежест на купето.Като цяло съм доволен от тази машина но според мен има какво да се променя и желае от нея.Затожа искам да сменя двигателя с двигател от фолцваген голф 2 и ми се иска да сменя и главините за да ка4а 14 цолови гуми и така стигнах до този форум.Смея да споделя че успях да спася една прекрасна машинка от зла участ в депото за скраб.Мисля също,че с увеличаването на конските сили е редно да помисля и за спирането и ми се иска да сложа и дискожи спирачки отзад но това по нататък.Ще съм благодарен на съвети и идеи.
|
Петък, 26.03.2010 г. 20:54 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: ДВГ
Ами съвети можем да даваме поне, но това, което искаш да правиш е голям филм, незнам дали и до колко си наясно. Не разбрах дали разполагаш с двигател и какъв е точно? Какво очакваш от колата?
|
Събота, 27.03.2010 г. 00:04 ч. |
|
|
lion6
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 25.03.2010 г. 23:09 ч. Мнения: 19 Местоположение: kozlodui
Skype: lion-7989
|
Re: ДВГ
Ами очаквам да е по - мощен не да е по - бърз няма да ходя на състезание с нея просто ми е необходима кола за ежедневни нужди , която да е с газова уредба и да е евтина за потдръжка,че с тез нашите пътища думи нямам.мисля че ще се получи с мощен двигател.А забравих извини ме -двигателят е 1.8 от фол КСваген голф 2.Преди време както вече споменах имах вартбург 353 делукс с тегли 4 и като тр еаЪгнех на дълъг п аЪт с ремарке основният проблем ми беше прегряването надявам се с този по мо 6тен двигател да отстраня този проблем и да успея да намаля разхода , че тези машинки горят доста над 10 на 100 особенно когато са натоварени. дЗ не е лошо да обърнеш внимание на правописа и най - вече на употребата на 4 и 6, ако не искаш да получиш БАН.Коригирах някои от грешките, за да не ти трия мнението.
|
Събота, 27.03.2010 г. 22:31 ч. |
|
|
lion6
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 25.03.2010 г. 23:09 ч. Мнения: 19 Местоположение: kozlodui
Skype: lion-7989
|
Re: ДВГ
Добре от тук нататък ще внимавам с правописа мислех, че това е форъм за реставриране на стари автомобили ама то май е поредният изпит по правопис.Хубав е форума и има какво да се научи от него,а това да рвставрирам автомобил ми е мечта отдавна и да направя съответните подобрения по него.Идеята на самият форум е чудесна и съм очарован от това ,че не съм сам в идеите си но ще помоля админите някои като допусне грешка да не са толкожа остри в тона. дЗ никои не е "остър", но защо не погледнеш колко грешки имаш. Само в този пост са 6. Има един юзер от Македония, който пише по правилно от теб. Не става въпрос за заяждане, а за спазване на правилата, които явно не си прочел.
|
Неделя, 28.03.2010 г. 15:42 ч. |
|
|
lion6
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 25.03.2010 г. 23:09 ч. Мнения: 19 Местоположение: kozlodui
Skype: lion-7989
|
Re: ДВГ
Колега ChakaZulu понеже си най отзивчив имам още няколко въпроса към теб.
Въпроси:
1.Имам проблем с задните амортесьори на вартбурга -изпуснали са от какъв друг автомобилпасват наи добре без да се налага да променям нещо?
2.Искам да сменя крилете или както там се наричат на чистачките от какъв автомобил съвпадат?
3.Могат ли да се монтират дискови спирачки отзад на задните колела на вартбург 353 и от какъв автомобил ще паснат дори да е необходимо преправяне?
4.Ти променял ли си нещо по автомобила си и ако отговорът е да какво е то?
|
Неделя, 28.03.2010 г. 15:55 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: ДВГ
Здравей колега! Чак сега се намесвам в темата, но понеже видях че вече си конкретизирал някои въпроси реших да ти отговоря. Щом са ти изпуснали задните амортисьори, може да си купиш нови за Вартбург от магазина. Задните струват около 45-50лв за брой. В раздел "Ремонти" има цяла тема с каталожни номера на световни фирми и части които стават за Вартбург, там има 7-8 модела амортисьори, така че ако ти се занимава - преписваш каталожните номера и тръгваш по големите магазини за части и дилъри на амортисьори да търсиш. Разбира се в този случай цената ще е по солена. Рамена за чистачки не знам от каква кола пасват, но може да си намериш оригинални втора ръка, или да си купиш нови по 10лв/бр в всеки магазин за трабант и вартбург. Ако питаш пък за самитъе чистачки или перата им - чистачки бош 40см се продават на всяка бензиностанция ЕКО, струват 20лв и стават за Вартбург, а чистят отлично. Дискови спирачки на задните колела могат да се сложат, като за целта се слагат предни главини с дискове, остава обаче проблема с ръчната спирачка... Може да ползваш и дискове с апарати и от друга кола, но там преправянето е повече и по сложно
|
Неделя, 28.03.2010 г. 16:46 ч. |
|
|
lion6
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 25.03.2010 г. 23:09 ч. Мнения: 19 Местоположение: kozlodui
Skype: lion-7989
|
Re: ДВГ
Много благодаря за съветите колега ще се възползвам от тях но вартбург без ръчна спирачка е немислимо веднъж за малко да си изпатя от това че не бях дръпнал ръчната затожа мисля да препражям ако се наложи но даимам ръчна
|
Неделя, 28.03.2010 г. 19:13 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: ДВГ
Разбира се пак има вариянт да се направи ръчната, но няма да е с жило, а с помпа
|
Неделя, 28.03.2010 г. 19:30 ч. |
|
|
lion6
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 25.03.2010 г. 23:09 ч. Мнения: 19 Местоположение: kozlodui
Skype: lion-7989
|
Re: ДВГ
Имаш ли снимки които да ми покажеш?
|
Неделя, 28.03.2010 г. 20:39 ч. |
|
|
lion6
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 25.03.2010 г. 23:09 ч. Мнения: 19 Местоположение: kozlodui
Skype: lion-7989
|
Re: ДВГ
Добре съгласен съм ще се старая повече за напред да не допускам толкова грешки. дЗ нали разбираш, че не става въпрос за заяждане, а просто уважение към българският език
|
Неделя, 28.03.2010 г. 20:42 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: ДВГ
Ами в момента нямам кой знае какво като промени. Ще видим за напред. Ще говоря за нещата с които не съм съгласен - спирачки от друг автомобил не е трудно да се сложат дори никак. Както писах ще направим подробна тема. Няма да имаш загряване, но имаш ли идея колко пари ще ти излезе цялата работа, пък и особено щом ще го караш за ежедневен е хубаво и да е лигализиран. Мисля, че идеята ти не е съвсем ясна...
|
Неделя, 28.03.2010 г. 23:43 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: ДВГ
Ако искаш смяна на мотор, по добре продавай този вартбург и си вземи вартбург 1.3 и му направи малко тунинг по мотора. Ако все пак държиш да присаждаш мотор - само 1.8 GTI. Ако ще слагаш моноинжекция - няма особена полза.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Понеделник, 29.03.2010 г. 11:02 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: ДВГ
Васко, това пък как го измисли? Единственото което трябва да гледаш е наклона на двигателя, така че да не пречи на гредата, освен ако не искаш и нето да преправяш. Можеш и от самара сигурно да сложиш. Единственото, което знам, но не е сигурно е, че главините на 1.3 имат същата шлица като на VW. Мен ми е интересно друго, сам ли мислиш да го правиш, щото едва ли някой майстор ще почне да прави....освен ако не му насипеш една камара пари... ама тогава какъв е смисълът, ако ще е ежедневна кола. Хем искаш да е мощна, хем да е икономична..незнам какво да ти кажа. Като вариант има да си намериш шаси от 1.3 и на него да градиш.
|
Понеделник, 29.03.2010 г. 13:28 ч. |
|
|