Опори за задния капак на Трабс комби
Автор |
Съобщение |
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Опори за задния капак на Трабс комби
Откъде могат да се намерят нови и на каква цена? Подлежат ли старите на ремонт? Тъй като са на принципа на газовия амортисьор, едва ли, но все пак да попитам. В Пловдив, в магазина на ул. "Васил Априлов" предлагат един чифт, който първо изглежда така, все едно е цапцаросан от някоя автоморга и второ - струва колкото половин Трабант. Дайте някакъв съвет.
|
Вторник, 18.03.2008 г. 16:59 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
На абсолютно всяко комби,дори и руско,амортисьорите за задна врата струват неприлично много пари.Нали не мислиш,че източногерманците са ги измислили тия амртисьори...взели са ги на готово от вече съществуваща кола.Просто технологията на изработка на тоя амортисьор е такава,че няма какда е евтин.
Изход...ами подпираш капака с една летва и си свиркаш...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Вторник, 18.03.2008 г. 19:04 ч. |
|
|
Gosho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч. Мнения: 134 Местоположение: Русе
|
Остави ;етва , направо земаш някой клон , по възможност не обрулен
Сега по сериозно - един приятел си купува миналата година за фиеста 20 лв броя
Ако не ти се дават 40 лв има малко по интелигентен вариянт от летвата . Прави се малък отвор так където свърша вътрешната част при отворено положение и се връзва за конче тъъъъънко болтче или пиронче което след като си отвориш мушваш в дупчицата и работата заспива
_________________
|
Вторник, 18.03.2008 г. 19:13 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Ксерокса на който работех имаше амортисьор да го подържа отворен като го отвориш примерно заради заседнала хартия. В тънкия край на амортисьора имаше подвижно закрепена планка с дължина колкото тялото на амортисьора, която се запъва в него, като защита да падне и също така да не го сменяш ако изпусне.
Нещо от тоя сорт е като черното и сивото е амортисьора, а червеното - планката. Мисля че при правилно изпълнене ще ти свърши едната работа. Все пак пробвай да потърсиш от моргата амортисьор от друга кола със същата дължина, не вярвам да ти вземат скъпо.
|
Вторник, 18.03.2008 г. 20:04 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
[quote="Gosho"]Остави ;етва , направо земаш някой клон , по възможност не обрулен
Сега по сериозно - един приятел си купува миналата година за фиеста 20 лв броя
Ако не ти се дават 40 лв има малко по интелигентен вариянт от летвата . Прави се малък отвор так където свърша вътрешната част при отворено положение и се връзва за конче тъъъъънко болтче или пиронче което след като си отвориш мушваш в дупчицата и работата заспива [/quote]
А колата Фиеста ли е, или Трабант? Имаш предвид, че опори от Фиеста стават на Трабант, или просто ме ориентираш за цената? Колкото до метода с пирончето - отдавна е приложен, но това е кърпена работа.
Да не говорим, че точно когато човек е подпрял с гръб капака установява, че пирончето е изгубено.
|
Сряда, 19.03.2008 г. 12:33 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Орентира те за цената На Опел Кадет Хечбек също е 20лв парчето
ПП - освен дължина гледай и нютоните!!!
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Сряда, 19.03.2008 г. 12:51 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
И ладовите бяха някъде там...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 19.03.2008 г. 13:08 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
[quote="Teo"]Орентира те за цената На Опел Кадет Хечбек също е 20лв парчето
ПП - освен дължина гледай и нютоните!!![/quote]
А на опората за Трабса нютоните колко са? И освен тях и дължината не трябва ли да се гледа и закрепването?
|
Сряда, 19.03.2008 г. 15:21 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Да и 3-те неща трябва да гледаш Когато копувах за Опела гледаха в каталог какви точно са, та може из каталози да има информация за Трабанта на колко нютуна е. Ако няма никъде такава - в форума има колеги, които имат такива - те да споделят какви данни има по техните амортисиори
Като се замисля, че и мен това ме чака.....
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Сряда, 19.03.2008 г. 20:03 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Като не паснат нютоните-слагате оловни тежести,докато започне да се затваря и готово...
Само да не клекне задницата преди да започне да се затваря вратата...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 19.03.2008 г. 21:59 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Имам нови немски амортесьори за Трабант, но не са ГДР производство.
Ето това пише на тях:
TYP 16-4 380N 35/90
Купувал съм ги оттам.
Твърдостта им е много важна, тъй като както се знае, пантите на комбито са много слаби и при по-твърди ще се счупят на 10-тото затваряне на капака.
|
Сряда, 19.03.2008 г. 23:11 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Четвъртък, 20.03.2008 г. 00:39 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
На оригиналните опори пише GF10-010031-200, IFA-DDR.
Ако приемем, че числото двеста означава нютоните, излиза, че новите немски опори /с 380 нютона/ са почти два пъти "по-натопорчени".
Да не се налага да сменяме и пантите?
|
Четвъртък, 20.03.2008 г. 16:59 ч. |
|
|
nenich
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 09.03.2008 г. 23:00 ч. Мнения: 34 Местоположение: Разград
Skype: Nenich
Automobile: Трабант, Баркас
|
Гледам че темата е старичка но имам опит в решаването на този проблем и затова реших да си кажа мнението . Та отидох на моргата, намерих един FORD ще излъжа за модела ама май беше ескорт модел. На задния му капак подпорите идеално паснаха като дължина на Трабито. Пък са и маслени - повдигането на капака стана много добре на две зони (в началото бързо към края забавя). Половин година го ползвам без проблеми. Имаше само малко преработване на горното закрепване (към капака). Налойи се да му направя ябълковидно болтче и там.
|
Събота, 25.10.2008 г. 22:23 ч. |
|
|