Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Ладов оборотомер на Вартбург 
Автор Съобщение
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:42 ч.
Мнения: 18
Местоположение: Габрово
Мнение Ладов оборотомер на Вартбург
В стария форум беше описан начина на свързване ама тука го няма,затова ще попитам.Значи ясно е че трябва да взема сигнал от трите бубини,ясно е че този сигнал трябва да върви в едната посока за да няма престрелки,обаче не ми е ясно какви диоди да използвам.
Предварително благодаря!!!

_________________
2T Power
Ваз 21061-1978
Moskvich 407 Turbo-1963
Член на Клуб Москвич България


Понеделник, 17.03.2008 г. 00:49 ч.
Профил WWW
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
От две от трите бобини. Диодите - 1N4007 или 1N5408. Изводите с белите пръстени се свързват заедно и отиват към оборотомера, другите изводи - на извода на бобината, където е свързано чукчето (или електронното).


Понеделник, 17.03.2008 г. 11:45 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:44 ч.
Мнения: 50
Местоположение: ВАРНА
Мнение 
а по този начин ще отчитали вярно?


Сряда, 19.03.2008 г. 00:00 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Би трябвало да. На ладата за 1 оборот на двигателя рабтоят 2 цилиндъра, съответно 2 импулса се подават на оборотомера за 1 оборот. Като го вържеш на трабант, показва точно на 2 бобини, така трябва да е и на вартбурга.


Сряда, 19.03.2008 г. 00:20 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:44 ч.
Мнения: 50
Местоположение: ВАРНА
Мнение 
аз моя съм го вързал за бобината само, но на 1.3 и показва вярно. вероятно и при 1.3 е като при ладата


Сряда, 19.03.2008 г. 00:25 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
На 4тактовите 4 цилиндрови мотори като на ладата и вартбург 1.3 има 1 бобина и всеки цилиндър дава искра веднъж на 2 оборота на двигателя. За 1 оборот от тази бобина получаваш 2 импулса. При 2т за 1 оборот се палят и трите (двата за траб) цилиндъра като за всеки цилиндър си има бобина и от всяка излиза по 1 импулс за оборот. Тоест при трабант и двутактов вартбург трябва да докараш някак пак 2 импулса и го правиш като с диоди вземеш импулси от 2 бобини.


Сряда, 19.03.2008 г. 00:34 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:42 ч.
Мнения: 18
Местоположение: Габрово
Мнение 
Благодаря за помоща! :) :) :)

_________________
2T Power
Ваз 21061-1978
Moskvich 407 Turbo-1963
Член на Клуб Москвич България


Сряда, 19.03.2008 г. 17:18 ч.
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов