Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
gron
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч. Мнения: 45 Местоположение: в софия къде другаде
|
паметник на социализъмЪт
_________________ има ли смисъл като нема значение
|
Неделя, 16.03.2008 г. 19:06 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Тия не са наред...Москвича-паметник на социализма...Дето в него всичко са зле изкопирани западни технологии.От първия до последния модел.Истинският паметник на тоя строй е Трабанта.Такова нещо...няма другаде...дори и в Япония след войната няма аналог.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Неделя, 16.03.2008 г. 23:59 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Santa, не виждам защо трабанта да е паметник на комунизма. Идеята за максимално достъпна кола нито е нова, нито е на комунистите. Стига Хенри Форд да не е скрит агент на политбюро. Трабантът просто отговаря на условията и на пазара - е това ако е комунизъм. Определено лошо копие на кола, проектирана от фашистите и строена от следвоенна Германия показва как в условията на комунизъм всичко е много по-лошо. Просто трябва да се сравни този москвич с еквивалентния кадет.
|
Понеделник, 17.03.2008 г. 01:41 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Точно комунизъм си е.СИВ се основаваше на една проста схема-ние даваме на другите нашите боклуци,те ни дават своите.От всички материали,които се влагат в производството на дуропласт,германците могат да си произведат в достатъчни количества само метала и смолата.
Другото е памук,вълна,дори картон...всико,което може да стане на нишки,става да правиш дуропласт от него.Е...всичко се е внасяло от СССР.Тия материали и сега се внасят.От Китай...Като цяло Европа е бедна на такива суровини и само на комунист би му дошла безумната идея да сглобява автомбил поетапно в 2-3 различни града,с материали,които са над 50% внос.Не случайно колите още се правят от метал.Евтино е,можеш да го внесеш практически отвсякъде,можеш да го рециклираш и в никой случай не си зависим от една единствена държава.С разпада на СИВ си замина и трабстера.Не защото беше чак толкова лоша кола.Просто производството му стана неефективно.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Понеделник, 17.03.2008 г. 10:02 ч. |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|