Малко истИнски ТУНИНГ ......че ще заспите
Автор |
Съобщение |
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Малко истИнски ТУНИНГ ......че ще заспите
Участие на Дракон..... Пак няма, да мога, да отида. Успех, ще очакваме подиум в Х1. http://www.motorsport.bg/track/news/200 ... 16-00.html
|
Четвъртък, 01.10.2009 г. 16:43 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Малко истИнски ТУНИНГ ......че ще заспите
За съжаление не се класира...предполагам, че проблема е бил в липсата на мокри гуми. http://forum.rally-club.bg/download/file.php?id=8062
|
Събота, 03.10.2009 г. 22:45 ч. |
|
|
RAMMSTEIN
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 25.04.2010 г. 11:24 ч. Мнения: 13 Местоположение: София
Skype: kartzer
Automobile: Wartburg 1.3
|
Re: Малко истИнски ТУНИНГ ......че ще заспите
http://www.vbox7.com/play:f44f3907Мале тва как се чува, като някой драгстер Всъщност какъв точно е силовия тунинг на този Вартбург?
|
Неделя, 25.04.2010 г. 11:46 ч. |
|
|
trabsster
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 06.04.2010 г. 13:35 ч. Мнения: 113 Местоположение: стара загора
Skype: ivanz_stz
|
Re: Малко истИнски ТУНИНГ ......че ще заспите
Днес се возих в тази колица, луда работа ,върви яко .Казаха че може да се кара на някое мероприятие тази година .
_________________ powered by ivan_trabant_stz
|
Понеделник, 31.05.2010 г. 17:26 ч. |
|
|
tri6kata
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч. Мнения: 173 Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
|
Re: Малко истИнски ТУНИНГ ......че ще заспите
имам няколко въпроса: променяли ли сте настройките на ъглите на окачването, ако да какви са камбъри, кастери и шодимостта каква е? мерили ли сте колата, на кой most колко килограма и/или на коя гума по колко се падат? мислили ли сте да слагате по мощен атмосферен или турбиниран двигател ?
|
Неделя, 13.06.2010 г. 18:11 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Малко истИнски ТУНИНГ ......че ще заспите
Веднъж питах за камбър и това, което разбрах е, че долните носачи са удължавани, но няма възможност за регулиране. Това което си спомням е -0.5 Относно кастър незнам, но според мен отпред трябва да е на "-", а отзад на "+", защото колата е на предно и си недозавива, особено без шпер... ПП Сходимост и камбър е едно и също!
|
Понеделник, 14.06.2010 г. 01:47 ч. |
|
|
tri6kata
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч. Мнения: 173 Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
|
Re: Малко истИнски ТУНИНГ ......че ще заспите
или нещо се бъркаме с термините или нз... камбър сходимост
|
Понеделник, 14.06.2010 г. 19:15 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Малко истИнски ТУНИНГ ......че ще заспите
Исках да напиша кастър, но така като гледам съм грешал. А кастър не може да се регулира на това окачване.
|
Понеделник, 14.06.2010 г. 20:16 ч. |
|
|
vasko
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч. Мнения: 82 Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
|
Re: Малко истИнски ТУНИНГ ......че ще заспите
Хора защо просто за улеснение а и за да ви разберат и други колеги не ползвате българската терминология. Монтажните ъгли на окачването са 4 броя : Напречен наклон на колелото (това дето го пишете като камбър) Напречен наклон на шенкелния болт ( той осигурява връщането на колелата в изправено положение след пускане на волана) Надлъжен наклон на шенкелния болт и най накрая Ъгъл на сходимост (това на схемата дето пише "тое ин" и "тое аут"). Надявам се че съм бил полезен поне малко.
_________________ Вторият е първия загубил !
|
Петък, 18.06.2010 г. 15:57 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Малко истИнски ТУНИНГ ......че ще заспите
Участие на писта Дракон 02-03.10.2010!!!
|
Петък, 01.10.2010 г. 15:04 ч. |
|
|
mywib
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 06.03.2010 г. 22:52 ч. Мнения: 53 Местоположение: хасково
|
Re: Малко истИнски ТУНИНГ ......че ще заспите
Мернах един лист с участващите на Дракон тази година(17.04.2011) и видях следното нещо: ''Георги Георгиев - Вартбург 353 - 85г. - 1,300 куб.см.'' дали не е нашия човек .
|
Вторник, 12.04.2011 г. 22:12 ч. |
|
|
georgstz
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Сряда, 16.07.2008 г. 19:48 ч. Мнения: 68
|
Re: Малко истИнски ТУНИНГ ......че ще заспите
Да ще участвам, ще е нещо като тестове пред сезонно.
|
Четвъртък, 14.04.2011 г. 13:03 ч. |
|
|
etaniel
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч. Мнения: 198 Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
|
Re: Малко истИнски ТУНИНГ ......че ще заспите
_________________ Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
|
Понеделник, 18.04.2011 г. 08:08 ч. |
|
|
DEYAN IYI
Гост-музикант
Регистриран на: Сряда, 13.08.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 75 Местоположение: ПЛОВДИВ
Skype: deyaniyi
|
Re: Малко истИнски ТУНИНГ ......че ще заспите
Защо Варцът бяга в клас модифицирани Жигула с фиатска двувалка нима е по-малко модифицирана!?
_________________ Бай Фичо - ега ти пауъра!!!
|
Вторник, 19.04.2011 г. 00:57 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Малко истИнски ТУНИНГ ......че ще заспите
Най-вероятно защото няма хомологация. Въпросната на 353 изтича още през 1997 год.
|
Вторник, 19.04.2011 г. 02:40 ч. |
|
|