Автор |
Съобщение |
etaniel
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч. Мнения: 198 Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
|
Проблем с Вариатора
Ако някой се е блъскал с това нещо да помага когато двигателя работи вариатора загрява толкова много, че чак неможе да се пипни а когато е само на контакт си стои студен. Отваряхме го но нищо му няма. Представлява едно реотанче и нищо друго.
_________________ Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
|
Четвъртък, 18.06.2009 г. 22:22 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Проблем с Вариатора
Смени си бобината!
|
Петък, 10.07.2009 г. 15:28 ч. |
|
|
etaniel
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч. Мнения: 198 Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
|
Re: Проблем с Вариатора
Ако знаете с това сменяне на бобината колко беля си навлякох не е истина но вече всичко е готово .
_________________ Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
|
Четвъртък, 23.07.2009 г. 07:02 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Re: Проблем с Вариатора
Разкажи по-подробно де
_________________ Hard to the core !
|
Четвъртък, 23.07.2009 г. 09:49 ч. |
|
|
injenerra
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч. Мнения: 150 Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
|
Re: Проблем с Вариатора
нормално е да загрява той ограничава тока през бобината и контактната група /чукче-наковалня/ с цел съхрани контактните повърхности за по-дълго време!
|
Четвъртък, 23.07.2009 г. 12:04 ч. |
|
|
etaniel
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч. Мнения: 198 Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
|
Re: Проблем с Вариатора
Колата е с електронно а не с чукче. Сменихме бобината и изгоря единия комутатор дето стои на калника. Нов струва 80 лв и само с поръчка.Наложи се да сложим от ауди и сега си работи идеално. Първоначалния проблем е бил в датчика на Хоу или там както се казваше.
_________________ Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
Последна промяна etaniel на Четвъртък, 23.07.2009 г. 17:00 ч., променена общо 1 път
|
Четвъртък, 23.07.2009 г. 12:48 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем с Вариатора
Датчик на Хол се казва.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Четвъртък, 23.07.2009 г. 16:07 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Проблем с Вариатора
Добре де, каква бобина сте сложили, че да изгори? Иначе тоя вариянт го подхвърли един приятел... А ти как разбра, че загрява вариатора?
|
Петък, 24.07.2009 г. 14:18 ч. |
|
|
etaniel
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч. Мнения: 198 Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
|
Re: Проблем с Вариатора
Някой друг ми каза, че ставала всякаква бобина и сложихме каквато ни падна в ръцете, явно това ни беше грешката. Иначе разбрах, че загрява вариатора като го докосна.
_________________ Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
|
Петък, 24.07.2009 г. 17:06 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Проблем с Вариатора
Определено това ти е била грешката.
|
Вторник, 28.07.2009 г. 12:01 ч. |
|
|
etaniel
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч. Мнения: 198 Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
|
Re: Проблем с Вариатора
Някой да има представа дали се продават лули за Вартбург, че вчера ми се прееба едната и сега съм с москвичова. Пак си върви ама не приляга много добре и може да ми се откачи някъде.
_________________ Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
|
Сряда, 12.08.2009 г. 16:22 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Проблем с Вариатора
Е те не са ли си стандартни?
|
Петък, 14.08.2009 г. 12:16 ч. |
|
|
etaniel
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч. Мнения: 198 Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
|
Re: Проблем с Вариатора
Казаха ми, че като слагаш други лули губиш от мощността та за това питам.
_________________ Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
|
Петък, 14.08.2009 г. 21:06 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем с Вариатора
Проблема с кабелите е голям. Унгарските са мизерия. Втора ръка са много стари и сигурно са свършили.
Сега въпроса е за 1.3 какви кабели стават. Ако са като на VW е ужас защото там хубави кабели са от 50-60лв нагоре. Ако стават от Лада чудесно - те са 10-15лв максимум. Спада мощност ако се сложат неподходящи кабели - всеки кабел има различно съпротивление.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Вторник, 01.09.2009 г. 14:50 ч. |
|
|
etaniel
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч. Мнения: 198 Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
|
Re: Проблем с Вариатора
Кабелите на голф 3 1.8 двигател стават за варгата и са 42 лв.
_________________ Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
|
Вторник, 01.09.2009 г. 23:03 ч. |
|
|