Автор |
Съобщение |
mirminod
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 23.04.2009 г. 22:56 ч. Мнения: 3
|
Блокаж на диференциала
Здравейте, имам един въпрос. Може ли да се направи блокаж на диференциала на вартбург 353. Поразгледах форума и разбрах че има хора които добре познават тази машина.
|
Четвъртък, 23.04.2009 г. 23:07 ч. |
|
|
vasko
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 31.08.2008 г. 21:02 ч. Мнения: 82 Местоположение: София кв. Княжево
Skype: vasil.alexov
Automobile: Wartburg 353w
|
Re: Блокаж на диференциала
Попринцип блокажа е интересно нещо, но по добър вариант(естествено и малко по скъп и сложен) е шпер-диференциала. Попринцип и аз се интересувам от това така че ще ми е интересно мнението на по компетентните. п.п. Не знам обаче има ли смисъло от блокаж на диф-а на кола с предно.
_________________ Вторият е първия загубил !
|
Петък, 24.04.2009 г. 00:22 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Блокаж на диференциала
Има смисъл, ако Вартбурга ти е подготвен и ако мислиш да караш примерно на Калояново в свободните за каране дни или по любителските шампионати или пък нещо по-сериозно. Поведението в завои и по-специално в излизането от самите е доста по-различно, колата ускорява по-бълзо, няма го това превъртане на вътрешната гума, по-стабилна е и тн. От русенски състезател съм чувал, че може да се характеризира като един вид изтегляне след спирането, нещо такова... Много добра тема, по която може да се говори. Единия от вариянтите(най-простия) е заваряването, но незнам как ще се държат полуоските, защото са слабички поради карданната връзка на долното каре. Този вариянт се ползва, до колкото знам рядко(напълно блокиран диференциал) и то единствено от състезателни коли. Другият, по-човешкият вариянт е да се смъкне стандартният и да се напасва LSD (limited slip differential), което е напълно възможно, но си е ходене по мъките и като се има предвид, че скоро бях гледал такъв диференциал за Самара, който струваше 400лв. проекта трябва да е доста сериозен. До колкото знам, по-новите(95-97) Астри F GSi 2.0 16V имаха 15 или 25 процента блокаж. Та по-сериозните коли с предно имат. Информация за това може би има georgstz, може би има нещо правено по състезателния Вартбург, но само гадая.
|
Петък, 24.04.2009 г. 10:08 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Re: Блокаж на диференциала
Пак полазиха разни самоубийци...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Петък, 24.04.2009 г. 21:50 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Блокаж на диференциала
И как кола с предно предаване с блокиран диференциал взима завоите по-добре? Това се прави на коли със задно за да правят дрифтове, вие с предницата ли ще дрифтите?
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 24.04.2009 г. 22:00 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Блокаж на диференциала
Що говорите глупости? Пък тия дрифтове са вече в главата на всеки....... не го казвам конкретно на теб, но какво да правиш.....ново течение в моторспорта, а той е мноооого повече от дрифта!
|
Петък, 24.04.2009 г. 22:03 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Блокаж на диференциала
Наистина си зависи за какво ще се ползва колата. Има палцови блокажи, LSD и какво ли още не. А един шпер отпред определено ще направи колата по-бърза на писта. Особено на тясна и технична писта с много резки ускорения след завоите. Кажи за какво ще се ползва колата, защото ако ще е само за черни пътища и кал - то тогава и заваряването на диференциала е нелош вариант.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Събота, 25.04.2009 г. 02:32 ч. |
|
|
mirminod
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 23.04.2009 г. 22:56 ч. Мнения: 3
|
Re: Блокаж на диференциала
Да извинчвам се, че не се уточних за какво ще се ползва. Ще си правя бъги от стария си вартбург. Ще се ползва предимно за офф-роуд. Та за това идеята ми е може ли по някакъв начин да си направя блокаж на диференциала които при нужда да се включва.
|
Неделя, 26.04.2009 г. 16:49 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Блокаж на диференциала
Пневматичен, има го при джиповете. Търси по моргите....ама как ще го слагаш нямам идея.
|
Неделя, 26.04.2009 г. 18:47 ч. |
|
|
mirminod
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 23.04.2009 г. 22:56 ч. Мнения: 3
|
Re: Блокаж на диференциала
Е да ама аз ще ползвам скоростната на вартбурга и идеята е на нея да си направя блокажа. Някъде бях чел че се получава като се блокират сателитите.
|
Неделя, 26.04.2009 г. 19:55 ч. |
|
|
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
Re: Блокаж на диференциала
Е като си завариш дифа при нужда ли ще се включва? Казах ти какво да направиш, виждал съм как заменят касетата на диференциала, вадиш го и започваш да търсиш.....тва е.
|
Неделя, 26.04.2009 г. 20:14 ч. |
|
|