Уплътняване на предното и задното стъкло.
Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Уплътняване на предното и задното стъкло.
Почти на всеки трабант има някакъв луфт горе в средата на уплътнението на предното и задното стъкло. Нови уплътнения по магазините вече няма, така че явно трябва да си направим нещо сами. Пробвах с обикновен силикон, ама не уплътнява много добре, а и се къса лесно от сезонните разширявания и стеснявания на гумата. Някой пробвал ли е нещо ефективно, което окончателно да спре течовете и същевременно да не изглежда циганско?
|
Сряда, 05.03.2008 г. 13:56 ч. |
|
|
Krap4enski
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч. Мнения: 126 Местоположение: Монтана
|
Аз това се замислих и се сетих за силикон за стъклопакети.Понеже такава ми е работата та съм се занимавал с него доста е добър , черен продава се в опаковки като салам , според мен е идеален за уплътненията понеже като се затвори стъклопакет с него качествено не позволява нито вода нито въздух да минат и да навлезнат между стъклата.
|
Сряда, 05.03.2008 г. 15:51 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Колко пари струва и с нормален пистолет за силикон ли се полага?
|
Сряда, 05.03.2008 г. 15:54 ч. |
|
|
Krap4enski
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч. Мнения: 126 Местоположение: Монтана
|
За парите незнам точно колко е , защото ни го докарват наедро , но не е повече от 7-8 лева .Има си специален пистолет за него който работи с въздух под налягане , но това се използва само когато се заливат стъклопакети иначе може да си го отвориш и да си го изтискаш в нещо друго и да си гребеш от него и да си замазваш кадето трябва , може и да се измисли нещо друго знам ли примерно в спринцовка и да обиколиш отвсякаде от външната страна под уплътнението.Силикона е доста един "салам" е повече от половин килограм така , че ще трябва да го пресипеш в нещо и да го запечаташ да не стяга , ако решиш да си купуваш питаш за силикон за стъклопакети.
|
Сряда, 05.03.2008 г. 16:17 ч. |
|
|
tehribo
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:55 ч. Мнения: 4
|
аз точно с такъв черен силикон го уплатних тоя луфт, бомба е
|
Сряда, 05.03.2008 г. 19:04 ч. |
|
|
Bobi96
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч. Мнения: 102 Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
|
Понеже трабито е на село, и живееме на края на селото, там на един завои има един изоставен трабант. От него е останало само купето-няма прозорци, без двигател, няма заден капак, абе нищо! И селските "айдуци" са му счупили предното стъкло. Аз му взех цялото уплътнение и си отрязах колкото ми трябва . При мене имаше около 5 см. луфт. Сега няма никъкав!
За съжаление мисля че не пазя останалото парче.Ще проверя и ще пиша. Ако има желаещи го ПОДАРЯВАМ!!! Не обещавам нищо!
|
Сряда, 05.03.2008 г. 21:35 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Като са ги правили никак не са мислили На моя точно по средата от горната част не се достигат 2-та края на уплатнението и като вали ми влиза вода Мислех, че само аз имам този проблем, но явно не е така...
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Сряда, 05.03.2008 г. 21:42 ч. |
|
|
racer
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Четвъртък, 14.02.2008 г. 20:08 ч. Мнения: 34 Местоположение: Добрич/София
Automobile: трабант 601,ваз 2108
|
Re: Уплътняване на предното и задното стъкло.
на предното стъкло нямам,но на задното имаше такава пролука-бащата я запълни с нещо-май с бокит или нещо такова
а относно предното-има един изоставен трабант с разбити стъкла точно до зимния дворец във студентски град-онзи ден май ти споменах за него-та на другия ден след срещата отидох и си взех предното уплътнение-скоро предстои сваляне на старото и присаждане на новото
|
Четвъртък, 06.03.2008 г. 02:09 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
При задното уплътнение е по-лесно. Тавана се явява нещо като козирка и там няма кой знае какви течове. И да не е уплътнено много добре, стига да не зее 5см луфт, не тече. Ама предното, там и 1мм да има, пак капе.
|
Четвъртък, 06.03.2008 г. 08:20 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
На един малък сервиз за автостъкла ми взеха 5лв за уплътняване със един черен силикон-капеше отпред вдясно-сега не капе.
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
|
Събота, 29.03.2008 г. 04:12 ч. |
|
|