Автор |
Съобщение |
Bobi96
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч. Мнения: 102 Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
|
Проблем с паленето
Днес като отидох да припаля трибито, както от много време се случва пали трудно. Аз знам че трабанта е кола дето трябва да пали от раз! Но при мене не е така.
Иначе всичко е наред: нов акумулатор, свещите са ОК, хвърля искра, има бензин, кранчето за бензина работи, до ДВГ-то стига бензин, стартера
върти бързо, има горе-долу добра центровка. Всичко е наред!!!
Е, накрая запали, но си беше мъка! А, да кажа че е с карбуратор 28Н-В1-1(от най-новите).
Един въпрос: на километража между 60 и 70 има една зелена лампа. За какво е? Въпроса е тъп но съжалявам. Никога не ми е светела.
За проблема с двигателя ако някои го има да пише как се лекува!
|
Неделя, 02.03.2008 г. 22:52 ч. |
|
|
Krap4enski
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч. Мнения: 126 Местоположение: Монтана
|
От колко време не е пален ? Колко време въртиш , за да запали ?
Писал си , че има центровка , проверил ли си или си има по принцип ако си с електронно запалване то трудно се разцентрова но зависи кога ти е правна центровка , ако не знаеш по-добре някой дето разбира да ти направи , другото съмнява ме да си проверил но компресията също е много важна , абе не са много причините за трудно палене но трябва да се провери едно по едно което няма как да направиме от форума
Аха още нещо карбуратора си пропуснал да споменеш настроен ли е ако не си го свалял за настрйка и почистване направи го но гледай на не объркаш нещо , при дръпнат смукач свали гумената тръба която идва от филтъра и виш дали клапата на смукача е затворила може от времето жилото да се е извадило леко и да не затваря както трябва
П.С. зелената лампа беше нещо за фаровете ако не се лъжа има я на моделите който са с Н4 фарове нека някой по запазнат да обясни
Последна промяна Krap4enski на Неделя, 02.03.2008 г. 23:18 ч., променена общо 1 път
|
Неделя, 02.03.2008 г. 23:07 ч. |
|
|
Bobi96
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч. Мнения: 102 Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
|
Не е пален от 1 месец някъде. С електронно е. Въртя няколко пъти по 5 сек. и пак не пали сигурно а приприпалва.Всичко което съм писал съм сигурен че е така!!!
|
Неделя, 02.03.2008 г. 23:17 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Причината за мен е че бавно качва бензин. Преди да го гасиш (като знаеш че ще седи изгасен поне 1 час) дръпни смукача и като почне да заглъхва го изгаси. За по-продължителен престой дори може първо да го изфорсираш с газ и докато е във високи обороти да дръпнеш смукач и угасиш. Това невероятно много влияе на паленето - без него и моя върви много време като не а каран, а така пали от раз винаги. И другото което е - винаги върти веднъж докато запали. Ако пуснеш ключа почти сигурно се дави. Ако ще 10 секунди да въртиш, но да е от едно въртене.
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 00:02 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Това как го установи? Включваш консуматори и изкарваш клемата на акомулатора и после я допираш леко? Ако е така - не го прави повече - смърт е за акомулатора
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 01:59 ч. |
|
|
Bobi96
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч. Мнения: 102 Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
|
Това с бензина и смукача го правя винаги!Давам малко газ дърпам смукача и гася. А за искрата-НЕЕЕ!!! Свещите хвърлят искра! Не си ме разбрал.
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 18:32 ч. |
|
|
xbs_pioneer
Зайо - байо
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч. Мнения: 407 Местоположение: третата след луната в дясно..
|
А лампата за фаровете е като ако си с H4 има една функция като се натовари трабанта задницата кляка и фаровете за да не светят много нагоре германеца е измислил едно лостче което е под самия фар.. Като го бутнеш и фара се смъква или вдига, а тази лампичка показва точно това.. дали е смъкнат или вдигнат.. но не знам кое положение как е че моите са изолирани
_________________
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 20:17 ч. |
|
|
ЧеФи
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:38 ч. Мнения: 37 Местоположение: София
|
При мен лампичките на таблото светят по този начин:Лявата лампичка свети в червено и тя е когато съм дал на контакт,средната е когато пусна мигач-тя свети в жълто,дясната лампичка свети в син цвят и тя е когато пусна дълги да свети.А вапросната лампичка при мен свети в червено когато си пусна фаровете-незнам дали така си е заводско или предишния собственик я е преправил да свети така?
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 20:50 ч. |
|
|
xbs_pioneer
Зайо - байо
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч. Мнения: 407 Местоположение: третата след луната в дясно..
|
не мога да ти кажа точно кога и как свети но знам че функцията и е тази..
_________________
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 22:21 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Въпросната лампичка...сложи си я като контролна за нещо полезно, защото оригиналния замисъл е доста интересен и безполезен
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 23:22 ч. |
|
|
mimoz@
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 18:31 ч. Мнения: 31 Местоположение: Русе
|
Да ЧеФи въпросната ти лампичка свети когато си с включени фарове или габарити:):):) останалите светят точно както си ги описал
_________________ Жената зад волана е като звездата в небето Ти нея я виждаш-тя тебе не
|
Сряда, 05.03.2008 г. 21:56 ч. |
|
|
Bobi96
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч. Мнения: 102 Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
|
Лампичката я разучих, а за паленето-оправи се!!! Благодаря за всичко! Сега като види ключа сам пали .Не въртя като щур. Проблема е бил като го паля му помпам газ, а така само с лек смукач и пали
|
Вторник, 11.03.2008 г. 12:36 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Трабант се пали само на смукач. На студено иска богата смес, докато с газта сместа пак е бедна, просто препълва цилиндрите и зацапва свещите, докато смукача подава малко газ и обогатява сместа, сповред това колко е издърпан.
|
Вторник, 11.03.2008 г. 15:49 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Виж и стартера в какво състояние е-чукчета за смяна и дали е нужно престъргване на струг на ротора-там където чукчетата се допират.(за струг 2 лв)
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
|
Събота, 29.03.2008 г. 04:05 ч. |
|
|
Bobi96
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч. Мнения: 102 Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
|
Аз съм с електронно. Няма чукчета! Стартера е ок и както казах по горе вече се оправи!!!
|
Сряда, 02.04.2008 г. 18:11 ч. |
|
|