Автор |
Съобщение |
kochtrela
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 03.03.2008 г. 11:44 ч. Мнения: 2
|
Simson S-51/Enduro
Извинявам се предварително, че включвам тази тема тук виждам, че форума е за Трабант и Вартбург ама не намерих подобен за Симсон, а пък нали и "Аз" съм двутактово чудо от вече бившата ГДР и моля за съвет!!! Значи имам следния проблем: Няколко пъти вече когато возя още един човек зад мен и при изкачване на баир при пълна газ със скорост около 60 км. усещам по някое време че машинката започва да губи мощност и сякаш се опитва да затяга буталото в цилиндъра! Като стисна веднага съединителя и превключа на трета предавка /моторетката е с 4 предавки/ всичко се оправя! Дали това се дължи на износване на буталото или пък на маслото което наливам в бензина! Последно го карам с наливно масло за моторните резачки "Хускварна", което по мое мнение е твърде рядко! Чувал съм че когато буталото и сегментите са за смяна временно може да се отложи процедурата ако към бензина се добави допълнително рициново масло! Някой знае ли нещо по въпроса?
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 11:52 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Това с рициновото масло го остави. Никога не съм карал мотор но специално на симсон съм се возил доста , даже се опитвах да подържам неговата скорост с колело / не става ако маторчето е изправно/ Помня че с двама човека по неголям байр 60 е пределна скорост , на 3та , така че едва ли губи мощност ,просто умалява. А ако затегне със сигурност ще разбереш Виж му центровката ако загрява силно по баира
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 12:02 ч. |
|
|
Krap4enski
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч. Мнения: 126 Местоположение: Монтана
|
Ми байр , 2-ма човека , 4-та скорост
Според мен просто не може да ви изкара на 4-та голям товар , съпротивление заради байра , нормално е оборотите да паднат което води до намаляване на мощността , съмнява ме да ти затяга буталото ще се осети ако е това , просто при ниски обороти не може да потдържа скороста която искаш , нормално е това иска си по ниска предавка !
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 12:09 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Според мен просто в един момент не ти достига мощност, двигателя почва да заглъхва и трябва да преминеш на трета за да увеличиш мощността. Отделно че на всички коли и мотори с въздушно охлаждане, то е според оборотите и на продължителен баир в ниски обороти почва да прегрява (а оттам и да губи мощност) и като се премине на по-ниска предавка започва отново да се охлажда нормално.
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 12:10 ч. |
|
|
barkas1000
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:46 ч. Мнения: 81 Местоположение: Добрич
|
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 14:27 ч. |
|
|
kochtrela
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 03.03.2008 г. 11:44 ч. Мнения: 2
|
Благодаря на всички за съветите бъдете здрави!!!
|
Вторник, 04.03.2008 г. 07:54 ч. |
|
|
nKaLiZaTuRa
Продавач-консултант
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 14:52 ч. Мнения: 78
|
значи гледай аз квео щи кажа имам БАЛКАН 50 и Вартбург - когато си с 2-ма натоварването е по голямо ... което намялява мощността на мотопеда - а както си на 4-а ти нямаш обороти а с липсата на обороти нямаш и мазане... мазането не само МЕЖИ но и охлажда мотора ти загрява и когато миниш на 3-а вкарваш повече обороти и повече гориво което ОХЛАЖДА и дава тяга ....
не те знам какъв сеибия си ама 60 по нагорнище с трабанта са много пък за симсона да не говорим.. недеи го юрка толкова много
ае търкаляи!
_________________ nur ........ Wartburg ........ http://www.prista-oil.com/bg/product/prista-2t-59.html
|
Вторник, 04.03.2008 г. 23:34 ч. |
|
|