Напиши нова тема Отговори на тема  [ 17 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Още 2 проблемчета 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение Още 2 проблемчета
Не съм с особено големи технически познания по Вартбурга и може да ви се сторят тъпи въпросите ми, но това няма значение. Единият проблем е че педала на газта ми е много твърд. Вероятно жилото е започнало да се къса. Лесно ли се сменя и колко горе долу струва ново?

Другият проблем е че педала на съединителя не се връща докрай. Не че се отразява по някакъв начин на смяната на предавките или на вървежа, но просто стои малко хлътнал. На какво се дължи това и лесно ли се оправя?


Неделя, 02.03.2008 г. 18:58 ч.
Профил WWW
Боби Диван
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч.
Мнения: 141
Местоположение: сф
Automobile: ?
Мнение 
и моят стои леко хлътнал,от време на време се оправя обаче!

_________________
'80s cars forever and only
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg


Неделя, 02.03.2008 г. 22:50 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Проблема с педала на газта - първо пробвай да смажеш жилото, ако се оправи си ок.
Ако не се оправи си вземи ново, струва 6-7 лева. Проблема обаче е че почти винаги идва по дълго. Налага се да се разпои накрайника към карбуратора и да се премести малко като по този начин жилото се скъсява(разбира се предварително си взимаш мярка). Жилото се сменя много лесно, развива се от карбуратора(още като погледнеш ще разбереш как става) а откъм педала е малко по шантаво закачено и се откача с помощта на малка отверка и мърдане на педала до улучване на съответното положение при което "съчмата" да излезе настрани.
Като слагаш новото жило регулирай старателно хлабината му - не трябва да напряга лостовата система и трябва да има малък свободен ход.

Колкото до съединителя - това е често срещан проблем, като аз все още не съм установил 100% причината му. Пробвай да гресираш жилото и може да се оправи. Някои твърдят че това ставало като заминава притискателя, но аз съм виждал и коли с нов притискател при които го има това явление.


Неделя, 02.03.2008 г. 23:45 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
За жилото...има разлика между жилата за стария еднокамерен карбуратор и чешкия.За стария модел е една идея по-дълго.Около сантиметър."Проблем" надали имаш.Просто е клеясало.Жилото е така поставено,че боклуците лесно се набиват вътре в кожуха.И....клеясва.Сваляш всичко,ВД-40,евентуално нафта после яко грес.Има едни гумени накрайници за жила...продават ги в магазините за велосипедни части и байкърите много ги уважават,понеже пазят жилата от кал и гнус.Сложи и на варела такова-няма да ти се разсърди.Ново жило...не е 6-7 лева.Към 20-30 беше като питах последно.Другия вариант-ако новото дойде по-дълго,сложи му един метален пръстен и получаваш същия ефект.Разликата наистина е малка-1-2 см.

За педала...И моя стана така в един момент.Причината не е в никакъв притискател.Притискателя си е стандартна звезда.Тя или се чупи и става на парчета,или работи.Обаче на самата вилка,движеща лагера на притискателя,имаш една пружина.Сваля се лесно.Свали я и я прегледай.Тя си има съвсем точно определена стегнатост.Ако отпусне,педала спира да се връща.Стандартен тест-ако можеш да разпънеш тая пружина с пръсти,значи не стува.Трябва да се разпъва трудно.При това доста трудно-с големи клещи.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Понеделник, 03.03.2008 г. 00:50 ч.
Профил ICQ
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Да бе да 30 лева за жило!!!! Тва кога го сънува??? ГАРАНТИРАМ ЧЕ ЖИЛОТО Е ПОД 10 ЛВ.
Моето го сменях преди година и половина и ми струваше 6-7 лева.


Понеделник, 03.03.2008 г. 01:29 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:44 ч.
Мнения: 50
Местоположение: ВАРНА
Мнение ф
при мен имеше подобен проблем с съединителя , като смазах оста на педалите се пооправи малко.


Понеделник, 03.03.2008 г. 13:09 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение 
И аз мисля,че проблема със съединитела е от пружината.


Вторник, 04.03.2008 г. 00:42 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение 
Благодаря за съветите. Ще се занимавам някъде към четвъртък - петък, защото не съм си в Плевен сега. Иначе за жилото и аз се съмнявам да е толкова скъпо, то немско от ldm-tuning.de струва 6-7 евро. Въпроса е дали е по-добре ако е здраво оригиналното само да се раздвижи или направо да купувам ново. Знам ли ги унгарците дали не са успели да напраявят някое фалшиво жило което да се къса прекалено лесно.


Вторник, 04.03.2008 г. 08:17 ч.
Профил WWW
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Моят съвет е винаги да имаш в багажника жило за съединител и газ, защото не знаеш кога ще те изостави на пътя. Като така и така нямаш, ако намериш под 10лва жило направо раздвижи старите, прати ги в багажника и карай с новите, като и тях смажеш обилно преди да ги монтираш.


Вторник, 04.03.2008 г. 09:11 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение 
... За жилото на съединителя...

Уважаеми колеги, не забравяйте, че педалите на съединителя и спирачката са заедно на една ос и на нея има гресьорка!

По-трудното движение и невръщане докрай може да се дължи евентуално и на несмазване на този възел. Дори на един братовчед му блокира педала, защото никога не беше го гресирал.И му блокира в Чехословакия или Унгария - не помня вече. Беше отишъл на екскурзия с Вартбурга.


Вторник, 04.03.2008 г. 12:30 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 17:46 ч.
Мнения: 71
Местоположение: Sofiq
Мнение 
Гресирането е истината,най-вече самото жило.Ако са здрави маншончетата и се гресира от време на време няма да има нужда да се носи резврвно,както написа колегата theultimate.

_________________
ieiei@mail.bg


Вторник, 04.03.2008 г. 16:01 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Не става въпрос дали има нужда. Въпроса е какво губиш и какво печелиш ако си носиш в багажника основни инструменти, ремък, запалване, бобина и жила. Губиш някакво незначително (на вартбурга буквално незначително) място в багажника, а печелиш сигурност на пътя и си спестяваш някой провален ден и яко набутване за пътна помощ/такси.


Вторник, 04.03.2008 г. 16:18 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 17:46 ч.
Мнения: 71
Местоположение: Sofiq
Мнение 
Жилото е едно от най-надежните неща.Иначе ако речеш да предвидиш
всичко,което може да се повреди в една 20-30 год. кола със сигурност
няма да ти стигне багажника.

_________________
ieiei@mail.bg


Вторник, 04.03.2008 г. 18:36 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение 
Ходих при майстор за проблема от другата ми тема в раздела и оправихме и нещата от тази тема :D . Педала на съединителя се оправи със стабилно гресиране и сега е идеален, а жилото на газта просто беше клеясало. След гресиране се пооправи и то, но не стана точно както трябва да е. Човека ме посъветва при следващото ми ходене при него да купя ново и да го сменим. Само за информация жилото за газта в плевенския магазин за Вартбург струва 5,50лв.


Събота, 08.03.2008 г. 14:36 ч.
Профил WWW
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч.
Мнения: 230
Местоположение: Sofia - Bulgaria
Мнение 
Имам едно за 353 в мазето.Направо ти го подарявам,ново е ;)

_________________
Изображение
Изображение


Събота, 08.03.2008 г. 15:32 ч.
Профил ICQ WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 17 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов