Автор |
Съобщение |
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Замърсяване
Много се спекулира ,че трабнтите и вартбурзите водят едва ли не до екологична катастрофа и за това питам ако някой знае какви са емисиите на тези коли за вредни газове /ако са изправни/ сравнени с други машини. Май имаше нещо такова в стария форум.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Неделя, 02.03.2008 г. 00:51 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Ниво на CO на празен ход на Вартбург 353 с двукамерен карбуратор при заводска регулировка - 1.5%, за трабанта процентите са 2.
|
Неделя, 02.03.2008 г. 00:59 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Абе за въглероден двуокис може да сме добре ама...... и да не пуши, изпарява яко масло. Това при нормалните коли го няма. Отделно...я вкарайте в един подземен паркинг една западна кола и един трабант/ватртбург. При втория случай започва да мирише. Не искам да си представям какво е било едно време само с трабанти по светофарите. Но сега като са редки тия коли, не мисля че причиняват някакво екологично бедствие, при положение че примено е пълно със зилове и икаруси.
|
Неделя, 02.03.2008 г. 09:54 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Да мирише и някои даже и пушат. Само дето тая миризма е многократно по безвредна от въглеродния оксид. Съответно няма такова значение какво количество от нея се отделя щото не вреди.
|
Неделя, 02.03.2008 г. 12:41 ч. |
|
|
Bobi-Wan
Боби Диван
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч. Мнения: 141 Местоположение: сф
Automobile: ?
|
Ако се сипва качествени бензин и масло и има центровка и е направена профилактика на двигателя-няма да пуши.Доказателство-Трабанта на Васко!
_________________ '80s cars forever and only http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg
|
Неделя, 02.03.2008 г. 13:11 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
|
Неделя, 02.03.2008 г. 13:30 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Той може да не пуши, обаче това масло дето влиза с бензина пак отива в околната среда, отделно че дори всичко да е перфектно, пак има голяма част от двутактовата смес, която не изгаря и излиза в чист вид в атмосферата.
|
Неделя, 02.03.2008 г. 14:10 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Загубите на прясна смес при нашите коли варират от около 15 до над 25%.Това е важен фактор.Няма никакъв шанс да вкараш двутактов автомобил в нормите за 4Т такъв.Просто няма.Безсмислено е даже да се опитваш.Няма масло,няма не масло.И без масло да го караш,все тая.Няма шанс.Всичко му е друго.Нито може да напълни смес като хората,нито има достатъчно време да я изгори,нито да изчисти камерата от изгорели газове.Срещу този компромис получаваш пределна простота в поддържката и ремонта,много по-малка маса,по-висока мощност и по-добър баланс-не е нужно да компенсираш хода на вала с противотежести,защото и без това работните ходове са по-чести.
Но това,дето отделя 2Т мотора в атмосферата,води директно до киселинни дъждове и рак на белия дроб.Пряко.Така,че...избягвайте гаражите.Особено рано сутрин,когато мотора работи на богата смес.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 00:35 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
| | | | Santa написа: Загубите на прясна смес при нашите коли варират от около 15 до над 25%.Това е важен фактор.Няма никакъв шанс да вкараш двутактов автомобил в нормите за 4Т такъв.Просто няма.Безсмислено е даже да се опитваш.Няма масло,няма не масло.И без масло да го караш,все тая.Няма шанс.Всичко му е друго.Нито може да напълни смес като хората,нито има достатъчно време да я изгори,нито да изчисти камерата от изгорели газове.Срещу този компромис получаваш пределна простота в поддържката и ремонта,много по-малка маса,по-висока мощност и по-добър баланс-не е нужно да компенсираш хода на вала с противотежести,защото и без това работните ходове са по-чести. Но това,дето отделя 2Т мотора в атмосферата,води директно до киселинни дъждове и рак на белия дроб.Пряко.Така,че...избягвайте гаражите.Особено рано сутрин,когато мотора работи на богата смес. | | | | |
Киселинни дъждове от трабанта не валят. Дори и да изкарва цялата смес недоизгоряла просто не се отделят толкова много кисели продукти като серен диоксид и т.н.. За разлика от ТЕЦ-овете напр. Виждал съм промишлено отопление на халета с бройлери на стари автомобилни гуми. Може да си представите за какво става въпрос! Рак на белия дроб по-може да хванеш ако редовно се нагълтваш с дима ,както и рак на кожата ако пипаш нагара по буталата. Но риска ако пушиш и не караш трабант не е по малък. А за гаражите трябва да се внимава- може да не доживееш да хванеш рак ако се задушиш.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 00:54 ч. |
|
|
Gosho
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч. Мнения: 134 Местоположение: Русе
|
Да да да .... с една дума трабанта е еко-мобил
_________________
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 13:03 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
В едната от статиите към които дадох линк си го пише - старите коли замърсяват много, но новите супер мощни коли които са с по няколко хиляди кубикови двигатели не замърсяват по-малко а и не са по-малко на брой вече
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 13:21 ч. |
|
|
porostorm
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч. Мнения: 103 Местоположение: София
|
Ама данъка за тези няколко хиляди кубикови коли знаеш ли колко е
кво ви пука въобще ?
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 14:13 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Именно. На кой му пука колко им е данъка
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 15:46 ч. |
|
|