Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 
Замърсяване 
Автор Съобщение
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Замърсяване
Много се спекулира ,че трабнтите и вартбурзите водят едва ли не до екологична катастрофа и за това питам ако някой знае какви са емисиите на тези коли за вредни газове /ако са изправни/ сравнени с други машини. Май имаше нещо такова в стария форум.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Неделя, 02.03.2008 г. 00:51 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Ниво на CO на празен ход на Вартбург 353 с двукамерен карбуратор при заводска регулировка - 1.5%, за трабанта процентите са 2.


Неделя, 02.03.2008 г. 00:59 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Абе за въглероден двуокис може да сме добре ама...... и да не пуши, изпарява яко масло. Това при нормалните коли го няма. Отделно...я вкарайте в един подземен паркинг една западна кола и един трабант/ватртбург. При втория случай започва да мирише. Не искам да си представям какво е било едно време само с трабанти по светофарите. Но сега като са редки тия коли, не мисля че причиняват някакво екологично бедствие, при положение че примено е пълно със зилове и икаруси.


Неделя, 02.03.2008 г. 09:54 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Да мирише и някои даже и пушат. Само дето тая миризма е многократно по безвредна от въглеродния оксид. Съответно няма такова значение какво количество от нея се отделя щото не вреди.


Неделя, 02.03.2008 г. 12:41 ч.
Профил
Боби Диван
Аватар

Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч.
Мнения: 141
Местоположение: сф
Automobile: ?
Мнение 
Ако се сипва качествени бензин и масло и има центровка и е направена профилактика на двигателя-няма да пуши.Доказателство-Трабанта на Васко!

_________________
'80s cars forever and only
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg


Неделя, 02.03.2008 г. 13:11 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение 
Ето две интересни статии по въпроса:
http://www.segabg.com/online/article.as ... id=0002101

http://www.sofiadnes.com/modules.php?m=news&nid=40310


Неделя, 02.03.2008 г. 13:30 ч.
Профил WWW
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Той може да не пуши, обаче това масло дето влиза с бензина пак отива в околната среда, отделно че дори всичко да е перфектно, пак има голяма част от двутактовата смес, която не изгаря и излиза в чист вид в атмосферата.


Неделя, 02.03.2008 г. 14:10 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Загубите на прясна смес при нашите коли варират от около 15 до над 25%.Това е важен фактор.Няма никакъв шанс да вкараш двутактов автомобил в нормите за 4Т такъв.Просто няма.Безсмислено е даже да се опитваш.Няма масло,няма не масло.И без масло да го караш,все тая.Няма шанс.Всичко му е друго.Нито може да напълни смес като хората,нито има достатъчно време да я изгори,нито да изчисти камерата от изгорели газове.Срещу този компромис получаваш пределна простота в поддържката и ремонта,много по-малка маса,по-висока мощност и по-добър баланс-не е нужно да компенсираш хода на вала с противотежести,защото и без това работните ходове са по-чести.
Но това,дето отделя 2Т мотора в атмосферата,води директно до киселинни дъждове и рак на белия дроб.Пряко.Така,че...избягвайте гаражите.Особено рано сутрин,когато мотора работи на богата смес.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Понеделник, 03.03.2008 г. 00:35 ч.
Профил ICQ
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение 
Santa написа:
Загубите на прясна смес при нашите коли варират от около 15 до над 25%.Това е важен фактор.Няма никакъв шанс да вкараш двутактов автомобил в нормите за 4Т такъв.Просто няма.Безсмислено е даже да се опитваш.Няма масло,няма не масло.И без масло да го караш,все тая.Няма шанс.Всичко му е друго.Нито може да напълни смес като хората,нито има достатъчно време да я изгори,нито да изчисти камерата от изгорели газове.Срещу този компромис получаваш пределна простота в поддържката и ремонта,много по-малка маса,по-висока мощност и по-добър баланс-не е нужно да компенсираш хода на вала с противотежести,защото и без това работните ходове са по-чести.
Но това,дето отделя 2Т мотора в атмосферата,води директно до киселинни дъждове и рак на белия дроб.Пряко.Така,че...избягвайте гаражите.Особено рано сутрин,когато мотора работи на богата смес.

Киселинни дъждове от трабанта не валят. Дори и да изкарва цялата смес недоизгоряла просто не се отделят толкова много кисели продукти като серен диоксид и т.н.. За разлика от ТЕЦ-овете напр. Виждал съм промишлено отопление на халета с бройлери на стари автомобилни гуми. Може да си представите за какво става въпрос! Рак на белия дроб по-може да хванеш ако редовно се нагълтваш с дима ,както и рак на кожата ако пипаш нагара по буталата. Но риска ако пушиш и не караш трабант не е по малък. А за гаражите трябва да се внимава- може да не доживееш да хванеш рак ако се задушиш.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Понеделник, 03.03.2008 г. 00:54 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч.
Мнения: 134
Местоположение: Русе
Мнение 
Да да да .... с една дума трабанта е еко-мобил :mrgreen:

_________________
Изображение


Понеделник, 03.03.2008 г. 13:03 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение 
В едната от статиите към които дадох линк си го пише - старите коли замърсяват много, но новите супер мощни коли които са с по няколко хиляди кубикови двигатели не замърсяват по-малко а и не са по-малко на брой вече


Понеделник, 03.03.2008 г. 13:21 ч.
Профил WWW
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:04 ч.
Мнения: 103
Местоположение: София
Мнение 
Ама данъка за тези няколко хиляди кубикови коли знаеш ли колко е :lol:

кво ви пука въобще ?


Понеделник, 03.03.2008 г. 14:13 ч.
Профил ICQ WWW
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч.
Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
Мнение 
Antifen написа:
Ама данъка за тези няколко хиляди кубикови коли знаеш ли колко е :lol:

кво ви пука въобще ?


Именно. На кой му пука колко им е данъка


Понеделник, 03.03.2008 г. 15:46 ч.
Профил WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 13 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов