Автор |
Съобщение |
GoDstar
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 11.12.2008 г. 18:25 ч. Мнения: 3 Местоположение: София
Skype: godstar3
Automobile: трабант 601
|
Проблем със стартера
Купих си трабант преди седмица (може да сте го виждали - черен със оранжеви елементи) и от вчера стартера започна да не сработва отвреме навреме, цъка и не върти а като завъртя ключа няколко пъти и завърти. Другото което ме притеснява е ,че рамото на едната чистачка се клати наляво-надясно и поради тази причина изпада тази "шина" която идва от моторчето. също оборотите на празния ход ама за тях прочетох 2-3 теми и ще пробвам да ги правя Ако сте имали подобни проблеми дайте мнение. А сетих се, едната врата има много голям луфт откъм дръжката, подложих 3 гайки и сега идва добре ама пак не се затваря. как да я оправя? Да подложа откам пантата или? Благодаря предварително
|
Вторник, 16.12.2008 г. 19:31 ч. |
|
|
стамен353
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 16:22 ч. Мнения: 42 Местоположение: София-Пловдив
|
Re: Проблем със стартера
темата не е за тука.... Плюс тва и за стартер има мн. писано.Ще подсажа-четките.
_________________ Горит и кружится планета, Над нашей Родиною дым, И значит, нам нужна одна победа, Одна на всех - мы за ценой не постоим. Одна на всех - мы за ценой не постоим.
Пусть ярость благородная Вскипает, как волна, — Идёт война народная Священная война
|
Вторник, 16.12.2008 г. 19:58 ч. |
|
|
kiro
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:01 ч. Мнения: 283 Местоположение: Пловдив
Skype: kchuchkov
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Проблем със стартера
Провери си четките на стартера!
|
Вторник, 16.12.2008 г. 23:35 ч. |
|
|
GoDstar
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 11.12.2008 г. 18:25 ч. Мнения: 3 Местоположение: София
Skype: godstar3
Automobile: трабант 601
|
Re: Проблем със стартера
Благодаря, още днес мисля да го оправям заедно с цялата предниця и карбуратора
|
Сряда, 17.12.2008 г. 08:08 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Проблем със стартера
GoDstar
Ако си с оригиналните кабели за акумулатор.Тези алуминиевите може да ги смениш с медни.Аз имах точно такъв проблем.Алуминиевите кабели може да са хубави според някои хора( което е вярно и аз се съгласявам ) ,но не правят контакт с ботушчетата, обувките и тем подобни, защото алуминия не може да го запоиш .Може да се завари с Аргон, но това вече е друга тема. Виж в гараж как съм го направил на моята кола, за да не обяснявам тук.
За чистачките. Отзад цялата лостова система я сменяш с нова от магазина.Като естествено новата няма да пасне, защото е унгарска и ще се наложи да комбинираш от оригиналната система и новата от магазина .При мен се получи много добре .Вече няма течове и скърцане и тем подобни дребни неща ,които могат да те изкарат извън нерви . Тая лостова система трябва да я има в малкото останали магазини, щом и в Пловдив я има.Наистина си заслужава 20-тината лева .
За вратата. Ми явно с шайби ще стане. И аз имам същия проблем, като съм пробвал и с други врати пак е нямало резултат.Виж другата врата се затваря перфектно пък . Явно някой работник от Монголия или Виетнам е объркал рамката на купето за вратата със "сантим, сантим и нещо"
|
Сряда, 17.12.2008 г. 15:10 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Проблем със стартера
Никой нищо не е объркал. Или вратата или калника ти е бил сменяван някога или си имал удар. Ако сте забелязали, новите дуропласти са по-дълги именно с цел да си напаснеш фугата към врата/калник. В завода ги фугират ръчно с машина и когато сложищ панел 2-употреба то рядко фугата седи равномерна.
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Сряда, 17.12.2008 г. 15:46 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем със стартера
За лостовата система - по добре потърси немска втора употреба. Унгарските неща обикновено са с огромни производствени отклонения. Въж първо твоята дали е притегната. Под рамото на чистачката, точно където щангата влиза в купето има една гайка. Провери я да не е хлабава.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 17.12.2008 г. 16:42 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Проблем със стартера
Орлича . Да съгласен съм с теб за фабричния допуск на панелите.Преди около две години си купих от магазина калник, който беше без боя,такъв кафяв.Нов калник който имаше запас и трябваше да напасна .И струваше 45 лева . Проблема не е дуропласта, а пантата .Някак си тя е по-далече от зъбчетата .Сякаш вратата е по-малка от рамката. Да моя траб е имал удър отпред вляво,но това не трябва да влияе на рамката на вратата на шофьора . Ще се постарая да снимам някой ден за да видиш за какво по-точно става въпрос .
Васко. Защо да сменя нещо старо с нещо още по-старо ?Верно,че оригиналните са хубави,ама са стари и текат и имат фуфтове и тем подобни . И за теб ще се постарая да видиш на снимка как съм комбинирал унгарската система с оригиналната .
|
Четвъртък, 18.12.2008 г. 14:58 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Проблем със стартера
Сигурен ли си че няма да работят? Унгарското ще има точно същите луфтове, но ще даде двойно пари. Има и запазени стари - моята лостова система примерно е почти перфектна, хем е от 1983 и никак не жаля чистачките, даже напротив.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Четвъртък, 18.12.2008 г. 15:26 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Re: Проблем със стартера
Моята пък беше от 89 и беше много зле. От опит ти казвам че унгараската(поне тази,която купих) си е много добра.Това,което взаимствах от старата е частта,която се закача на моторчето.
Пък и откъде да я търси тази запазена стара немска система? Те като ръждясат с толкова зор се махат, те и за това моргаджийте не ги свалят .
Ама всеки избира решението ,което най му харесва .
|
Петък, 19.12.2008 г. 13:22 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Re: Проблем със стартера
Аз да си довърша тезата за вратите. При удар каросерията малко или много поема енергията по цялата си площ, а вратите са най-чувствителният индикатор за някакви деформации, защото там функцията им се нарушава от минимални отклонения (половин милиметър дори). Сигурно всеки е забелязал, че когато се вдигне колата на крик вратите се затварят по-трудно (дори на ежедневката ми, която тежи 1700 кг. вратите въобще не могат да се затворят), т.е. каросерията е под напрежение от усукване, а какво да говорим за последствия след удар, при това челен. Така че това е най-възможната причина да имаш луфт между клина и бравата.
_________________ Шофьори от стомана карат коли от картон Klubburinn Skynsemin ræður
|
Петък, 19.12.2008 г. 23:23 ч. |
|
|