Принцип на работа на 2Т двигател
Автор |
Съобщение |
Bobi-Wan
Боби Диван
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч. Мнения: 141 Местоположение: сф
Automobile: ?
|
Принцип на работа на 2Т двигател
http://www.k-wz.de/vmotor/z_omotore.html
Пълно обяснение на тактовете на двутактов двигател.Надявам се да съм бил полезен на всички!
_________________ '80s cars forever and only http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg
|
Събота, 23.02.2008 г. 00:59 ч. |
|
|
koce
Кара Wartburg 20 години.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
Малко да се ограмотим с циклите на работа на 2Т http://www.bgshare.com/get,326240.html
|
Вторник, 26.02.2008 г. 18:01 ч. |
|
|
koce
Кара Wartburg 20 години.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
Ето и за четиритактовия събрат, да видите разликата.
|
Вторник, 26.02.2008 г. 21:53 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
искам само да подчертая че има разлика в 2т двигателите не са само 1 вид :има с картерно и с бутално пълнене.за 4т и той има разновидности.сащо така има и 2т дизел за който не знае.
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Вторник, 26.02.2008 г. 21:58 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Има и чисти компресорни 2Т.Прилчиат с малко на двутактовите дизели.От няколко години се експериментира в прилагането на М-процес при двутактовите.Дори има вече няколко много перспективни патента в тая област.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 27.02.2008 г. 00:11 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Какви са тези М-процеси?
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Сряда, 27.02.2008 г. 09:37 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Технология за слойно смесообразуване.Има я при дизелите-дву и 4-тактови.От известно време се правят опити да се вкара и в двутактови скутери...без особен успех...Бъдещето си остава в роторите...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Четвъртък, 28.02.2008 г. 00:49 ч. |
|
|
Bobi-Wan
Боби Диван
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч. Мнения: 141 Местоположение: сф
Automobile: ?
|
и аз мисля така!Обаче трябва да има някаква революция,откритие в металургията.Защото сега както са кратки ванкелите..........ми е мъка.Защото ванкела много се износва,макар че и той меша бензин и масло!
_________________ '80s cars forever and only http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg
|
Четвъртък, 28.02.2008 г. 23:08 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Или всички да станем милионери и да ги правят от диаманти, че да не се износват толкова
Аз пък виждам истината в сгъстения въздух, олиото, тока и биогазовете
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Четвъртък, 28.02.2008 г. 23:27 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Защо като чуете за роторни мотори всички си представяте Ванкели....???
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Петък, 29.02.2008 г. 00:23 ч. |
|
|
Bobi-Wan
Боби Диван
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч. Мнения: 141 Местоположение: сф
Automobile: ?
|
Защото ротор сега е синонимен с ванкел.Точка.Ще го обсъждаме в друга тема.Нека сега новодошлите и незнаещите се учат от по-горните писания на мен и коце.
_________________ '80s cars forever and only http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg
|
Петък, 29.02.2008 г. 00:34 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Електромотори ли имаш впредвид? Или друго?
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Петък, 29.02.2008 г. 11:11 ч. |
|
|
plamil
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 19:34 ч. Мнения: 12 Местоположение: с. Аспарухово
|
Съществуват и 2Т двигатели с клапани, като клапаните могат да бъдат или само смукателни или само изпускателни, никога и двата вида. 2Т двигателите могат да работят само с принудително пълнене. Начинът на пълнене може да бъде от външен компресор(бутален, роторен, осов, центробежен или какъвто още се сетите), или подбуталното пространство да се използва за продухващ компресор - този двигател се нарича с картерно продухване. Вторият начин е подходящ обаче до определен диаметър на буталото - над определен размер не може да се създаде достатъчно налягане на продухващия въздух.
|
Петък, 29.02.2008 г. 19:02 ч. |
|
|
gron
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч. Мнения: 45 Местоположение: в софия къде другаде
|
тео, само да не залагаме на олиото че ще трябва да избираме или да ядем или да се возим
_________________ има ли смисъл като нема значение
|
Сряда, 05.03.2008 г. 18:58 ч. |
|
|