Промяна на окачването на 353
Автор |
Съобщение |
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Промяна на окачването на 353
Как може грамотно да се свали колата с около 100мм. с цел подобряване стабилноста в завои.По-ниски и по-твърди пружини от друга кола стават ли? Съвети от рода на режи оригиналните с ракета не се приемат.
_________________ Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.
|
Вторник, 25.11.2008 г. 00:07 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Re: Промяна на окачването на 353
"Спортни" пружини и амортисьори - задължително в комплект, от кола с маса, равна или близка до тази на твоята. Ще трябва да се поровиш по каталозите
_________________ Hard to the core !
|
Вторник, 25.11.2008 г. 12:27 ч. |
|
|
iei
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 17:46 ч. Мнения: 71 Местоположение: Sofiq
|
Re: Промяна на окачването на 353
Със спортни пружини , др. амортисьори и по-ниски гуми сигурно ще стане,но 10 см са си доста.Вероятноста да работи коректно под 50%. http://avtocatalog.org/content/view/1356/149/
_________________ ieiei@mail.bg
|
Вторник, 25.11.2008 г. 12:43 ч. |
|
|
Power_353
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 21:36 ч. Мнения: 137 Местоположение: Пещера,Пловдив
|
Re: Промяна на окачването на 353
Значи в момента съм с предни ладови резани пружини Има си и плюсове и минуси-над 100-120 км усещам нестабилност в колата-мисля по натам да взема едни двойнодействащи газови амортисъори и би трябвало проблема да се оправи
_________________ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀ ▀▄▀▄▀ 2Tpower ▀▄▀▄▀
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
|
Вторник, 25.11.2008 г. 15:29 ч. |
|
|
alcoholmeter
Бойлер
Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч. Мнения: 262 Местоположение: София
|
Re: Промяна на окачването на 353
Тези от вас които познават един екземпляр с прякор ATOS тук от форума може би знаят че тои е с точно със такива 2но действащи газови амортисьори... само от тази си промяна разликата в поведението на колата е доста голямо... да не говорим пък ако се сменят и пружините което за съжаление ще убие возията на хансчо... и още нещо което вече е много пари и всеки би сметнал ATOS за откачен... отпред тои си сложи гуми с размер 205... Ивака мисля че има наблюдения над управлението на ханса на ATOS и може да споедели мнение... аз лично съм ЗА! поздрави
_________________ "Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "
|
Сряда, 26.11.2008 г. 01:27 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Промяна на окачването на 353
Няма лошо за гумите, но на по-широка джанта. Неговите стърчат много и сигурно са неустойчиви в завой.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 26.11.2008 г. 11:42 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
Re: Промяна на окачването на 353
| | | | alcoholmeter написа: Тези от вас които познават един екземпляр с прякор ATOS тук от форума може би знаят че тои е с точно със такива 2но действащи газови амортисьори... само от тази си промяна разликата в поведението на колата е доста голямо... да не говорим пък ако се сменят и пружините което за съжаление ще убие возията на хансчо... и още нещо което вече е много пари и всеки би сметнал ATOS за откачен... отпред тои си сложи гуми с размер 205... Ивака мисля че има наблюдения над управлението на ханса на ATOS и може да споедели мнение... аз лично съм ЗА! поздрави | | | | |
Тези амотрисьори се възпяват вече 6-та година.Не изпуснаха ли вече? А и тези гуми както ги е сложил само за направо стават където окачване не му е нужно И ти пък намери какъв пример да дадеш братле ...
_________________
|
Сряда, 26.11.2008 г. 14:36 ч. |
|
|
alcoholmeter
Бойлер
Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч. Мнения: 262 Местоположение: София
|
Re: Промяна на окачването на 353
Амортисьорите са още все още в добро здраве и не са 6 години... но както и да е... и както казах които е решил да плюе и има несъгласие с мене може да пита и ивака... споменах че тои също има наблюдения над колата неиното управление и устоичивост...
_________________ "Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "
|
Сряда, 26.11.2008 г. 16:15 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Промяна на окачването на 353
Потвърждавам - на събора карах колата на Атос с газовите амортисьори и гуми 205 - определено ми хареса как се държи.
|
Сряда, 26.11.2008 г. 19:17 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Промяна на окачването на 353
Вартбурга не си струва да се прави твърда и "спортна" кола. Много по-приятно е ако се кара с хубави гуми и по-специални амортисьори, както и добра изолация - адски широка и меко возеща кола с добра мощност и приятен звук.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Сряда, 26.11.2008 г. 20:02 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
Re: Промяна на окачването на 353
_________________
|
Сряда, 26.11.2008 г. 20:40 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Re: Промяна на окачването на 353
Пуснах тази тема ако някой е правил на практика нещо и е доволен да каже конкретни неща.Пружини от; марка модел; амортисьори; марка модел. Още не съм го карал и незнам поведението му в завой, само съм чувал, че люлее.Като събера двигатела ще тествам по Шипка.Трябва да стане поне като Траби и твърдата возия не е проблем.
_________________ Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.
|
Сряда, 26.11.2008 г. 22:14 ч. |
|
|
alcoholmeter
Бойлер
Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч. Мнения: 262 Местоположение: София
|
Re: Промяна на окачването на 353
спам ли е това че изказвам мнение от това което съм събрал на улицата... докато съм карал вартбург... подхвърли се темата на 2ните амортисьори дадох мнение... не те карам да слагаш 205ци нито твърдя че колата на АТОС е за пример или че е върха... просто нещата за които става въпрос тои ги има... и има наблюдение на живо върху кола.. а не само да си раздуваме приказки и да сме истински разбирачи всички... като искаш тунинг просто си приготви пари... това е.. с подръчни матеряли нестава... ше режа пружините 8 навивки и ставам със спортно окачване... ако ставаше така нямаше да има хора дето да го продават а всички щеха си режат пружините...
_________________ "Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "
|
Сряда, 26.11.2008 г. 22:19 ч. |
|
|
alcoholmeter
Бойлер
Регистриран на: Вторник, 01.04.2008 г. 09:29 ч. Мнения: 262 Местоположение: София
|
Re: Промяна на окачването на 353
_________________ "Правилата са задължителни за абсолютно всичко живо и не живо влизащо във форумите.. който не ги спазва, ще бъде незабавно екзекутиран.. и изтезаван до смърт + гавра с трупа му и трупа на неговото семейство и обичани хора. "
|
Сряда, 26.11.2008 г. 22:21 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Re: Промяна на окачването на 353
И на събора си казах мнението - тия гуми не са за там. На Ивака му е харесала, защото не се накланя в завой толкова заради амортисьорите. Това е много хубаво подобрение. Ама с тия гуми, дето са за джанти с ширина 6 инча къде отива пъргавината при смяна на посоката? Къде отива усета от пътя? Като натовари гумата в завой и удари неравност кво става с тоя напрегнат борд. Айде другаде с невероятното пътно поведение на Вартбург с 205-ци. И аз съм навит да се обзаведа с едни новички монро газови - на е30-ката и легнаха идеално. Все за тях се говори, никой до сега не е написал каталожен номер, че да ги поръчваме. С пича от магазина гледахме, ама набързо и май от Рено Канго задни ще станат, ама така и не занесох Вартбургов да видим кое ще пасне. Само да поправя Наско - не пружини и амортисьори от кола с подобно тегло, а с подобно натоварване на мостовете. Малко коли имат разпределение на тежестта като на Вартбург. Почти всички около тон имат 600 и нагоре кила на предния мост, а при Вартбурга май идваха малко под 500 с един човек вътре. Това е на теория, де. Не съм го правил и в случая май ще е от каквото се намери и да пасва.
_________________ http://www.vbox7.com/play:b720d575
|
Сряда, 26.11.2008 г. 23:36 ч. |
|
|