Кръстовище на равнозначни пътища.
Автор |
Съобщение |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Кръстовище на равнозначни пътища.
Да видим сега колко знаете ЗДП-то.Подобна анкета върви в няколко други форума и с малки изключения,резултатите са трагични.
Три леки автомобила-А,В и С.
Т-образно кръстовище на равнозначни пътища,без никакви знаци или светофар.
Анкетата търси отговор на въпроса кой минава ПОСЛЕДЕН през кръстовището,но надолу в темата се очаква да се обосновете защо...т.е. да подредите колите по реда на предимството.
Валидност 2 дни.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Петък, 17.10.2008 г. 23:48 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
Вай! За последно съм решавал листовки през 1985, когато карах шофьорските курсове.
Та като се опрем на правилото за предимство на десностоящия при кръстовище от равнозначни пътища, последователността ще да е С, В, А. Тоест отговора е А
|
Събота, 18.10.2008 г. 00:01 ч. |
|
|
super_v
Сивата Стрела
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 12:28 ч. Мнения: 307 Местоположение: София
Skype: viko-1984
Automobile: Trabant 601S
|
тва е като при блока ми същото кръстовище за мен е B и тук няма знаци и светофар-и А - С - В
_________________
www.vbox7.com/play:f3f7a678 www.vbox7.com/play:b24b0bbd www.vbox7.com/play:b8709216
|
Събота, 18.10.2008 г. 01:02 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Незнам пък кое е сложното в ситуацията ,иначе като си спомня на листовките(изпита) колко хора го бяха сгрешили...Дадох отговор "А". Обосновавам се че при нерегулирано кръстовище с право е десностоящия т.е. поредноста тук е :
1 - "C"
2 - "B"
3 - "A"
ПС: Много катастрофи стават заради неспазване на предимство,най вече на кварталните кръстовища повечето от който са по горе посочения начин.
ПС2: Сигурен съм че масовата грешка е същата като на колегата "super_v"...грешката идва от там че не четат правилно условието(поне се надявам да е така) ...казват "А"=>"C"=>"B" ,защото това важи при наличието на знаци за "път с предимство" и съответно "излизане на път с предимство" при което първо преминава автомобила които се движи по главния път после този който излиза от него и накрая е този който излиза на път с предимство.
Последна промяна MSTT на Събота, 18.10.2008 г. 09:03 ч., променена общо 1 път
|
Събота, 18.10.2008 г. 08:52 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Първо минава С. Той е най-дясно стоящ. След това В и накрая А. Разбира се в 90% минава първи А. Той е за направо, най-се е засвяткал. Почти всички шофьори мислят че понеже е направо значи е с предимство. След като няколко пъти вече щяха да ме ударят въпреки предимство , винаги минавам като охлюв през такива кръстовища.
|
Събота, 18.10.2008 г. 09:01 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
хахаза жалост е точно така...
Отговора е че последен е А, спазва се правилото на дясностоящия... Макар и по София не всеки да го знае, а да не говорим за други правила за шофиране като цяло...
|
Събота, 18.10.2008 г. 10:22 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
В София не трябва да има кръстовище без светофар или знак стоп. Не "без предимство" - директно стоп. Просто българина разбира от ДА и НЕ. Такива неща като Т-образно кръстовище, кръгово движение, десен завой на червено ако няма коли, дясностоящ.......далече са, защото трябва малко мозък и култура за там.
|
Събота, 18.10.2008 г. 10:42 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Добре,че не сме в Англия...(подчертавам,че става дума за десен волан)
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Събота, 18.10.2008 г. 11:17 ч. |
|
|
MSTT
Скрита лимонка
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч. Мнения: 334 Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
|
Това смятай че ако го приложат в България (естествено с очертания за ляв волан) с наще задръствания... всеки ден ще има ПОНЕ по 10 катастрофи на едно такова кръстовище.
|
Събота, 18.10.2008 г. 11:22 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Именно...а хората в английския форум,дето го обсъждаха...твърдяха,че наистина е ужас за минаване в натоварен трафик...но за последните 10 години от както са въведени тия кръстовища катастрофа там още не са виждали.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Събота, 18.10.2008 г. 11:28 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
C, B, A - правило на дясностоящия А е най-десния
Според висчките ми инструктори на кръговите кръстовища стават най-малко катстрофи. До нас има едно - откакто се помня до сега е станала една катастрофа и то защото една кака така излезе от него, че се блъсна в колата, която чакаше да влезе в него
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Събота, 18.10.2008 г. 11:51 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Тук на 4ти км трябва да сложат контейнери за пластмаса и стъкло - ще съберат адски много материал. Ако имаме такова кръстовище, то до него ще бъде построен най-проспериращият сервиз за тенекиджийски и бояджийски услуги на балканите
|
Събота, 18.10.2008 г. 11:54 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Какво гледам- по чужбина- на всяко по-главно кръстовище, където има опасност от катастрофа- слагат кръгово, ама малко, така че искаш не искаш да минеш бавно, с не повече от 20 а и се знае- винаги този на кръговото е с предимство..
Елементарно и ефикасно...
|
Събота, 18.10.2008 г. 13:45 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
В кръговото важи правилото на дясностоящия. Ако е "регулирано" обикновенно се прави така, че този, който е вътре да е с предимство, но ако няма никакви знаци с предимство е този, който е от дясно, а именно този който влиза
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Събота, 18.10.2008 г. 14:28 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Да, но ето я родната картинка пак на 4км. Тръгваш да влизаш. Вътре карат с 50+. Единствения начин да влезеш е с брутален пилеж. Джигита до тебе пък е решил че да кажем ще те изпревари от дясно за да дръпне малко. И какво става.....лошо. Накрая някой съвсем тъп засича всички и става мазало. Просто трафика тук е такъв, че ако влезеш с 20 в кръстовището, някой ще те нацепи отзад или в най-добрия случай ще те псуват и ще ти свиркат. В малките градове няма трафик и там тоталне но не се спазват правилата. Защото знае че дори да не спре на стоп надали ще стане кой знае какво - ако има друга кола, то сигурно някой старец кара бавно и ще спре. Истината колкото и да е жалка - стара, масова, високопроходима и евтина кола, която да се прави лесно. Всичко друго е адски компромис
|
Събота, 18.10.2008 г. 14:39 ч. |
|
|