Автор |
Съобщение |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Задни накладки
Спомням си че едната или двете задни накладки за трабант оригинално нямат феродо до края. Защо е направено така? Интересува ме, тъй като мисля скоро да сложа дискове отпред, а накладките да ги сложа отзад, защото са нови.
|
Неделя, 12.10.2008 г. 22:19 ч. |
|
|
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
На моя накладките отпред и отзад са еднакви или поне така изглеждат. Иначе си признавам - лаик съм в техниката.
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
Последна промяна филип3 на Петък, 17.10.2008 г. 01:29 ч., променена общо 1 път
|
Неделя, 12.10.2008 г. 22:41 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Отзад едната накладка няма феродо до края заради ръчната спирачка
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Понеделник, 13.10.2008 г. 04:57 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
А има ли проблем ако се сложи цяла накладка?
|
Понеделник, 13.10.2008 г. 10:27 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
|
Понеделник, 13.10.2008 г. 12:13 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Аве хора за поред път се убеждавам какви сте майстори...да не мислите че сте по-умни от немския инжинер......естественно че има проблем.....рачната спирачка няма да лови здраво
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Понеделник, 13.10.2008 г. 20:19 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Защо си с дискове след като е толкова добър немския инжинер
|
Понеделник, 13.10.2008 г. 22:57 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Заштото технологиата е остариала....но е направена екстра и само отпред сам с дискови
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Вторник, 14.10.2008 г. 04:54 ч. |
|
|
Torsi
Знайко
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч. Мнения: 176 Местоположение: София/Дания
|
Aз отзад съм с предни накладки, т.е целите, не виждам никакъв проблем в това...Колата си спира перфектно...а и не разбирам защо пък ръчната няма да лови здраво??
|
Вторник, 14.10.2008 г. 13:45 ч. |
|
|
koce
Кара Wartburg 20 години.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч. Мнения: 137 Местоположение: София
|
Предната наклатка е по-дълга от задната. Това се прави с цел защото при спиране барабана увлича предната и я притиска по-силно към барабана и за да не се износи по-бързо се прави п.с по-голяма площ. http://i.data.bg/08/10/14/1197930_orig.jpg
|
Вторник, 14.10.2008 г. 18:05 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Да но защо това го има само на задните спирачки?
|
Сряда, 15.10.2008 г. 07:35 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Защото предните са разположени в една и съща посока- при спиране напред заклинват, а задните в различни, 2 от които не заклинват. Така при спиране заклинват отпред 4 накладки, а отзад 2, и още 2 приплъзват /слабо триене на късите накладки но достатъчно за ръчната/. Предполагам ти е направило впечатление че отпред в барабана има две срещуположно разположени цилиндърчета, а отзад- едно, което действа в различни посоки. И целият тоз маймундулък е заради това, че ефективността на спирачките отпред трябва да е около 2 пъти по-голямо отколкото на задните колела. Когато са измисляли трабса деблокаторите за задните колела са били сложно удоволствие и нова технология, така са си и останали докато се е произвеждал Всъщност на много автомобили задните спирачки са на тоз принцип. Дали ще се сложи къса или дълга накладка- няма особено голямо значение освен ако дългата не пречи при сглобяването на барабана.
|
Сряда, 15.10.2008 г. 14:52 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
На моя Трабльо бе направена точно тази процедура. Челюстите с къси накладки бяха сменени с челюсти, на които накладките са по цялата дължина. Не забелязах някакво влошаване. Замислям се дали тези челюсти сега контактуват на по-малко площ (ако да кажем докато се поизноси феродото опира само началото на накладката). Но както вече го бяхме коментирали с siso в една от темите за моя Трабант, на новите модели са поставяни "цели" накладки, значи немците са го пресметнали.
|
Четвъртък, 16.10.2008 г. 02:38 ч. |
|
|