Автор |
Съобщение |
super_v
Сивата Стрела
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 12:28 ч. Мнения: 307 Местоположение: София
Skype: viko-1984
Automobile: Trabant 601S
|
Проблем с резервата
значи някой път трабанта когато мине време за резерва неще да върви гасне докато карам а на място си работи - това не е всеки път но отново се появи тоя проблем... чистих чашката няма боклуци,,, а когато е над резервата демек над 6 литра с и бачка безп-проблеми
_________________
www.vbox7.com/play:f3f7a678 www.vbox7.com/play:b24b0bbd www.vbox7.com/play:b8709216
|
Събота, 11.10.2008 г. 22:11 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Водичка в бензина нещо....Пясък в карба?
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Събота, 11.10.2008 г. 23:11 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Ново кранче. Имах го тоя проблем. За това че отказвах да си го сменя, 4 пъти ми свърши бензина, два от които извън града, единия път в 11:30 през нощта.... Точно като теб - първо работеше нестабилно на резерва, после отказа. Чашката чистех многократно, но не е там проблема. На нормален режим кранчето смуче от +5л ниво на резервоара посредством пласмасова тръбичка. Резервата смуче от дупчица на дъното на резервоара. Та тая дупчица съм 100% сигурен че както при мен се е задръстила с боклуци. И то се намира под голямата цедка, така че е невъзможно да се почисти. Сменяй цялото кранче с ново, за да нямаш проблеми, надали е скъпо.
ПС: Оправих ти заглавието. Всяка втора тема в ремонти започва с проблем. Пишете по-точни заглавия за да има смисъл от търсачката.
|
Неделя, 12.10.2008 г. 01:23 ч. |
|
|
ivan
Street Racer
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 13:53 ч. Мнения: 138 Местоположение: Opicvet,sofia
Skype: trabifen
|
Проблема е че около цедката има мн болкуци....свали кранчето,промий с бензин и готово....няма нужда да се сменя
_________________ Не е важно колко коня има под капака а какво магаре е зад волана
|
Неделя, 12.10.2008 г. 10:27 ч. |
|
|
Krap4enski
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 11:01 ч. Мнения: 126 Местоположение: Монтана
|
Точно така няма нужда да се сменя цялото кранче.Проблема ти е такъв , че като караш много време без да минаваш на резерва отвора на кранчето ти се задръства с боклуци който се отаяват на дъното.Когато седиш на място и двигатеял работи на празен ход му е нужно малко количество бензин , но когато караш просто дебита ти е по малък от нужното и затова ти пресецва или гасне направо.Кранчето ти не е затиснато тотално щом работи на резерва.Моя съвет е свали го цялото и го прокараи с тел промий с чист бензин свали си резервоара и промий и него , събери , наляи бензин и си ТИ.
И още един съвет към всички който карат Трабант поне веднъж в седмицата карайте малко на резерва и този проблем повече няма да го има.
|
Неделя, 12.10.2008 г. 17:32 ч. |
|
|
super_v
Сивата Стрела
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 12:28 ч. Мнения: 307 Местоположение: София
Skype: viko-1984
Automobile: Trabant 601S
|
мерси колеги ще го погледна
_________________
www.vbox7.com/play:f3f7a678 www.vbox7.com/play:b24b0bbd www.vbox7.com/play:b8709216
|
Неделя, 12.10.2008 г. 18:14 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
При мен се беше запушила дупчицата под дългата цедка. гледах, но така и не видях качествен начин да я изчистя. Просто не знаете какво е усещането да ти угасне колата в 23:30 насред нищото.....не го пожелавам на никой. Определено НЕ си струва икономията от 10лв за ново кранче.
|
Неделя, 12.10.2008 г. 19:07 ч. |
|
|
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
xbs_pioneer: напротив чисти се.. махаш резервоара и разглабяш цялото кранче на съставните му части.. то се развива от към резервоара с ключе 13.. вътре има едно корково уплатнение с дупчици на него.. те се запишват от ръжда и боклуци.. ако сте се хванали да го разглобявате съвет от мен.. ичистите и самия резервоар на пароструйка от вътре..
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Понеделник, 13.10.2008 г. 19:45 ч. |
|
|