Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Подготвени ли са ви колите за зимата... 
Автор Съобщение
Сивата Стрела
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 12:28 ч.
Мнения: 307
Местоположение: София
Skype: viko-1984
Automobile: Trabant 601S
Мнение Подготвени ли са ви колите за зимата...
Тихо се сипе първият сняг...

Какво трябва да направим преди да ни затрупа снежец...!?


Прикачени файлове:
SCHNEEWE.JPG
SCHNEEWE.JPG [ 74.07 KiB | Прегледано 12316 пъти ]

_________________
Изображение
www.vbox7.com/play:f3f7a678 www.vbox7.com/play:b24b0bbd www.vbox7.com/play:b8709216
Неделя, 05.10.2008 г. 12:54 ч.
Профил ICQ WWW
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Трабанта го чакат 4 перфектни гуми със 7мм грайфер на няма и година. Тия дни трябва да му монтирам турбинката за парното, а доста се замислям и за вата на гърнето.


Неделя, 05.10.2008 г. 18:19 ч.
Профил
Зайо - байо
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 14:36 ч.
Мнения: 407
Местоположение: третата след луната в дясно..
Мнение 
замисли се за печка от ЗАЗ :wink:

_________________
Изображение


Неделя, 05.10.2008 г. 19:13 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Няма смисъл. Парно моднато по моя начин е достатъчно силно. Проблема му е че не може като на 4т кола да поработи 5 минути на място и вече да е топло - иска си да минеш поне 5км. Нещо, което никак не ме притеснява, тъй като вече като изкарам трабанта му навъртам по много километри. Минаталата година при -15 навън правеше +15 в колата, при 0 правеше 25+. И то говорим при нормално каране със задръствания. Отделно че с ватата има ресурс около 10-15 минути на загасен мотор още да духа топъл въздух. Печка си струва само ако се ходи на работа с трабанта на къси разстояния.


Неделя, 05.10.2008 г. 19:24 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Ае...за 5 мин точно не става...на Траба поне бързо му идва парното.Няма за какво да се оплаквате,само по една турбина трябва :)

Иначе за зимата...нищо не съм барал още и освен атнифриза,нищо друго няма да барам.Гумите са някакви всесезонки...Смяна-само в случай,че се окажат напъно негодни за градско каране.Парното си е с клапи-няма кранчета и т.н. глупости,пробвах го преди 2 дена-нормално работеше.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Неделя, 05.10.2008 г. 21:12 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Санта много е условно това с бързото идване. До университета след 2 светофара се набивам в задръстване. А трабанта на светофар никак не загрява. Голфа обранотото - като го караш загрява бавно, но на тръгване спиране загрява моментално. На трабанта му трябва турбинка, изолация където може, особено на гърнето и 2-3 светофара нормално каране до задръстването :)


Неделя, 05.10.2008 г. 21:29 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Ето това ли представлява инсталацията ?
на мен това ми прилича на вентилатор от комп .


Прикачени файлове:
1181918075.jpg
1181918075.jpg [ 79.6 KiB | Прегледано 12071 пъти ]
Вторник, 21.10.2008 г. 17:20 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Забрави. Голяма перка осигурява дебит колкото за да усетиш че духа - като вентилатор първа степен на нормална кола. Все едно караш постоянно на 3000 оборота. Това малко вентилаторче няма да свърши абсолютно никаква работа. Ако ще търсиш гледай от някой стар камион или нещо от сорта...


Вторник, 21.10.2008 г. 17:23 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
theultimate написа:
Забрави. Голяма перка осигурява дебит колкото за да усетиш че духа - като вентилатор първа степен на нормална кола. Все едно караш постоянно на 3000 оборота. Това малко вентилаторче няма да свърши абсолютно никаква работа. Ако ще търсиш гледай от някой стар камион или нещо от сорта...


Ми снимай твоята инсталация да я видим де .

Естествено, ако не си постнал някъде вече [smilie=gaaaaaaa]


Вторник, 21.10.2008 г. 17:29 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Изображение
Изображение

Ето я турбинката. Чакам бащата да ми донесе от село кривата метална тръба от стария модел. По-къса е, съответно има повече място за турбината. За лятото карам с новия модел, понеже се хваща към гърнето с мека връзка и създава по-малко вибрации. Та....как ще се монтира такава турбина е изцяло домашно творчество. Но върши АДСКИ добра работа. Особено ако трабанта се кара като хората, а не 15-20 минути до работа и пак да се изгаси, става прекрасна температура в купето.

Иначе по темата - какво трябва да има за зимата, или поне това което на мен ми се видя полезно миналата:

- Перфектни чистачки (14-15лв двете шампионки) и зимна течност (2.50 концентрат който при разреждане става 3л - 2бр са достатъчни да се кара всеки ден зимата). Повярвайте - избиват се. Почти цяла зима се кара на чистачки.

- Размръзител за стъкла и ключалки. Преди тръгване се мажат стъклата отвътре с размразител (може би и течност за чистачки или спирт вършат съшата работа) - да не се запотяват. Размразителя за ключалки задължително се слага за да не замръзват сутрин.

- Хубаво е уплътненията на вратите да се намажат с течен парафин (50ст) за да не залпват

- Метла и малка сгъваема лопатка.

- Някаква кърпа, защото стъклата все пак се запотяват пътвите 5-6 минути докато дойде някакво парно.

- Аз лично увеличавам повече празния ход. Все пак колата ще работи само на фарове, а колкото повече обороти - толкова повече зареждане. Цяла зима изкарах с 3 годишен акумулатор без да го свалям, хем слушам силна музика.


Вторник, 21.10.2008 г. 17:37 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов