Автор |
Съобщение |
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
Дистанционни втулки ?
Някой може ли да ми каже от къде мога да намеря дистанционни втулки и на каква цена ,че да оправя малко стабилноста на Трабант-а в завой?
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Понеделник, 15.09.2008 г. 20:46 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Нищо няма да промениш. Трабанта проблема му идва от малката маса на автомобила. Гуми 165 е максимума който можеш да сложиш без да режеш. Ако режеш може още малко ма в един момент ще намалее натиска на единица площ и пак ще е нестабилно. Ако искаш стабилност си прегледай амортисьорите, смени втулките, които имат луфт и си купи нови широки гуми.
|
Понеделник, 15.09.2008 г. 21:37 ч. |
|
|
mOm
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч. Мнения: 36 Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
|
По смешно нещо от това не бях чел във форума
theultimate, искаш да кажеш, че втулките не осигуряват по-голяма стабилност, от колкото без тях? Пробвал ли си за да знаеш за втулките и след това без тях? нищо лично виртуални приятелю, просто тук не си прав
|
Понеделник, 15.09.2008 г. 22:31 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
последно осигуряват ли стабилност или не а за другите работи са ми наред само 1 широки гуми ми трябват.
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Понеделник, 15.09.2008 г. 23:02 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Кое да пробвам? Да режа калника дори за напълно нормална гума? Карал съм трабанта с такива скорости градско и междуселско дето някои ги е страх да си карат нормалните коли. Всичко благодарение на читиави амортисьори и нови гуми. Просто втулките имат смисъл като завършек на един тунингован трабант. Самостоятелно няма да свършат особена работа. А като гледам резбите на моите болтове са свършили тотално. За да се сложат втулки или трябват нови болтове или на старите гайката да се навие колкото да хване.
|
Понеделник, 15.09.2008 г. 23:06 ч. |
|
|
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
|
Вторник, 16.09.2008 г. 01:13 ч. |
|
|
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
с ресоир съм.а и някой може ли да ми каже откъде да си намеря и на каква цена
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Вторник, 16.09.2008 г. 05:29 ч. |
|
|
mOm
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч. Мнения: 36 Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
|
Все още не се намират в БГ, трябва да се направят на стругар
|
Вторник, 16.09.2008 г. 08:16 ч. |
|
|
milenskior
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Петък, 07.03.2008 г. 13:18 ч. Мнения: 49 Местоположение: гр. Оряхово
|
Мога да помогна по въпроса.
|
Вторник, 16.09.2008 г. 09:15 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
_________________ Hard to the core !
|
Вторник, 16.09.2008 г. 20:54 ч. |
|
|
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
Нещо, проблем с рязането ли !? Я дай да чуем сега експерт !
|
Вторник, 16.09.2008 г. 22:23 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Може би Наско е виждал какво става с рязани стандартни пружини и стандартни амортисьори. Съвсем малко по-твърда пружина, амортисьорът е постоянно свит и не работи правилно. В по-резките завои носачът опира в тампона и колата става нестабилна, защото се губи всякаква реакция на окачването. Колата ти се струва стабилна, защото е по-ниска и друса повече, ама като се опиташ да вземеш поредица от завои някак си не й се иска да сменя посоката. Да не говорим ако пътят не е гладък. Наскоро покарах кола, направена по този начин и се държеше на пътя ужасно, но за сметка на това друсаше и опираше навсякъде.
Забравих да спомена колко готино става като я отрежеш с флекса и по този начин пружината преминава през още една термична обработка, променяща изцяло свойствата на метала на мястото на рязането.
|
Вторник, 16.09.2008 г. 22:43 ч. |
|
|
jopeto
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч. Мнения: 159 Местоположение: София
|
Ми в момента съм с втулките и нерязани пружини, и ако няма поне двама души в колата, задните колела са си с обратен ъгъл пак. Наложително е с 2 см. по-къса пружина. За флекса си прав.
|
Вторник, 16.09.2008 г. 22:57 ч. |
|
|
Bat_Ilko
Долен и зъл ентусиаст
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 14:26 ч. Мнения: 227 Местоположение: Стара Загора
|
Два санта не са голяма разлика в дължината на пружината - тя с времето без да я режеш омеква повече. Викаш свити са гумите като е празна. Ама като я натовариш какво става. Винаги работата е едно подобриш, друго развалиш. А я си помисли, ако свалиш с 4 см и колата празна застане с прави задни гуми - само един сак в багажника и разваляш цялото поведение на колата. По неравностите има да блъска в тампоните. Заради това по-ниски пружини винаги в комплект с по-твърди амортисьори.
|
Вторник, 16.09.2008 г. 23:40 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
На трабанта брутално му омекват пружините. Виждал съм запазени пружини по-твърди от моя ресьор. Виждал съм и такива, дето по-тежък човек може да засили задницата в земята. Аз не разбрах че говорите за втулките, които изправят наклона на гумите. Помислих си че става дума за някакви дивотии вместо фланец дето изнасят гумата навън и за това така ви наплюх Моя трабант хем е доста твърда задницата и като сложа баскасата, усилвателя, резервната гума, куфарче с инструменти и още там някви боклуци (триъгълник, пожарогасител блабла) и гумите се изправят, а задницата се смъква малко надолу. Много колеги ми се чудиха как зимам завои с такава скорост, явно така съм подобрил сцепелението. Втулките все пак никой не ги тества как застават гумите при 3-4 човека и пълен багажник.
|
Сряда, 17.09.2008 г. 05:58 ч. |
|
|