Напиши нова тема Отговори на тема  [ 15 мнения ] 
гуменометални втулки 
Автор Съобщение
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение гуменометални втулки
как се сменят гуменометалните втулки, някой има ли някакво приспособление това което е начертежа в библията върши ли работа?

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Вторник, 16.09.2008 г. 18:19 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Бащата смени моите преди 4 години с чук и някакъв дорник. Но принципно не трябва така. Лесно може да се съсипе носача. Аз никога не бих се хванал да го правя по той начин, но той за 25 години е свикнал :)


Вторник, 16.09.2008 г. 21:44 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Има си преса.Дори ако си от Сф,мога да ти кажа сервиз,в който я правят работа бързо и чисто,без никакви чукове и секачи.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Сряда, 17.09.2008 г. 02:58 ч.
Профил ICQ
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
точно това е че съм на около 300 километра от софия

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Сряда, 17.09.2008 г. 05:39 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал
Аватар

Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч.
Мнения: 95
Местоположение: Панагюрище
Мнение 
На моя докато ги набиваха на хидравлична преса, "майстора" изкриви носача. На друг стругар дадох да направи външна и вътрешна втулка за избиване, един болт М12 мисля, L=150 mm и две дебели шайби. С тези неща (взеха ми 10 лв за да ги изработят) извадих втулките от изкривения носач и ги набих в друг, също закупен от моргата. Процеса е бавен, но не и трдоемък, а най-хубавото, че всичко направих сам както на мен ми харесва.


Четвъртък, 18.09.2008 г. 23:47 ч.
Профил ICQ
.
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:27 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение втулки
Когато втулки са за смяна ,то обикновено гумата между металните части се е развулканизирала,затова се избива вътрешната част с гумата ,а външната метална част се реже по дължина както е в носача с тесен лист за ножовка.Внимава се да не се повреди носача.Като се среже тази част,тя лесно се избива със секач или метално парче.Почиства се вътрешната част на втулката на носача от ръжда и боклуци и на менгеме,наковалня или стабилна основа се набива новата гуменометална втулка,като може да се капне масло за по лесна работа.Това е когато НЯМА приспособление за тази цел.

_________________
винаги може да се научи нещо ново


[Изображение


Петък, 19.09.2008 г. 05:46 ч.
Профил ICQ
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
аз направих нещо като shotik но ги избивах с 1 тръбичка а това което казва racrac е много по удобно

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Вторник, 23.09.2008 г. 14:52 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч.
Мнения: 45
Местоположение: в софия къде другаде
Мнение 
както казва шотик външната се реже внимателно а новата втулка не се набива а с подходящ дълъг болт и различни шайби или аз дори с къси парчета тръба 3/4 се подвежда и се натягат гайката и болта докато прибере. носача е прекалено тънък да се бие въру него. криви се

_________________
има ли смисъл като нема значение


Вторник, 23.09.2008 г. 19:22 ч.
Профил WWW
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч.
Мнения: 255
Местоположение: Средец
Мнение 
те много меки тея ламарини на втулките само да я чукнеш

_________________
Дърпаше ръчни с трабаня


Вторник, 23.09.2008 г. 19:28 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Има ли значение дали втулките са немски или унгарски (унгарските прекалено некачествени ли са :) ). Как да разбера каква е, пише ли някъде? Моите на предно ляво колело заминаха за 15 000км предимно градско. Не че няма от какво де - докато се учех целих всички възможни дупки с немалка скорост, но все пак ми изглежда прекалено малък пробег....


Неделя, 12.10.2008 г. 22:27 ч.
Профил
Знайко
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:23 ч.
Мнения: 176
Местоположение: София/Дания
Мнение 
theultimate написа:
Има ли значение дали втулките са немски или унгарски (унгарските прекалено некачествени ли са :) ). Как да разбера каква е, пише ли някъде? Моите на предно ляво колело заминаха за 15 000км предимно градско. Не че няма от какво де - докато се учех целих всички възможни дупки с немалка скорост, но все пак ми изглежда прекалено малък пробег....


Моите са унгарски, за последно ги смених преди около 7-8 хиляди....Сега гледам пак играят колелата,нямам намерение да ги сменям повече, явно това което се продава по магазините е пълен буклук.
А и особено при трабанта не си личи дали му играят колелата или не...


Понеделник, 13.10.2008 г. 12:11 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
При мене личи по тракането при тръгване, също така се вижда нагледно като махна гайката. Иначе действително няма никаква разлика - оня ден карах по Ботевградско със 100 и не мърдаше. Разликата се усеща само по хубав път - по-малко са вибрациите.


Понеделник, 13.10.2008 г. 12:30 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
В стил "оправи се сам" - взимате една нова втулка, без значение дали е немска или унгарска. Отивате при гумаджиите (ама тия, дето произвеждат гумени изделия), давате им втулката, и казвате, че искате 10 броя по този образец. Плащате, взимате ги и сте щастливи. В Пловдив има едни такива, дето бая работа имат и хората са доволни от тях. Инжектирали гума в носачите на Рена-та (там втулките не се набивали - гумата се отлива в носача и като се скапе - купуваш нов носач), и щом се справят с това - една Трабантова втулка не би трябвало да им е никакъв проблем.

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Понеделник, 13.10.2008 г. 12:51 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Май ще носиш подаръци като идваш насам :)


Сряда, 15.10.2008 г. 07:35 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
Оптимизмо нема умре :D Чакай първо да намеря време да си вдигна главата, че това бачкане... :)

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Сряда, 15.10.2008 г. 09:04 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 15 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов