Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
Странна работа със съединителя или нещо друго 
Автор Съобщение
Bicagata
Аватар

Регистриран на: Вторник, 02.09.2008 г. 14:35 ч.
Мнения: 50
Местоположение: Горубляне
Skype: bicagata_43
Мнение Странна работа със съединителя или нещо друго
като запаля вартбурга вкарам му първа ,як пилаж до като не качи 30 като искам да му вкарам 2-ра неможе да откачи скоростите и хърка + това е с нов съединител.Иначе като е във кротките обороти е перфектен ,от какво може да праи тоя проблем като гледам другите ги вкарват като на Ауди А6.


Сряда, 03.09.2008 г. 12:38 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Натегни си малко съединителя, свободния ход трябва да бъде 25-30мм.
Ако пак не се оправи - иска реглаж на скорости(това нещо много малко хора могат да ти го направят като хората, не разчитай на сервиз).
Ако пак не се оправи - научи се да караш :lol:


Сряда, 03.09.2008 г. 12:45 ч.
Профил
Bicagata
Аватар

Регистриран на: Вторник, 02.09.2008 г. 14:35 ч.
Мнения: 50
Местоположение: Горубляне
Skype: bicagata_43
Мнение 
абре,ако пак не се опраи от кое може да е.

_________________
Като ми се приработи,седам и чекам да ми мине.


Неделя, 07.09.2008 г. 14:49 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Ми няма особена причина...просто на магарето му е писнало да го тормозиш и иска да отиде да се преражда в пещите на някой металургичен комбинат.На всяка кола,дето се кара по тоя хамалски начин,най-много страда втора скорост.Говорим за старите кутии,с дизайн от 60-те.В по-новите въпросът е решен частично с промяна в конструкцията на синхронизаторите.Ма и някоя нова Астра да вземеш...ако я караш на уволнение...и нейните скорости няма да изкарат много.
Карай бараката нормално.На състезателните за това им слагат правозъби кутии и всякакви екстри и пак живота им е няколко състезания.Кутията на варела си е нормална като за тоя клас кола.Ако искаш повече-смени колата.По възможност-преди да си направил кутията на кайма.Вече не се намират толкова лесно и тате шЕ ти дърпа ушите ако му съсипеш колата дето си ходите на село с нея.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Неделя, 07.09.2008 г. 16:31 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Защо точно втора се троши? На трабанта единствено втора ми вие, на голфа на студено тя включва трудно, изобщо на всички коли все втора е проблемна. Защо?


Неделя, 07.09.2008 г. 16:33 ч.
Профил
Bicagata
Аватар

Регистриран на: Вторник, 02.09.2008 г. 14:35 ч.
Мнения: 50
Местоположение: Горубляне
Skype: bicagata_43
Мнение 
абре он бащата ми я е подарил аз не карам много във Високи обороти ама като напраим некоя драпка по махалата на 1-ва дига точно 31 32 км + - на втора 60 ама неможе да я вкарам как трее дърпам нали лоста надоло и тряя да чакам да окроти малко оборотите и тогава трета я зиам перфектно четвърта също ама е...л съм му м.....а

_________________
Като ми се приработи,седам и чекам да ми мине.


Неделя, 07.09.2008 г. 16:57 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Синхронизатора на втора скорост е най-натовареният синхронизатор.За това се "предава" първи.На първа го няма проблема-там и без синхронизаация може.Проблемът е в много късата първа предавка.На излизане от нея оборотите на двг са още твърде високи.И синхронизатора има най-много работа.
А ако започнеш да го ръчкаш..до там е тоя синхронизатор.
Въпросът има решение...двойна синхронизация,предсинхронизация,степенна синхронизация...Новите кутии нямат нужда от нито една подобна система...там е решено по съвсем друг начин-с електроника.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Неделя, 07.09.2008 г. 17:16 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
И какво точно прави електрониката при по-новите?

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Неделя, 07.09.2008 г. 18:26 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Ако ти е интересно-чети:
http://bgdriver.info/index.php?topic=341.0
Разни материали се допълват периодично.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Неделя, 07.09.2008 г. 20:28 ч.
Профил ICQ
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч.
Мнения: 134
Местоположение: Русе
Мнение 
Много хубава статийка ,само че картинкинките не се отварят :?
И няма все още писано за така наречените роботизирани или пилотирани скоростни кутии.
С две думи там принципа е същия. Пак си имаме притискател ,лагер и всичко по реда му , само че имаме и някакъв електронен блок и разни други историйки покрай него , чиято задача е да сменят предавките вместо теб. Педал на съединителя няма , а той отделя посредством електрониката. В тоя ред на мисли там не можеш да претовариш кутията от рязкане. Дори и да преминеш от автоматичен на ръчен режим на смяна на предавките , в едни определени обороти минаваш автоматично на по голяма предавка - точно с тая цел.
Ето малко по подробна информация .
Първия пример за такава скоростна кутия , който ми е пред очите е скоростната кутия на СИТРОЕН тип Sensodrive - ЦЪК

Темата малко се изроди , но е доста по интересна от невлизащата 3-та предавка на нашия герой :D

_________________
Изображение


Понеделник, 08.09.2008 г. 01:04 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
След като няколко пъти отворих сайта, от който превеждат, започнаха да ми се отварят снимките ;)

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Понеделник, 08.09.2008 г. 01:17 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Да,трябва да ги кешира и тогава.Автора на сайта още не е дал съгласие да му се ползват снимките.За това някои неща не се отварят в преводния вариант.
Предимството е,че сред хората,дето превеждат,няма ни един махленски тунер.Всички са или с образование в тая област,или с мнооого стаж на Запад от Калотина.Но понеже инфото е много...трябва време...

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Понеделник, 08.09.2008 г. 02:35 ч.
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов