Автор |
Съобщение |
филип3
Пърпоранчо
Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч. Мнения: 430 Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
|
Щом в Германия се движат,значи има начин.
_________________ www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51 www.pathologie.de/startseite/ www.esp-pathology.org/home www.bpa-pathology.com www.bgpathology.org/ www.patolog.ru/ www.ascp.org/content publications.iarc.fr/ Трабантозавър
|
Събота, 23.08.2008 г. 00:02 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Изводът е - караш докогато може. Но да продаваш Трабант, който има още моторесурс си е жива загуба. Мижавите триста лева, които ще му вземе човек, не го устройват по никакъв начин. По добре-карай до дупка и когато съвсем грохне - в Надин или на някой ентусиаст да ползва каквото може. Пък с еко такси още не са ни притиснали - ако го направят за двутактовите коли, трябва да ги наложат и за мотоциклетите, моторните лодки, скутерите, моторните триони, мобилните генератори и сума ти още машини. Познайте какъв вой ще се вдигне. Особено има да скимтят рибарите. Току виж са плеснали пред портала на Народното събрание един полуразложен шаран. Така че, докато се оправят с всички луди глави и лобитата им, не е ясно нас дали ще ни има, камо ли Трабантите.
|
Понеделник, 25.08.2008 г. 08:45 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Триста лева са нищо - много по ценно е че най-малкото цялото семейство има backup кола, в случай че някоя от основните се счупи. Тая кола е скъпа да се направи. След това поддръжката е нищожна.
|
Понеделник, 25.08.2008 г. 10:19 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
Колеги, разбира се, че 350лв не са причината да продавам Трабата. Цената е сформирана по следния начин: в автоморгата ми дават 220лв да им го закарам за скрап в този му вид + стойността на вложените части + парите дадени на майстори за последния ремонт.
Днес, като разгледах "предлагането" на Трабанти във форума и го съпоставих с "търсенето", затвърдих виждането си, че Трабльо е "вечно мой". Ремонта му е извършен на 70%. Не ме притесняват парите за да го довърша. Проблема ми е, че ще правя належащи подобрения в жилището (без да излизам в отпуск) и за Трабата просто няма да има време. Сега се оглеждам да му намеря навес за есента и зимата, тъй като в "моите имоти" ще трябва да стои под открито небе.
|
Петък, 29.08.2008 г. 23:53 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Е, не е болка за умиралка, особено ако го припалваш и раздвижваш поне веднъж седмично. Все пак Трабльо не е от захар, няма да се разтопи от първия дъждец.
|
Понеделник, 01.09.2008 г. 09:08 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
"У наше село" - Панагюрище имаме много люти КАТ-аджий. Ще ми се наложи да инвестирам в ГО и технически преглед за да го "разхождам около мегдана".
Та като стана въпрос за карането, ми се ще да попитам.
На Трабльо окачването отпред, отдясно беше се съвсем"разхлопало". Там смених всичко и сега е ОК. Но отляво нещата са - нито е съвсем "сдало багажа", нито е без луфтове. Аз още не съм си огънал пластините на ябълковидните болтове да ги фиксирам, защото се чудя, дали да не отремонтирам и лявото окачване, да си оправя сходимостта и да забравя за предницата. Единствения проблем е, че ремонта ще се осъществи напролет и до тогава Трабльо ще стои "безмълвен". Та, питам се, по-добре ли е да го търкалям, макар и недооправен или да чакам до пълното въстановяване??
|
Понеделник, 01.09.2008 г. 22:55 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Застоя е най-лошото нещо за един трабант. Спирачките ръждясват, карбуратора се запушва от утайки, купето ръждясва от натрупаната влага и вода. По-добре да го караш строшен, отколкото да стои.
|
Понеделник, 01.09.2008 г. 23:03 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
Благодаря за съвета! Така и ще направя.
|
Понеделник, 01.09.2008 г. 23:09 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Към това следва да добавим излизането от строя на всички гумени уплътнения, включително тези на спирачните цилиндърчета и спирачната помпа, разните семеринги и маншони по другите възли, както и ремъка. За акумулатора си знаеш. "Разходките" просто са задължителни. Две години застой в гараж са достатъчни, за да глътнат за ремонт толкова, колкото сега би му взел в това му състояние. А ако стои навън без да се кара-направо не мога да го мисля. След това ще става само за Надин.
|
Вторник, 02.09.2008 г. 09:04 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Моят "Ерих" стоя близо 2 години без да помръдне и сантиметър пред блока, колегата super v е свидетел. Обезвъздушиха спирачките и колата тръгна за ежедневна употреба, на ден се кара по 80-100 километра. Можеше и да се консервира, но чак пък да се прави едва ли не основен ремонт не е необходимо.
|
Вторник, 02.09.2008 г. 09:18 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
Не говорим за основен ремонт, а за "хиляда малки болести", които ще започнат да го сюрпризират една след друга - днес са спирачките, утре е ремъка, в други ден са семерингите, а другия месец за разкош -клапана на карбуратора. След като мислищ, че си оправил всичко, теква скоростната кутия, след това - семерингите на коляновия вал.
Като сумираш всички ремонти ти излиза като основен, без да е такъв.
Представи си да трябва да разхвърляш целия двигател заради две пикливи гумени уплътненийца, които можеха и да не се скапят, ако колата редовно се караше. Колкото до твоя "Ерих", ако наистина не е каран две години - "най-доброто" предстои Освен ако не ни спестяваш някои подробности по ремонта.
|
Вторник, 02.09.2008 г. 09:27 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Моят "Ерих" се движи вече повече време, отколкото доста от потребителите в този форум имат въобще шофьорски стаж, един вид му е малко късно на този етап да проявява симптоми на повреди в следствие на неговото заседяване. Не бях сипвал масло или консерванти в гредите защото си бяха и преди цъфнали. Основното изкърпване на колата е вече запланувано.
|
Сряда, 03.09.2008 г. 09:52 ч. |
|
|
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
А бе не знам кои точно потребители визираш, но твоят Ерих явно е изключение от другите Трабанти - колкото по не полагаш грижи за него, толкова повече се регенерира сам. "Кристин" на Стивън Кинг ряпа да яде...
|
Петък, 05.09.2008 г. 09:54 ч. |
|
|
орлича
Кандидат-фен
Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч. Мнения: 305 Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
|
Моят е произведен в Заксенринг, а не в сладкарница.
|
Петък, 05.09.2008 г. 17:24 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
...само така си мислиш...
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Петък, 05.09.2008 г. 17:31 ч. |
|
|