Автор |
Съобщение |
Wartburgman
Кара стар Wartburg
Регистриран на: Петък, 26.12.2008 г. 18:00 ч. Мнения: 293 Местоположение: Пловдив
Automobile: Wartburg-353
|
Проблем с Вартбург 1.3
Здравейте колеги!Имам проблем с Варца.Колата като е на място си се форсира добре но като тръгна да карам почва да прекъсва все едно и свършва бензина.Вдигнах щеката на маслото и установих че нивото се е покачило и мирише на бензин.Разглобих бензиновата помпа но платното е здраво.Сменял съм кабели,свещи,делко,капачка и палец.
|
Събота, 15.08.2015 г. 19:10 ч. |
|
|
niki_k
Кандидат-фен
Регистриран на: Четвъртък, 13.05.2010 г. 18:56 ч. Мнения: 398 Местоположение: Самоков
Skype: няма
Automobile: Trabant 601s-kombi
|
Re: Проблем с Вартбург 1.3
Колега,не съм запознат с карбуратора на 1.3,пиша по принцип.Провери дали нивото в него не е високо и дали се регулира от поплавъка евентуално,щом бензиновата помпа ти е наред.Провери платното на ускорителната помпа дали е здраво и евентуално да нямаш запушване на втора камера в карбуратора и от там колата да не върви.
|
Неделя, 16.08.2015 г. 06:54 ч. |
|
|
etaniel
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч. Мнения: 198 Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
|
Re: Проблем с Вартбург 1.3
1.3-то няма втора камера колега. Карбуратора му е еднокамерен.
_________________ Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
|
Неделя, 16.08.2015 г. 09:34 ч. |
|
|
K.I.P.
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч. Мнения: 242 Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Проблем с Вартбург 1.3
С този проблем съм си блъскал главата месец поне с Вартбурга на един колега... Развиваха ми някакви теории че от нагревателя на карбуратора ставала беля и още нз какво, които ми се строиха странни. Нивото се покачи , миришеше на бензин и два пъти след смяна на масло го прави. Смени се бензинова помпа, независимо че беше здраво платното и проблема за момента е изчезнал. Друго даже не се сещам от какво може да е. Странното все още е защо от време на време лампата за маслото светва, а всичко е в нормите и качва масло до клапаните.
_________________ Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
|
Неделя, 16.08.2015 г. 20:08 ч. |
|
|
Wartburgman
Кара стар Wartburg
Регистриран на: Петък, 26.12.2008 г. 18:00 ч. Мнения: 293 Местоположение: Пловдив
Automobile: Wartburg-353
|
Re: Проблем с Вартбург 1.3
Утре смятам и аз това да направя да взема една нова помпа и да видим какво ще стане
|
Неделя, 16.08.2015 г. 21:00 ч. |
|
|
Wartburgman
Кара стар Wartburg
Регистриран на: Петък, 26.12.2008 г. 18:00 ч. Мнения: 293 Местоположение: Пловдив
Automobile: Wartburg-353
|
Re: Проблем с Вартбург 1.3
Проблема се оказа не в помпата а тампона на карбуратора.Скъсан и взимал въздух след смяната му пак имаше прекъсвания.Разглобихме карбуратора на съставни части и мина през ултразвукова вана и сега е коренна разлика върви доста добре .
|
Петък, 21.08.2015 г. 20:23 ч. |
|
|
K.I.P.
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч. Мнения: 242 Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
|
Re: Проблем с Вартбург 1.3
Браво! Следи си отново нивото на маслото и мириса му редовно. А къде се намира този тампон точно?
_________________ Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!
|
Събота, 22.08.2015 г. 02:55 ч. |
|
|
Wartburgman
Кара стар Wartburg
Регистриран на: Петък, 26.12.2008 г. 18:00 ч. Мнения: 293 Местоположение: Пловдив
Automobile: Wartburg-353
|
Re: Проблем с Вартбург 1.3
Между всмукателния колектор и карбуратора.
|
Събота, 22.08.2015 г. 10:26 ч. |
|
|