Напиши нова тема Отговори на тема  [ 30 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
1,3 проблем с парното 
Автор Съобщение
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Вторник, 14.10.2008 г. 15:54 ч.
Мнения: 33
Skype: tnotov
Мнение 1,3 проблем с парното
От скор осъм собственик на 1,3.
Човека от който я купих ми каза колата никога не е имала хубаво парно..
И наистина няма....като пипам маркучите които влизат в радиатора единия типъл единия студен...
Каква е причината според вас ...запушен радиатор, клапан някакъв има ли..
В една тема тук във форума се продаваха части за 1,3 и ми направи впечетление че се продава "моторче за прното'
Какво представлява то ?
Въобще някакви идеи ?


Сряда, 17.02.2010 г. 10:00 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
Възможно е кранчето за парното да не отваря добре, защо и запушен радиатор на парното. Вариянта със зацапана "пита" на радиатора отпада, щом единия маркуч е студен.
А моторчето за парното е вентилатора за обдухване и по бързо затопляне.
Според мен най-добре си намери друг радиатор за парното+друго кранче.


Сряда, 17.02.2010 г. 13:08 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
Газова има ли?

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Сряда, 17.02.2010 г. 13:29 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 09.06.2008 г. 23:10 ч.
Мнения: 198
Местоположение: Стара Загора
Skype: etaniel4o
Automobile: Wartburg 1.3
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
theultimate написа:
Газова има ли?



Има ли влияние ? Като се замисля от както сложих газовата и на мен ми се прецака парното.

_________________
Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.


Сряда, 17.02.2010 г. 13:56 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
Изпарителя трябва да е монтиран паралелно на радиаторчето на парното. Ако е монтиран последователно - парното отслабва много, защото отворите на изпарителя са доста тесни и намаляват дебита на водата през радиаторчето.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Сряда, 17.02.2010 г. 14:32 ч.
Профил
Powered by KKK
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 17:36 ч.
Мнения: 70
Местоположение: София - Пазарджик
Skype: IFA_Racing_Team__DDR
Automobile: Wartburg 1.3RS Turbo
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
Неприятен проблем е това с парното. И моето от много време го нямаше никакво. В краина сметка реших да го сваля и промия. Със свалянето бая се узорих, и доста псувни отнесе ама го свалих. Крана се беше доста позадръстил, а за каналите на самия радиатор да не говорим - вътре имаше ръжда, една кафява кал от антифриза, само не и отвори :( . След разни промивки на мивката вкъщи и киснене в какви ли не препарати пропускливостта му се подобри. Обратното качване пак беше бая мъка ама няма как студено си е :D .

Пиша ти това за да имаш представа какво трябва да правиш според мене. Сваляи и промивай друг вариянт невиждам.

_________________
БЕНЗИН В КРЪВТА


Сряда, 17.02.2010 г. 18:43 ч.
Профил ICQ WWW
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
Ръждива ли ти е охладителната течност? Каран ли е без антифриз?
Друг радиатор - нов няма да намериш! А на какво ще попаднеш, не се знае. Пробвай да го почистиш, ако не стане добре, има хора, които се занимават с това.
В момента и аз имам проблем. Миналата зима в колата ставаше 28 градуса след десетина километра при -10 навън, в момента нямам парно, или не такова. Ще оправям на пролет цялата инсталация, че ми писна да сменям течност.

Иначе се сваля не толкова трудно, маха се задължително мотора на чистачките, развива се отстрани само, щото тия болтове отпред държаха само кутията по спомен.


Сряда, 17.02.2010 г. 21:54 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Вторник, 14.10.2008 г. 15:54 ч.
Мнения: 33
Skype: tnotov
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
Газова има, ще обърна внимание как е монтиран изпарителя.
Имам един 353, който разглобих за части и каточе ли кранчето на парното е като това на 1.3 ?
Колата е с антифриз в момента ама преди мен кой как я е акрал...изглежда мн подържана...салона е като нов...на 60 000 км е и съм склонен да вярвам.
Вдичко по нея работи супер.
Само парно няма...:)


Четвъртък, 18.02.2010 г. 10:14 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
Ако охладителната течност е добра, не е ръждясвала, сменяна е - не би трябвало проблема да е в радиаторчето.

Изображение
Изображение


Четвъртък, 18.02.2010 г. 12:18 ч.
Профил
Powered by KKK
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 17:36 ч.
Мнения: 70
Местоположение: София - Пазарджик
Skype: IFA_Racing_Team__DDR
Automobile: Wartburg 1.3RS Turbo
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
Пробвай да го обезвъздушиш, да не е направило възглавница. А за радиатора и кранчето - доколкото съм запознат са различни за 1.3 и 353

_________________
БЕНЗИН В КРЪВТА


Четвъртък, 18.02.2010 г. 12:46 ч.
Профил ICQ WWW
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
И радиатора и кранчето за различни на 353.


Четвъртък, 18.02.2010 г. 13:04 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
Дори и паралелно да е свързан изпарителя - пак ще ви отслабне парното, понеже хидравличното съпротивление на изпарителя е по-малко от това на радиаторчето на парното, и основното количество чорба минава оттам. Много просто и ефективно решение е да сложите бленда на входа или изхода на изпарителя (аз бях набил в маркуча тънкостенна тръба, частично сплескана в единия си край) - така се ограничава дебита на чорбата, която минава оттам. Работеше много добре. :) Друг вариант за ограничаване на дебита е да смените някой от маркучите (или част от него) към изпарителя с такъв с по-малък диаметър (ако оригинално е 16 мм, можете да сложите 10 или 8 ).

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Четвъртък, 18.02.2010 г. 13:23 ч.
Профил
Ентусиаст

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч.
Мнения: 741
Местоположение: Русе
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
Пак казвам, имах чудесно парно, няма проблем дори и при наличието на газ.


Четвъртък, 18.02.2010 г. 17:50 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Вторник, 14.10.2008 г. 15:54 ч.
Мнения: 33
Skype: tnotov
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
ще видя да сваля и почистя радиатора....
но май е голяма хамалогия...


Петък, 19.02.2010 г. 11:48 ч.
Профил
Кара Wartburg 20 години.

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч.
Мнения: 137
Местоположение: София
Мнение Re: 1,3 проблем с парното
Отвори кранчето на ръка, поне моето е стегнато и не може с лостчето да се отвори. Отварям го есента и го затварям пролета. За да имате парно при газова оставете маркучите на парното фабрично свързани 8 и9. Испарителя при мен е свързан последователно след излизане от подгряване на колектора пад карбуратора и се връща до термостата. Маркуч 6 отива в испарителя и от испарителя в термотата. Успех.


Неделя, 21.02.2010 г. 13:31 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 30 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов