Автор |
Съобщение |
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
 Re: 1,3 проблем с парното
При мен е с подгряването на смукача.
|
Неделя, 21.02.2010 г. 17:36 ч. |
|
 |
TIN
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 14.10.2008 г. 15:54 ч. Мнения: 33
Skype: tnotov
|
 Re: 1,3 проблем с парното
При мен изпарителя е вързан по същия начин! Маркучите на парното и двата са горещи, почивните дни наблюдавах...( този които влиза и които излиза от радиатора), но парно няма!!!
|
Понеделник, 22.02.2010 г. 10:16 ч. |
|
 |
koce
Кара Wartburg 20 години.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч. Мнения: 138 Местоположение: София
|
 Re: 1,3 проблем с парното
Щом са топли двата маркуча включи моторчето от ключа на таблото и слушай дали върти. То е винталатор с бавни и бързи обороти. Ако не върти търси проблема в моторче, ключ, бушон, връски и др. Виж клапата за духане в краката или на прозореца как е поставена и там трябва да духа.
|
Понеделник, 22.02.2010 г. 11:09 ч. |
|
 |
TIN
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 14.10.2008 г. 15:54 ч. Мнения: 33
Skype: tnotov
|
 Re: 1,3 проблем с парното
Моторчето върти и на двете скорости. в краката и на прозореца духа но студено...
|
Понеделник, 22.02.2010 г. 11:44 ч. |
|
 |
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
 Re: 1,3 проблем с парното
Я кажи сега, лесно ли се отваря топлият въздух? Лесно ли върви самото лостче? Почти съм сигурен, че проблемът ти е в запушен радиатор.
|
Понеделник, 22.02.2010 г. 12:29 ч. |
|
 |
TIN
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 14.10.2008 г. 15:54 ч. Мнения: 33
Skype: tnotov
|
 Re: 1,3 проблем с парното
да, лостчето върви лесно, гледах и дали отваря самия кран...отваря го...поне механично... ако е запушен радиатора ( както и аз предполагам), май е доста хамалогия да се свали....  Човека от който взех колата каза че никога не е имало добро парно...на йвероятно е имала за кратко може би знам ли... P.S. Питам се....след като двата маркуча са топли....ка ке възможно да няма парно...не означава ли това че водата минава през радиатора ? Междудругото няма ли тук във форума някое 1,3 в перфектно състояние да си купя да пътувам до работа с него, мн икономична кола, лесна за подръжка...не очаквах 
|
Понеделник, 22.02.2010 г. 14:03 ч. |
|
 |
TIN
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 14.10.2008 г. 15:54 ч. Мнения: 33
Skype: tnotov
|
 Re: 1,3 проблем с парното
жилото изглежда да е закачено, духа като отворя на стъклото и в краката....
|
Понеделник, 22.02.2010 г. 15:08 ч. |
|
 |
pe6o_mnt
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 24.01.2010 г. 13:22 ч. Мнения: 13 Местоположение: Montana
|
 Re: 1,3 проблем с парното
Здравейте, имам подобен проглем. Вартбурга ми е 353. При мен кранчето е заяло. Ще съм много благодарен ако някой ми каже как мога да го оправя.
|
Понеделник, 22.02.2010 г. 18:15 ч. |
|
 |
ChakaZulu
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:47 ч. Мнения: 741 Местоположение: Русе
|
 Re: 1,3 проблем с парното
Двете тръби са топли, но това не означанва, че водата минава през цялата площ на радиатора. Запали я, увери се, че е загряла добре, махни вентилатора и бръкни с ръка. Виж в кои части е загрял радиатора и в кои не е. Тогава ще се убедиш, че е от това. Иначе не е кой знае колко трудно, само трябва да се откачи моторчето на чистачките и той си излиза съвсем спокойно. Още нещо...обезвъздушен ли е радиаторът като погледнеш отпред в лявата част има едно винтче, при загрян мотор се отвива като предварително си надигнал разширителният съд.
|
Понеделник, 22.02.2010 г. 19:21 ч. |
|
 |
pe6o_mnt
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 24.01.2010 г. 13:22 ч. Мнения: 13 Местоположение: Montana
|
 Re: 1,3 проблем с парното
Ама то кранчето може ли да се сваля от радиатора?
|
Вторник, 23.02.2010 г. 16:10 ч. |
|
 |
TIN
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 14.10.2008 г. 15:54 ч. Мнения: 33
Skype: tnotov
|
 Re: 1,3 проблем с парното
Оправихме проблема, разменихме местата на входа и изхода...фабрично топлата вода влиза отдолу, сменяхме я отгоре, парното е уникално силно!
|
Четвъртък, 25.02.2010 г. 15:59 ч. |
|
 |
TIN
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 14.10.2008 г. 15:54 ч. Мнения: 33
Skype: tnotov
|
 Re: 1,3 проблем с парното
фабрично на 1,3 го дават обратно, а иначе си прав и аз така се сетих като погледнах радиатора в къщи 
|
Четвъртък, 25.02.2010 г. 17:39 ч. |
|
 |
koce
Кара Wartburg 20 години.
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 15:41 ч. Мнения: 138 Местоположение: София
|
 Re: 1,3 проблем с парното
При мен парното е свързано като на схемата и работи. Съмнява ме да не е имало запушване и при свързване на обратно се е отпушило. Направи ми впечатление и друго на схемата стрелките на 8 и 9 маркуч са обърнати, збъркани. От задната страна на термостата от горните отвори излиза антифриза, а в долните се връща и правилно влиза топъл антифриз отгоре на радеаторчето.
|
Петък, 26.02.2010 г. 18:26 ч. |
|
 |
hans
Начинаещ
Регистриран на: Четвъртък, 11.06.2009 г. 14:01 ч. Мнения: 12 Местоположение: София
Automobile: Варга 1,3
|
 Re: 1,3 проблем с парното
Колега TIN, прочетох че имаш лошо парно. Прочетох също че доста съвети са ти дали колегите и по същество са прави. Все пак не разбрах ти обезвъздуши ли парното или не си? Възможно е да имаш въздуна възглавница. Аз съм на газ и имам перфектно парно. Изпарителя е вързан към маркуча на подгрева на карбуратора. Преди да хванеш да разглобяваш каквото и да е провери това обезвъздушаване. Извършва се като развиеш едно винтче от лявата страна на радиатора на парното, в горната му част, с ключе 10 май беше. Трябва да запалиш, за да помпата да върти антифриза, развиваш леко винтчето докато прокапе от него антифриз. Прокапе ли, завиваш винтчето. Уточнявам, че винтчето не се развива докрая и не се маха, а се развива само оборот да речем.
|
Петък, 26.03.2010 г. 16:21 ч. |
|
 |
TIN
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 14.10.2008 г. 15:54 ч. Мнения: 33
Skype: tnotov
|
 Re: 1,3 проблем с парното
размених маркучите и парното се появи 
|
Петък, 26.03.2010 г. 21:12 ч. |
|
|