Автор |
Съобщение |
ivka
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 10.03.2013 г. 19:13 ч. Мнения: 8 Местоположение: българия
Skype: нямам
|
Пуши много
Здравейте колеги. От скоро имам Вартбург 353 от 84 - та 2Т. При нормално смесване на бензин с маслото Приста за 2Т, от ауспуха излиза много плътен син дим и много мирише на бензин . Имам чувството че не изгаря бензина добре. Сменени са свещите с нови, луфта им е 0,6 мм. Бобините са оригинални. Карбуратора е идеален. Дайте ми съвет какво да направя че това да спре.
|
Неделя, 10.03.2013 г. 22:56 ч. |
|
|
Bobi-Wan
Боби Диван
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч. Мнения: 141 Местоположение: сф
Automobile: ?
|
Re: Пуши много
Проблема идва главно от маслото на Приста,което ползваш - най-лошото е,почти всеки колега се е отказал от него чрез Държавен вестник.Всичко друго става,само без Приста и М10Д
_________________ '80s cars forever and only http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg
|
Понеделник, 11.03.2013 г. 01:38 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Пуши много
Ако горенето е наред, а в 3- ти цилиндър /до ремъка/ свещта е мокра- е сцепено платното на бензиновата помпа. Тоз цилиндър дави и отзад мирише на суров бензин. Гори като за световно и прави димна завеса.
|
Понеделник, 11.03.2013 г. 11:44 ч. |
|
|
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
Re: Пуши много
1. Какво разбираш като "нормално смесване"? 1:50 ? 1:40 ?? 1:33 ??? Или "на 10 литра бензин - два пръста масло". И как го измери? 2. Карал ли си я по-дълго или само я припалваш? След 5, 10 или 20 км. каране и достигнат нормален температурен режим пак ли го има тоя "много плътен син дим"? 3. Какъв е цвета на свещите? 4. Четвърто, но не и последно - като го имаш отскоро, бензина в резервоара колко беше, преди да влееш "нормално смесен" и той как е бил смесен? Знаеш ли? А ти какво количество вля? Засега спирам, че много станаха въпросите.Успех! И пиши!
|
Понеделник, 11.03.2013 г. 12:03 ч. |
|
|
ivka
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 10.03.2013 г. 19:13 ч. Мнения: 8 Местоположение: българия
Skype: нямам
|
Re: Пуши много
Ако горенето е наред, а в 3- ти цилиндър /до ремъка/ свещта е мокра- е сцепено платното на бензиновата помпа. Тоз цилиндър дави и отзад мирише на суров бензин. Гори като за световно и прави димна завеса.
Проблема идва главно от маслото на Приста,което ползваш - най-лошото е,почти всеки колега се е отказал от него чрез Държавен вестник.Всичко друго става,само без Приста и М10Д
Сменил съм платното на помпата с ново. И правих опит с масло от Щил и после опитах с Приста 2Т. смесвах бензина с маслото в съотношение 23 / 1. Имам чувството че и това количество е много... Четох тук по мненията ви, че може да се намали още количеството на маслото... Бензина не съм вадил от резервуара а бе от външен източник - шише 3 литра. Колата бе загрята до нормална температура.. Сложил съм руски карб. Не обичам чешките...Някога имах Жук и много патих с тези карбуратори! Карба е на Pekar с лек тунинг на жигльорите. Сваля горивото и не се отразява на мощността. С такъв карб карах и нисан блубърд - 2000 куб. Има ли вероятност да се е събрало масло в картера на двг и от там да ми пуши ? Или да са заминали сигментите? Освен това колата явно е карана с различни масла от 10д до 16д ... От къде мога да купя нови сигменти и гарнитура за главата ако реша да правя ремонт. Живея близо до София. И освен това ако реша да сменя двг с друг бих ли могъл да сложа от ауди, голф или друга марка ... Удължаването на предницата не ми е проблем. Нямам намерение да сменям шасито и скоростите!
|
Понеделник, 11.03.2013 г. 13:30 ч. |
|
|
Alehandro
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 23:48 ч. Мнения: 41
Skype: alehandromendez
Automobile: Wartburg353W,Moskvic
|
Re: Пуши много
Здрасти приятел, според мене проблема ти е или от предозиране на маслото или износени сегменти или цилиндри.
_________________ Wartburg-der beste Zweitaktwagen
|
Понеделник, 11.03.2013 г. 14:42 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Пуши много
1. Зависи какво означава таз пропорция. Ако е на 23 л. бензин литър масло определено маслото е 2 пъти повече. Ако е 23 г. масло на литър бензин е около нормалното. 2. Ако смяташ, че по колата всичко е наред може да я продухаш на някоя магистрала да се очисти мотора.
|
Понеделник, 11.03.2013 г. 18:32 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Пуши много
Повечето възможни причини са причини са отбелязани, а сега виждам че е сменян и карбуратора с някакъв по-голям? Ако въпросния карбуратор дава много богата смес това може да бъде причина за пушека. Разбира се и маслото приста - там и при 20 грама на литър, пак си припушва, а какво да говорим за повече. Съотношението - НЕ повече от 20 грама на литър, по-малко може.
|
Вторник, 12.03.2013 г. 13:04 ч. |
|
|
ivka
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 10.03.2013 г. 19:13 ч. Мнения: 8 Местоположение: българия
Skype: нямам
|
Re: Пуши много
нЕ Е ПРИЧИНАТА В КАРБУРАТОРА. ИЗХОДНИТЕ ДИФУЗЬОРИ СА ПО-МАЛКИ И ЖИГЛЬОРИТЕ КОИТО СЪМ СЛОЖИЛ СЪЩО. СПОРЕД МЕН ПРИЧИНАТА Е ИЛИ В МАСЛОТО ИЛИ В СИГМЕНТИТЕ. ПИША С ГЛАВНИ БУКВИ ЗАЩОТО НЕВИЖДАМ С МАЛКИ. ПУШЕШЕ И С ШКОДОВИЯТ КАРБ. НЕГО ГО СМЕНИХ ЗАЩОТО Е ТРУДЕН ЗА РЕГУЛИРАНЕ. В МОМЕНТА В КОЙТО СЛОЖИХ РУСКИЯТ РАЗХОДА ПАДНА. ТОЗИ КАРБ СЪМ ГО ИЗПИТВАЛ И НА ДРУГИ МОТОРИ И ГАРАНТИРАМ ЗА НЕГО.
|
Вторник, 12.03.2013 г. 13:28 ч. |
|
|
ivka
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 10.03.2013 г. 19:13 ч. Мнения: 8 Местоположение: българия
Skype: нямам
|
Re: Пуши много
ОСВЕН ТОВА ВИ ПОПИТАХ ОТДЕ ДА СИ КУПЯ СИГМЕНТИ И ГАРНИТУРА. НА СТОЧНА ГАРА ИМА МАГАЗИН В КОЙТО ПРОДАВАТ БЪЛГАРСКИ СИГМЕНТИ - ИМАТЕ ЛИ ПРЕДСТАВА ДАЛИ СА ЧИТАВИ КАТО КАЧЕСТВО ?. ПО ПРИНЦИП НЕ МИ СЕ СМЕНЯ МОТОРА С ПО-МОЩЕН ЗАЩОТО ТОЗИ Е ЕЛЕМЕНТАРЕН И МНОГО ПО - ЕФТИН КАТО ПОДДРЪЖКА АКО СЕ ПАЗИ ОТ ПО- МОДЕРНИТЕ...ПРОСТО НЕ ИСКАМ ДА МИ ПУШИ. КОЛАТА КОЯТО ИМАМ Е ПЕРФЕКТНА И МНОГО ДОБРЕ ЗАПАЗЕНА КАТО ЛАМАРИНА. ГАРАЖНА Е И ПЛЮС ТОВА Е НА ШАСИ. МНОГО БИХ ИСКАЛ ДА Я СТЕГНА. ИМАМ ОПИТ С РЕТРО АВТОМОБИЛИТЕ И НЯКОИ РЕМОНТИ НЕ СА МИ ПРОБЛЕМ. НАДЯВАМ СЕ С ВАША ПОМОЩ ДА УСПЕЯ ДА Я ОПРАВЯ И ДА ВЛЯЗА ВЪВ ВАШАТА КОМПАНИЯ. ЕСТЕСТВЕНО С КАКВОТО МОГА И АЗ БИХ ВИ ПОМОГНАЛ....
|
Вторник, 12.03.2013 г. 13:46 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Re: Пуши много
За гарнитура и сегменти - има магазин в кв. Красна поляна, точния адрес го има в раздел Полезно. Българските сегменти и бутала са с повече от прилично качество, лично моето мнение - по добре от унгарските. Също така си вземи хубаво масло - например Хускварна, струва между 10 и 15лв литъра, съотношение на смесване - 170-200мл масло на 10 литра бензин, повече не само че не е необходимо, а е и вредно. Иди някъде да ти направят центровка, щом си от София, може да отидеш при Доктор Зизи, той вече е писал в темата. Иначе масовите сервизи на Трабант и Вартбург(ако все още има останали такива в София) не ги препоръчвам, не разбират и не изпипват и реално нищо няма да направят.
И да добавя - от износени сегменти колата НЕ ПУШИ! Това все пак е 2т двигател. От запекли сегменти е по възможно, но според мен ако всичко е наред и това няма да се отрази на пушенето...
Пушенето на Вартбурга зависи най-вече от три компонента - центровка на запалване, регулировките по карбуратора и марката на маслото и съотношението на смесване.
|
Вторник, 12.03.2013 г. 15:17 ч. |
|
|
ivka
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 10.03.2013 г. 19:13 ч. Мнения: 8 Местоположение: българия
Skype: нямам
|
Re: Пуши много
БЛАГОДАРЯ ЗА ОТГОВОРИТЕ. МИСЛЯ ЧЕ СЕ НУЖДАЕ ОТ СЕРИОЗЕН РЕМОНТ. НЯМА КОМПРЕСИЯ , ГОЛЯМ ЛУФТ ПРИ БУТАЛАТА И МНОГО НАГАР. БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ.
|
Сряда, 13.03.2013 г. 08:32 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Пуши много
Налей в цилиндрите по 50 гр газ за фенер или напръскай обилно ВД40 и раздвижи няколко пъти. След като има много нагар много вероятно е сегментите да са спекли от него а с това да разпуснат и вдигне компресията. Щото на стари цилиндри и бутала да сложиш нови сегменти е малко излишно упражнение според мен.
|
Сряда, 13.03.2013 г. 15:15 ч. |
|
|
ivka
Начинаещ
Регистриран на: Неделя, 10.03.2013 г. 19:13 ч. Мнения: 8 Местоположение: българия
Skype: нямам
|
Re: Пуши много
БЛАГОДАРЯ ЗА СЪВЕТА НЕ СЕ БЯХ СЕТИЛ ЗА ТОВА И ЩЕ ОПИТАМ - ДАНО СЕ ОПРАВИ ЧЕ МИ ОМРЪЗНА ОТ ПУШЕЩИ КОЛИ ОКОЛО МЕН!
|
Вторник, 19.03.2013 г. 12:56 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Пуши много
С това пушека няма да спре, но ако има спекли от нагар сегменти ще се вдигне компресията. Горе вече е писано от какво може да пуши. И ако вс. е наред- едно продухване и трябва за да се очисти. Карането на къси разстояния и крепене в ниските обороти на двутактов мотор особено през зимата предполага отлагания на нагар в него. Возил се е пенсионер, жена или карал Москвич, не е давал газ или някой е прекалявал с маслото- затова картината е такава. Таз машина загрее ли- се кара с газ и маслото колкото и да е причина или не по отношение на пушека - профилактичното продухване е от значение за чистотата и нормалната работа но мотора. И най-скъпото масло да налееш в значително ниска норма на смесване /15 г на литър да речем/- не е гаранция, че ще спре да пуши. Но сигурно ще спре ако и извадиш душата на някоя магистрала в лявата лента. Стига това да е възможно и да не е опасно евентуално заради други проблеми. После попушва само студена докато излезе конденза. Стопли ли мотора и генерацията- отзад не трябва да се вижда нищо. Ако е чиста, естествено. При мене Варг никога не е имал проблем с пушек. Но излезе ли на магистрала изкарвах буталата отзад.
|
Вторник, 19.03.2013 г. 15:21 ч. |
|
|