zlatistiq
Начинаещ
Регистриран на: Събота, 02.04.2011 г. 07:34 ч. Мнения: 20 Местоположение: Чепеларе
Skype: zlatistiq_1
|
центровка на вартбург
Здравеите искам да попитам как точно се прави центровката на вартбург 353 84 г. необходимо ли е някакво уредче или не. благодаря предварително
|
mywib
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 06.03.2010 г. 22:52 ч. Мнения: 53 Местоположение: хасково
|
Re: центровка на вартбург
http://www.forum.2tpower.com/viewtopic.php?f=34&t=2598 това е темата където се обеснява. Иначе има специален уред за центровка обаче, надали има от къде да се сдобиеш с него. Другия вариант е на белега или с разни измислени шублери или други работи да премериш мм преди ГМТ.
|
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
Re: центровка на вартбург
Погледни края на този раздел. Има подраздел "Полезно (и вредно)". Там още в началото ще видиш тема "Книги, чертежи, схеми". Влез и в раздела Вартбург отвори книгата "Аз ремонтирам Вартбург" в PDF формат, предоставена от Косе. На страници от 44 до 47 е обяснено как се прави центровката. Прочети какво пише там, проумей го и тъй като предполагам, че до сега не си правил центровка (формата на въпроса ти ме навежда на тази мисъл), съветвам те да си намериш майстор, който да ти я направи. А ти гледай, питай, пак питай и за следващия път като си набавиш някои необходими неща, постепенно ще се научиш и сам да си я правиш.
Ще ти трябват индикаторен часовник с обхват 10 мм, държач на часовника с резба М14х1.25, луфтомерна пластинка с дебелина 0.4 мм, дълга отвертка, с която да стигаш през бронята до авансовата плочка и желателно е да имаш плоска диамантена пиличка. Може и малко столче или сандъче, за да не те заболят колената от клечане пред колата. 1 - почистваш чукчетата и наковалните от пъпчици и нагар с пиличката. 2 - регулираш разстоянието между тях да е 0.4 мм. 3 - чак сега започваш центровката, естествено от първи цилиндър, защото при него се мести цялата авансова плочка. 4 - преминаваш на трети, а накрая и на втори цилиндър.
Приятна занимавка.
|