Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
Бобини 
Автор Съобщение
Гордостта на форума :)
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:28 ч.
Мнения: 80
Местоположение: София
Automobile: Трабант 601ТS
Мнение Бобини
Здравейте ! Имам следния проблем "Бобините на 2 и 3-ти цилиндър напваро парят, на първи е що годе поносимо" на какво може да се дължи това ?


Понеделник, 10.05.2010 г. 10:07 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение Re: Бобини
Ако си държал по-дълго на контакт, има вероятност бобината, чието чукче е затворено (чийто канал на електронното е задействан) да прегрее и да се поизпече вътрешно, което е свързано с нарушаване на изолацията и окъсяване между някои навивки. Така части от бобината на практика спират да работят, понеже през тях не протича ток докато чукчето е затворено, а когато чукчето се отвори, и магнитната енергия трябва да се трансформира във високо напрежение, тези окъсени участъци "изяждат" част от магнитната енергия, и я преобразуват в топлина.

С три думи: пробвай други бобини. Или пък маркирай тези, за да знаеш коя коя е, и им размени местата. Ако двете печащи пак пекат - смело можеш да ги обявиш за изтрещели и да им търсиш заместници :)

P.S. Трабанта не беше ли само с две бобини?... :mehehehehe: [smilie=gaaaaaaa]

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Понеделник, 10.05.2010 г. 10:39 ч.
Профил
Гордостта на форума :)
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:28 ч.
Мнения: 80
Местоположение: София
Automobile: Трабант 601ТS
Мнение Re: Бобини
проблема, е че прегряват по време на движение на колата и като я карам на по-високи обороти след 2-3 мин направо почва да гасне, като я угася и почакам малко се оправя, ако не я зоря, що годе върви !


Понеделник, 10.05.2010 г. 12:02 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Бобини
Провери си разтоянието на чукчетата, обикновенно ако е под 0.4мм започват да греят бобините, тъй като времето за натрупване е много.


Понеделник, 10.05.2010 г. 17:24 ч.
Профил
Гордостта на форума :)
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 22:28 ч.
Мнения: 80
Местоположение: София
Automobile: Трабант 601ТS
Мнение Re: Бобини
Възможно ли е да са кондензаторите на плочката ? Да са изсъхнали ?


Понеделник, 10.05.2010 г. 17:26 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение Re: Бобини
tsonkov написа:
Възможно ли е да са кондензаторите на плочката ? Да са изсъхнали ?

Ако прекъсне или пробие кондензатор,няма да работи съответният цилиндър.

_________________
Жена и ръжда тръгнат ли спиране няма.


Понеделник, 10.05.2010 г. 22:39 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: Бобини
Според мен най-добрият съвет е:

ПОДМЕНИ ГИ С НОВИ ЗА ЛАДА

И при мен грееха, насочвах въздух да ги обдухва,подменях ги с български, с оригинални немски втора употреба, комбинирах тия, които най-малко греят (а оригинални и български са с различен диаметър и има проблем с фиксирането) и си мислех, че решавам проблема.Но всичко беше временно и относително.

Преди 3 години си купих 3 нови бобини за Лада. Пазарих се, защото бяха по 18.50, но за "количество" успях да сваля цената на 15 лева бройката. Купих си и комплект кабели за тях - 5 лева. Може да ви се вижда много скъпо, но трета година нямам никакви проблеми с бобини, кабели, лули, свещи. Пали от раз, има силна искра, не цапа свещи и сигурно съм спестил парите от намаления разход и подмяната на свещи. Защото и в тях съм се съмнявал и съм ги сменял. Да не говоря за удоволствието от липсата на проблеми в тази "област" на Вартбурга.

Каквото и да си говорим, в крайна сметка всичко опира до пари.


Петък, 14.05.2010 г. 17:37 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение Re: Бобини
И аз подкрепям идеята за ладови бобини. Вече трета година съм с такива и нямам никакви проблеми. Тук обаче искам да подчертая, че и с оригиналните вартбургови бобини НИКОГА не съм имал проблеми - а съм карал и с български и с немски. Смених ги с ладови, защото ми подариха въпросните и го направих просто за пробата. Резултата - малко по стабилна и мека работа на празен ход и ниски обороти. Нищо дуго. Промяна в разхода не усетих.


Петък, 14.05.2010 г. 18:13 ч.
Профил
Ax Driver
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:06 ч.
Мнения: 111
Местоположение: София
Мнение Re: Бобини
Подкрепям ладовите бобини, точно по същия начин грееха, цапаха се яко свещите, понякога след дълго каране гаснеше и нямаше палене. След смяната им с ладови там не е пипано по колата вече :)

_________________
Wartburg,the power of 2T engine


Вторник, 18.05.2010 г. 22:07 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение Re: Бобини
Тук има едно място,на което продават нови български бобини за 353.
Но и аз залагам на ладовите.Доказали се се във времето.Бобините за тия коли така или иначе нямат защита от прегряване.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Понеделник, 24.05.2010 г. 00:38 ч.
Профил ICQ
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Бобини
На последната среща в Пловдив, Nasakoto ме осветли, че бобините ми били Ладови.

Това, което пише на тях е :
Б117 - А
12V 8А
Сделано в Болгарии

Така че, ладовите бобини стават и за нормален трабант.
За сега се справят доста добре .


Сряда, 23.06.2010 г. 13:44 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 119
Местоположение: София
Мнение Re: Бобини
siso написа:
Цитат:
На последната среща в Пловдив, Nasakoto ме осветли, че бобините ми били Ладови.

Това, което пише на тях е :
Б117 - А
12V 8А
Сделано в Болгарии


И по-точно са изработени в "Елпром" Елхово


Четвъртък, 24.06.2010 г. 11:56 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Петък, 19.12.2008 г. 17:05 ч.
Мнения: 12
Местоположение: Пазарджик
Мнение Re: Бобини
И аз да съм с ладови бобини, вече по-малко отварям капака на двигателя и празния ход е по- стабилен! Определено съм доволен, е всичко си има цена.


Вторник, 29.06.2010 г. 12:47 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Бобини
Да попитам, за да не отварям нова тема: бобини от вартбург с чукчета стават ли за трабант с електронно запалване?

_________________
Изображение


Понеделник, 25.10.2010 г. 20:45 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов