Ладов оборотомер на Вартбург
Автор |
Съобщение |
mzeto
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:42 ч. Мнения: 18 Местоположение: Габрово
|
Ладов оборотомер на Вартбург
В стария форум беше описан начина на свързване ама тука го няма,затова ще попитам.Значи ясно е че трябва да взема сигнал от трите бубини,ясно е че този сигнал трябва да върви в едната посока за да няма престрелки,обаче не ми е ясно какви диоди да използвам.
Предварително благодаря!!!
_________________ 2T Power Ваз 21061-1978 Moskvich 407 Turbo-1963 Член на Клуб Москвич България
|
Понеделник, 17.03.2008 г. 00:49 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
От две от трите бобини. Диодите - 1N4007 или 1N5408. Изводите с белите пръстени се свързват заедно и отиват към оборотомера, другите изводи - на извода на бобината, където е свързано чукчето (или електронното).
|
Понеделник, 17.03.2008 г. 11:45 ч. |
|
|
goro-varna
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:44 ч. Мнения: 50 Местоположение: ВАРНА
|
а по този начин ще отчитали вярно?
|
Сряда, 19.03.2008 г. 00:00 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Би трябвало да. На ладата за 1 оборот на двигателя рабтоят 2 цилиндъра, съответно 2 импулса се подават на оборотомера за 1 оборот. Като го вържеш на трабант, показва точно на 2 бобини, така трябва да е и на вартбурга.
|
Сряда, 19.03.2008 г. 00:20 ч. |
|
|
goro-varna
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:44 ч. Мнения: 50 Местоположение: ВАРНА
|
аз моя съм го вързал за бобината само, но на 1.3 и показва вярно. вероятно и при 1.3 е като при ладата
|
Сряда, 19.03.2008 г. 00:25 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
На 4тактовите 4 цилиндрови мотори като на ладата и вартбург 1.3 има 1 бобина и всеки цилиндър дава искра веднъж на 2 оборота на двигателя. За 1 оборот от тази бобина получаваш 2 импулса. При 2т за 1 оборот се палят и трите (двата за траб) цилиндъра като за всеки цилиндър си има бобина и от всяка излиза по 1 импулс за оборот. Тоест при трабант и двутактов вартбург трябва да докараш някак пак 2 импулса и го правиш като с диоди вземеш импулси от 2 бобини.
|
Сряда, 19.03.2008 г. 00:34 ч. |
|
|
mzeto
Начинаещ
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 00:42 ч. Мнения: 18 Местоположение: Габрово
|
_________________ 2T Power Ваз 21061-1978 Moskvich 407 Turbo-1963 Член на Клуб Москвич България
|
Сряда, 19.03.2008 г. 17:18 ч. |
|
|