Автор |
Съобщение |
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Още 2 проблемчета
Не съм с особено големи технически познания по Вартбурга и може да ви се сторят тъпи въпросите ми, но това няма значение. Единият проблем е че педала на газта ми е много твърд. Вероятно жилото е започнало да се къса. Лесно ли се сменя и колко горе долу струва ново?
Другият проблем е че педала на съединителя не се връща докрай. Не че се отразява по някакъв начин на смяната на предавките или на вървежа, но просто стои малко хлътнал. На какво се дължи това и лесно ли се оправя?
|
Неделя, 02.03.2008 г. 18:58 ч. |
|
|
Bobi-Wan
Боби Диван
Регистриран на: Събота, 16.02.2008 г. 19:16 ч. Мнения: 141 Местоположение: сф
Automobile: ?
|
и моят стои леко хлътнал,от време на време се оправя обаче!
_________________ '80s cars forever and only http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4152394_700b.jpg
|
Неделя, 02.03.2008 г. 22:50 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Проблема с педала на газта - първо пробвай да смажеш жилото, ако се оправи си ок.
Ако не се оправи си вземи ново, струва 6-7 лева. Проблема обаче е че почти винаги идва по дълго. Налага се да се разпои накрайника към карбуратора и да се премести малко като по този начин жилото се скъсява(разбира се предварително си взимаш мярка). Жилото се сменя много лесно, развива се от карбуратора(още като погледнеш ще разбереш как става) а откъм педала е малко по шантаво закачено и се откача с помощта на малка отверка и мърдане на педала до улучване на съответното положение при което "съчмата" да излезе настрани.
Като слагаш новото жило регулирай старателно хлабината му - не трябва да напряга лостовата система и трябва да има малък свободен ход.
Колкото до съединителя - това е често срещан проблем, като аз все още не съм установил 100% причината му. Пробвай да гресираш жилото и може да се оправи. Някои твърдят че това ставало като заминава притискателя, но аз съм виждал и коли с нов притискател при които го има това явление.
|
Неделя, 02.03.2008 г. 23:45 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
За жилото...има разлика между жилата за стария еднокамерен карбуратор и чешкия.За стария модел е една идея по-дълго.Около сантиметър."Проблем" надали имаш.Просто е клеясало.Жилото е така поставено,че боклуците лесно се набиват вътре в кожуха.И....клеясва.Сваляш всичко,ВД-40,евентуално нафта после яко грес.Има едни гумени накрайници за жила...продават ги в магазините за велосипедни части и байкърите много ги уважават,понеже пазят жилата от кал и гнус.Сложи и на варела такова-няма да ти се разсърди.Ново жило...не е 6-7 лева.Към 20-30 беше като питах последно.Другия вариант-ако новото дойде по-дълго,сложи му един метален пръстен и получаваш същия ефект.Разликата наистина е малка-1-2 см.
За педала...И моя стана така в един момент.Причината не е в никакъв притискател.Притискателя си е стандартна звезда.Тя или се чупи и става на парчета,или работи.Обаче на самата вилка,движеща лагера на притискателя,имаш една пружина.Сваля се лесно.Свали я и я прегледай.Тя си има съвсем точно определена стегнатост.Ако отпусне,педала спира да се връща.Стандартен тест-ако можеш да разпънеш тая пружина с пръсти,значи не стува.Трябва да се разпъва трудно.При това доста трудно-с големи клещи.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 00:50 ч. |
|
|
Ivaka
Regular User
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч. Мнения: 1090 Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
|
Да бе да 30 лева за жило!!!! Тва кога го сънува??? ГАРАНТИРАМ ЧЕ ЖИЛОТО Е ПОД 10 ЛВ.
Моето го сменях преди година и половина и ми струваше 6-7 лева.
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 01:29 ч. |
|
|
goro-varna
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:44 ч. Мнения: 50 Местоположение: ВАРНА
|
ф
при мен имеше подобен проблем с съединителя , като смазах оста на педалите се пооправи малко.
|
Понеделник, 03.03.2008 г. 13:09 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
И аз мисля,че проблема със съединитела е от пружината.
|
Вторник, 04.03.2008 г. 00:42 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Благодаря за съветите. Ще се занимавам някъде към четвъртък - петък, защото не съм си в Плевен сега. Иначе за жилото и аз се съмнявам да е толкова скъпо, то немско от ldm-tuning.de струва 6-7 евро. Въпроса е дали е по-добре ако е здраво оригиналното само да се раздвижи или направо да купувам ново. Знам ли ги унгарците дали не са успели да напраявят някое фалшиво жило което да се къса прекалено лесно.
|
Вторник, 04.03.2008 г. 08:17 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Моят съвет е винаги да имаш в багажника жило за съединител и газ, защото не знаеш кога ще те изостави на пътя. Като така и така нямаш, ако намериш под 10лва жило направо раздвижи старите, прати ги в багажника и карай с новите, като и тях смажеш обилно преди да ги монтираш.
|
Вторник, 04.03.2008 г. 09:11 ч. |
|
|
TTT
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 119 Местоположение: София
|
... За жилото на съединителя...
Уважаеми колеги, не забравяйте, че педалите на съединителя и спирачката са заедно на една ос и на нея има гресьорка!
По-трудното движение и невръщане докрай може да се дължи евентуално и на несмазване на този възел. Дори на един братовчед му блокира педала, защото никога не беше го гресирал.И му блокира в Чехословакия или Унгария - не помня вече. Беше отишъл на екскурзия с Вартбурга.
|
Вторник, 04.03.2008 г. 12:30 ч. |
|
|
iei
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 17:46 ч. Мнения: 71 Местоположение: Sofiq
|
Гресирането е истината,най-вече самото жило.Ако са здрави маншончетата и се гресира от време на време няма да има нужда да се носи резврвно,както написа колегата theultimate.
_________________ ieiei@mail.bg
|
Вторник, 04.03.2008 г. 16:01 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Не става въпрос дали има нужда. Въпроса е какво губиш и какво печелиш ако си носиш в багажника основни инструменти, ремък, запалване, бобина и жила. Губиш някакво незначително (на вартбурга буквално незначително) място в багажника, а печелиш сигурност на пътя и си спестяваш някой провален ден и яко набутване за пътна помощ/такси.
|
Вторник, 04.03.2008 г. 16:18 ч. |
|
|
iei
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 17:46 ч. Мнения: 71 Местоположение: Sofiq
|
Жилото е едно от най-надежните неща.Иначе ако речеш да предвидиш
всичко,което може да се повреди в една 20-30 год. кола със сигурност
няма да ти стигне багажника.
_________________ ieiei@mail.bg
|
Вторник, 04.03.2008 г. 18:36 ч. |
|
|
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Ходих при майстор за проблема от другата ми тема в раздела и оправихме и нещата от тази тема . Педала на съединителя се оправи със стабилно гресиране и сега е идеален, а жилото на газта просто беше клеясало. След гресиране се пооправи и то, но не стана точно както трябва да е. Човека ме посъветва при следващото ми ходене при него да купя ново и да го сменим. Само за информация жилото за газта в плевенския магазин за Вартбург струва 5,50лв.
|
Събота, 08.03.2008 г. 14:36 ч. |
|
|
kocta
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:02 ч. Мнения: 230 Местоположение: Sofia - Bulgaria
|
Имам едно за 353 в мазето.Направо ти го подарявам,ново е
_________________
|
Събота, 08.03.2008 г. 15:32 ч. |
|
|