Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Въпрос за ремонт 
Автор Съобщение
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 31.03.2008 г. 02:11 ч.
Мнения: 6
Местоположение: Ruse
Мнение Въпрос за ремонт
Здравейте 2Т маниаци!

Не знам дали си спопмняте още в стария форум дългата ми тема "Не ми подкачва бензиновата помпа!"?

Е, както тогава 100 пъти писах, не е от помпата!
И преди да я хвърля цялата кола, реших все пак да помисля и видя чертежите. Тъй като явно картера е цял и буталото не е пробито, остава май само уплътнението на коляновия вал от към ремъчната шайба.
Та въпросът ми е може ли да се отвори, без да се сваля двигателя (радиатора е отпред)? После, какви са тънкостите при сглобяване, че на снимките маат с едни странни специализирани клещи?

Казвайте, специалисти, че топлото време свършва!


Сряда, 08.10.2008 г. 01:30 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Да, семерингите отпред могат да се подменят без да се отваря двигателя. За целта се демонтира демпфера на усукващите трептения(ремъчната шайба). С подходящо приспособление, например тънка ламаринена пластинка се демонтират старите семеринги и се слагат новите. Поставят се така, че ключовете да бъдат на 180 градуса т.е. ключовете на семерингите да са един срещу друг.
Демпфера се монтира обратно, като за целта е нужно да се "свият" семерингите. Това може да стане чрез натискане с малка отверка например.

Успех!


Сряда, 08.10.2008 г. 12:24 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 31.03.2008 г. 02:11 ч.
Мнения: 6
Местоположение: Ruse
Мнение 
Мерси!
По-ясно ще ми стане като го разглобя, но защо им викаш семеринки, като са сегменти?

А някой да има голяма детайлна снимка?


Четвъртък, 09.10.2008 г. 00:41 ч.
Профил
Кандидат-фен

Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч.
Мнения: 315
Мнение 
Виж дали не ти е запушена сондата в резервоара с боклуци, изобщо идва ли бензин до помпата. Ако да- трябва да го "почерпиш" за да засмуче помпата и подкачи бензина - на стартер не се надявай това да стане. :wink:


Четвъртък, 09.10.2008 г. 11:46 ч.
Профил
Луд с Вартбург
Аватар

Регистриран на: Петък, 23.05.2008 г. 15:11 ч.
Мнения: 77
Местоположение: ПЛЕВЕН
Skype: xelikopter353
Automobile: WR-353
Мнение 
Оги написа:
Виж дали не ти е запушена сондата в резервоара с боклуци, изобщо идва ли бензин до помпата. Ако да- трябва да го "почерпиш" за да засмуче помпата и подкачи бензина - на стартер не се надявай това да стане. :wink:


тука не съм много съгласен :!: при абсолутно никакъв бензин след около 30 секунди на стартер трябва да се възпламени мах до минута
Многа по лисно е да го почерпиш де :mrgreen:

_________________
http://www.vbox7.com/play:123c65e4

2t-IFA___RaCinG___PleVeN___-IFA-2t


Четвъртък, 09.10.2008 г. 12:36 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Понеделник, 18.02.2008 г. 18:41 ч.
Мнения: 37
Местоположение: Велико Търново
Мнение 
Ще умори стартера. :)
Да не е непрекъснато все пак, на 10-15 сек спирай и след това пак върти.


Четвъртък, 09.10.2008 г. 13:14 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Засичал съм го.От празен резервоар и свършил бензин в карба има 20-25 секунди до палене.

А човека пуснал темата...Няма никакъв вариант проблема ти да е от семерингите на вала.Ама никакъв.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Четвъртък, 09.10.2008 г. 17:09 ч.
Профил ICQ
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 31.03.2008 г. 02:11 ч.
Мнения: 6
Местоположение: Ruse
Мнение 
Започваме отначало спор, който ви казах, че е завършил!

В резервоара отдавна няма бензин, бензина е в туба и всичко по пътя е почистено!
Слагайки пръст на дупкатана картера за помпата, установявам изключително слабо налягане и слаб вакуум!
Дупката е почистена - имаше нагар, но малко!
Помпата работи - пробвал съм я с уста и бурканче с бензин - показва се в горната шлауха на 3-4 всмукване!
Всички проби се извършват с бурканче с бензин, поставено на гърнето на ауспуха!
И последно - все пак намерих друга, РАБОТЕЩА помпа - ефекта е същия - нивото не мръдва!!!!!!!!!!!!! (имам прозрачно филтърче между помпата и карбуратора)
Буталото не е пробито - изхвърля ти пръста така, както и на другите два цилиндъра, дори бих казал, че е опасно, ако човек натисне по-силно!

Остава да издиша ОТДОЛУ!!!

Освен сегментите, би могло да е връзката към съседния цилиндър, но това е в пъти по-невероятно!

Картера изглежда бетон, не се вижда теч!

Освен това до последно работеше перфектно и свещите при първото им изваждане бяха БЕЛИ!

Дефекта се появи като колата стоя без да се кара 7-8 дни на тротоара, подготвяйки я за зимата!

Така, че приемам съвети само за подбуталното пространство и трябва явно да се опитам да разглобя ремъчната шайба...


Петък, 10.10.2008 г. 01:22 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
tutun40 написа:
Освен това до последно работеше перфектно и свещите при първото им изваждане бяха БЕЛИ!


Свещите трябва да са керемидено червени. Бели е лошо. Сега ме мързи да го търся, иначе има в гугъл статии как да диагностицираме работата на двигателя по цвета на свещите. Бяло мисля че беше прекалено бедна горивна смес.


Петък, 10.10.2008 г. 01:36 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Свещите стават бели поради прегряване.Нормално са керемидени,като цветът е по-ясно изразен в зоната непосредствено до електрода.От там нататък...отклонения към кафяво,бяло,черно....не са нормални.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Петък, 10.10.2008 г. 11:52 ч.
Профил ICQ
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 31.03.2008 г. 02:11 ч.
Мнения: 6
Местоположение: Ruse
Мнение 
Абе сега свещите! Бели го казвам фигуративно, бяха керемидени, но светло, а не тъмно, камоли черни зацапани! Т.е. перфектни, а в случая е по-важно, че бяха абсолютно еднакви!

Та какво за разреждането и компресията в подбуталното пространство на предния цилиндър (мисля, че е 3-ти, но е по-известен като цилинфъра с помпата)?

И защо да не е от уплътнителните сегменти?


Петък, 10.10.2008 г. 18:26 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
В момента, в който картера ти засмуче въздух, сместа на съответния цилиндър ще обеднее, което ще се отрази на горенето и на цвета на свещта, което е в противоречие с твърдението ти, че трите свещи са напълно еднакви по цвят на нагара.

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Петък, 10.10.2008 г. 21:55 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
В момента в който тоя цилиндър засмуче толкова въздух,че да спре помпата,той изобщо ще спре да пали.
Ама щом си е решил-нека сваля шайбата...явно си няма друга работа...

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Събота, 11.10.2008 г. 00:21 ч.
Профил ICQ
Начинаещ

Регистриран на: Понеделник, 31.03.2008 г. 02:11 ч.
Мнения: 6
Местоположение: Ruse
Мнение 
Абе като не можете да помогнете, защо се заяждате?

Къв картер, кви пет лева? Казвам, че до последно си работеше перфектно. Може да е засмукал в момента на изгасването, може и 3 деня по-късно, това ли е важното? Като цъкнеш ключа на стената в къщи и ламбата не светне, има ли значение дали е изгоряла при гасенето вчера или току що? Свещите ги споменавам заради състоянието на трите бутала, сегментите им и ризите. Еднакво до последно!

Ако някой знае защо е намаляло рязко разреждането в подбуталното пространство - да каже! Щом не са сегментите на коляновия вал - кое е? Като не знае, не виждам помощ от спам. Кат сте оторени, елате го оправете...


Събота, 11.10.2008 г. 06:56 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение 
А много ли си уверен, че е от разреждането в подбуталното пространство?

Щото да ти се прецакат сегментите/семерингите на коляновия вал е толкова малко вероятно, че няма накъде повече. По-може да се пре@бат сегментите на буталото. Ама тогава няма да имаш правилно горене и изгаряне, така че и това отпада. Проходим ли е каналът между картера на 3-ти цилиндър и помпата? Махни помпата, ръгни с един тел - ако има заседнал боклук, да го разкараш, и пак пробвай.

Пробва ли да подадеш горивото като на Трабант (от съд, по-високо от карба?) след това да го запалиш и да огледаш обстановката? Ако издиша отнякъде - би трябвало да си покаже след 5-10 минути работа на място.

И никой не се заяжда - мъчим се да ти обясним обосновано, че не е това повредата - а ти ако искаш вярвай. Не твърдя, че непременно съм прав, както и Санта.

Мир и [smilie=respect]

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Събота, 11.10.2008 г. 09:10 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов