Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
tri6kata
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Понеделник, 22.06.2009 г. 16:17 ч. Мнения: 173 Местоположение: Студентски град
Skype: trifon.kamburov
|
Re: Маховик
да не би стартера или венеца да са зле монтирани и бендикса да се гърчи нещо там.. къде изчезна доктора да каже какво може да е
|
Сряда, 16.05.2012 г. 21:12 ч. |
|
|
mladen201
Trabant ML
Регистриран на: Петък, 30.07.2010 г. 19:39 ч. Мнения: 448
Automobile: Трабант 601
|
Re: Маховик
Според мен, няма логика да е от стартер,венец,бендикс щом изчезва като се натисне педала.
_________________ С други думи, тия коне искат да ядат!Колкото повече ги юркаш толкова повече си 'апват. Колкото повече ги 'раниш , толкова повече бягат.ОК?
|
Сряда, 16.05.2012 г. 22:35 ч. |
|
|
petiaka
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 18.01.2011 г. 22:24 ч. Мнения: 18 Местоположение: Монтана
|
Re: Маховик
Притискателния диск няма чашка, и стария нямаше. Иначе съм го регулирал така че свободния ход на педала е около 20мм. Възможно ли е да няма съосие?
|
Сряда, 16.05.2012 г. 23:56 ч. |
|
|
Оги
Кандидат-фен
Регистриран на: Сряда, 20.02.2008 г. 18:53 ч. Мнения: 315
|
Re: Маховик
1.Да се провери притискателния диск за каквото и да е нещо хлабаво в сглобено състояние с маховика , което при натискане на пружината се самозатяга. 2. Да се провери за хлопане феродовия диск в областта на демпферните пружини и заковката. Това може да дрънка на празен ход, а при повишаване на оборотите вследствие центробежните сили хлопащата част да се кротва. 3.Като се отвори ако не се забележат причини по т.1 и 2 и не се вижда ясно дране някъде значи основни лагери дрънкат в малките обороти. Като се натисне педала- маховика заедно с коляновия вал се притискат напред, цялото това опира в едната страна на търкалящите се повърхности в лагерите и дрънкането спира. За да се потвърди подобна диагноза на сваления двигател се търси луфт на маховика, както си е сглобен с коляновия вал в аксиална посока. Т.е. в същата посока, в която аксиалния лагер натоварва пластинчатата пружина, както и в обратна посока. Да се има предвид, че цялото това нещо тежи 15-20 кг и за да се разклати се иска адекватна сила. Но определено в аксиалния лагер не е проблема и факта, че при натискане на педала шума изчезва- това гарантира изправността му, както и контакта му с пластинчатата пружина или чашка. 4. Отваряне и гледане му е майката.
|
Четвъртък, 17.05.2012 г. 11:39 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|