Спирачна помпа с две стоп-машинки ?
Автор |
Съобщение |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Явно третия стоп решава проблема .И една работеща спомашинка.
ДА се върнем на темата:
Още като пуснах темата питах има ли смисъл това ,,подобрение '' с две стопмашинки и какво цели и дадох моето предполужение .
Сега за другото.Действително трабанта при ниска скорост кове с изрядни спирачки ,което е доста добре за тази стара конструкция без модерните технологии.
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 11:27 ч. |
|
 |
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
В момента в който отвориш стопмашинката, тя става 100% ненадеждна, а разбуташ ли я... не ми се мисли.
Хайде сега да помислим от философската страна на въпроса: Каква точно е функцията на стоп светлините?
Ами да даде ясен сигнал на водача зад теб, че кракът ти е на педала на спирачката, и че всеки момент можеш да заковеш на място. А с това "подобрение" ти правиш ясният сигнал неясен до степен оня зад теб да се чуди дали спирачка си натиснал, или си пуснал габаритите, а може би му се е привидяло... Може даже и да не забележи. И в момента в който започне екстремното спиране, тогава идва ясният сигнал - силното светене. Да, ама ти вече спираш екстремно, а сиромаха зад теб тепърва трябва да реагира, да натиска спирачка, да спира... Иначе казано - отнемаш му онези ценни няколко секунди, през които той може да реагира и да се подготви на 100% за екстремно спиране от твоя страна.
Така че това "подобрение", поне според мен, е опасно.
Искаш ли истинско подобрение на стоп светлините? Загледай се в новите мазни лъскави коли със светодиодни стопове. Загледай се и помисли как точно светят стоповете им, че така брутално ти привличат вниманието? Ето това вече е истинско подобрение. Очаквам отговори на въпроса какво точно са направили, за да привличат така вниманието?.
P.S. Чак сета видях, че съм дублирал wartburg_fen като мнение. 
_________________ Hard to the core !
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 12:13 ч. |
|
 |
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Ми това което са направили е просто да направят стопове със светодиоди вместо с обикновени крушки.  На мен светодиодните стопове ми привличат по-силно вниманието заради това че светкат много по-рязко, защото при светодиода го няма момента с нагреваемата жичка(при обикновените крушки) която съответно трябва да се нагрее до някаква степен преди да светне с максималната си сила.
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 14:43 ч. |
|
 |
chronometer
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч. Мнения: 219 Местоположение: Пловдив
|
[quote="siso"]Явно третия стоп решава проблема .И една работеща спомашинка.[/quote]
Мда, напълно съм съгласен с тебе. Втората стопмашинка ще я монтираме само ако сложим на Трабанта и бордови компютър, та да подава към него независим сигнал за спиране... 
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 15:07 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Светодиодите са много хубави, защото се виждат като множество точки, не като един единствен източник на светлина. За мен изцяло белите стопове са гадни - не можеш да разбереш какво точно свети. Харесват ми тези червените с бял мигач. Аз на моите съм им лепнал алуминиево фолио на картонените разделители и сега светят доста по-ясно.
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 15:38 ч. |
|
 |
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Не бе майна. Санта го каза, ама му затрих мнението. Мигат. 10 - 15 пъти в секундата, ама мигат. Като ги гледате директно - не забелязвате мигането (окото е инертно), ама погледнете ли ги с периферното зрение, се вижда много ясно, и определено привлича вниманието.
Мите, схеми колкото искаш. Мъзел - също. ![roflhfm [smilie=roflhfm]](./images/smilies/roflhfm.gif)
_________________ Hard to the core !
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 16:52 ч. |
|
 |
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Наско - няма да ги правя да светят чак толкова слабо...не и по-слабо от габарита. Сега се сетих и за друг вариант - крушка, по-силна от нормалната. Слабата и светлина е каквато е на обикновенната, силната - една идея по-силно.
И да уточня, защото някой още не са разбрали - не целя забавяне на светлините!!! Идеята е при по-силно натиснат педал да светва по-силно от нормалното спиране! При нормално - ще си свети "слабо"!
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 19:42 ч. |
|
 |
Turbo
Кандидат-фен
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:06 ч. Мнения: 326
Skype: kolestral
Automobile: Wartburg 353
|
Ами щом имаш мерак направи го. Няма лошо. Но все пак си остава въпроса защо? Аз също мисля че един трети стоп е много по-добро решение ако изобщо трябва да се прави нещо по стоповете. Аз съм карал и зад Трабанти и зад Вартбурзи и мисля че стоповете и на двете марки се виждат перфектно, ако са изправни разбира се.
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 21:32 ч. |
|
 |
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
За да си личи в кой момент спирам внезапно и в кой нормално  А 3-ти стоп така ли иначе ще има, само че свързан успоредно на другите 
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 22:36 ч. |
|
 |
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Аз примерно като си карам и като светне нещо ново пред мен моментално си местя крака на спирачката и съм в готовност да спра, кога и колко да спра е по преценка. Ама такива работи.....каква е колата, къде какво точно свети и колко силно - не ми пука и не се и замислям.
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 22:42 ч. |
|
 |
Teo
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч. Мнения: 643 Местоположение: Варна
|
Едно ще е ако нормално намаляващата пред теб кола набие резки спирачки изведнъж, а отзад няма никаква разлика по стоповете и съвсем друго, ако тогава светнат по-силно
Много се замислям колко пъти, при колко ситуаций, това нещо би свършило някаква работа 
_________________ Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 23:08 ч. |
|
 |
wartburg_mashine
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:37 ч. Мнения: 33 Местоположение: Габрово
|
Хайде и аз да почопля малко семки.Тео представи си следната ситуация аз съм селски бек и защото са ми казали че е ауспух да карам на два пръста от предния и аз така си карам.На такова разстояние че и на по голямо и "Ода на радоста"да ми изпееш аз пак щете отнеса като куцо пиле домат.
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 23:13 ч. |
|
 |
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Тео, масово автомобилостроене има от почти век. Ако твоята идея имаше практически смисъл, не мислиш ли че отдавна щеше да е въведена?
Гледай какво правят големите фирми. Там всичко е проверено многократно, хвърлени са стотици милиони за проучвания и тестове. Що да откриваме Америка и да не се възползваме от авантата? 
_________________ Hard to the core !
|
Четвъртък, 12.06.2008 г. 23:20 ч. |
|
 |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
 щото някой трябва да направи схемите 
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Петък, 13.06.2008 г. 00:30 ч. |
|
 |
stil1
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Вторник, 18.03.2008 г. 21:05 ч. Мнения: 50 Местоположение: гр.Варна
|
Е то самата мигалка не е сложно нещо, ако се видя с малко свободно време ще начертая някоя схемка.
|
Петък, 13.06.2008 г. 07:51 ч. |
|
|