Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Спортен филтър ? 
Автор Съобщение
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 22:27 ч.
Мнения: 39
Местоположение: Сливен
Skype: ferodo1
Мнение Спортен филтър ?
Здравеите колеги!Току що си взех един спортен филтър за Tрабито и се питам като го сложа дали ще има някаква промяна във вървежа и в звука или е безсмислено да го слагам?Проблема е че Ф-то на филтара не съвпада със Ф-то на оригиналният маркуч(за въздуха),някой ако има идея как да стане ще съм му много благодарен :)


Петък, 19.09.2008 г. 18:39 ч.
Профил
Бие лошо.
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 10.04.2008 г. 22:13 ч.
Мнения: 43
Мнение 
Направи го с някакъв преходник и ще стане, важното в случая е да изолираш филтъра от топъл въздух, защото ако смуче топъл въздух няма ефект, направи си щит да стане така, че да не смуче топъл въздух и ще имаш ефект


Петък, 19.09.2008 г. 18:54 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 16:17 ч.
Мнения: 36
Местоположение: Сливен
Skype: mentata82
Мнение 
Има промяна в звука на колата, но не и фрапираща във вървежа. А относно как да го преправиш :) ами малко изобретателност и ще стане. Пробвай с ПВЦ тръби или гумени маркучи. Ще се справиш. Но според мен ако търсиш тунинг в колата, хванал си погрешната посока и си пилееш парите на вятъра за неща, който не са важни на този етап от тунинга.


Петък, 19.09.2008 г. 18:55 ч.
Профил YIM
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Има ефект ако ръчкаш. Без (със спортно) гърне и със спортен филтър колата е много по "отпушена" на високи обороти. По-бързо набира на светофари. А може би и харчи малко по-малко при еднакво каране. Всичко това разбира се е за сметка на звука, макар че точно филтъра не е болка за умиране. Диаметъра на входа на филтъра по-малък ли е или по голям от този на гумения маркуч? Като цяло ако Трабанта се прави за бързо каране, това е правилната посока, тъй като е от малкото доработки, които са прости, евтини и не съсипват двигателя.


Събота, 20.09.2008 г. 09:12 ч.
Профил
Скрита лимонка
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 10:26 ч.
Мнения: 334
Местоположение: София
Automobile: 601L88,601K89,601K90
Мнение 
Най вероятно е по голямо Ф-то на входа...(аз навремето като търсих взех филтъра с най малкото Ф и пак беше широко)

Моя лично го направих с парче от изолация (пенолист мисля че се казваше (седи вътре на едни мехурчета)) и лепило, като се сложи и скобата после всичко заспива :wink:

ПС: А относно ефекта,той се чувства в средните и високите обороти (както каза "mOm" разликата не е фрапантна,но определено има ефект) ,другото нещо което трябва да направиш е да си качиш оборотите на празния ход,защото при спортния филтър постъпва повече въздух и сместа ти обеднява :wink: ако искаш и оптимален ефект ''пипаш'' и центровката.За звука определено се променя (даже и с Трабант-овите гърнета), усилва се и става по глух (басов)...

Ето и снимка как стана моя.

Изображение


Събота, 20.09.2008 г. 09:32 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
При мене пък оборотите на празен ход се качиха. Разликата в звука е че на празен ход се чува плътно пърпорене вместо характерния звук "цън цън" под капака. При високи обороти звука става по-басов. За разлика от Вартбурга всичко това докарва по-неприятен звук, но ако Трабанта не се кара редовно и по много това не би трябвало да е проблем.


Събота, 20.09.2008 г. 10:42 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч.
Мнения: 159
Местоположение: София
Мнение 
Разлика има, Оборотите не се пипат просто се настройва карбуратора за по-богата смес. За разликата в диаметрите се продават преходници, но те са на цената на филтъра, така че по-добре този го продай на някой и си купи с точния диаметър. Като този на снимките. Купи си и спрей за спортния филтер. Сипи на Трабанта 100 октанов бензин и ще ускорява след 60 км много по-добре.


Събота, 20.09.2008 г. 12:52 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Къде точно се прави настройката за сместа, след като новия модел карбуратор има само един винт, той е пломбиран и доколкото знам е само за сместа на празен ход?


Събота, 20.09.2008 г. 13:58 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч.
Мнения: 159
Местоположение: София
Мнение 
От поплавъка, много внимателно се изкривява пластинката, която затваря иглата. Така идва повече гориво.


Събота, 20.09.2008 г. 14:33 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
По този начин се увеличава нивото в камерата, но е за сметка на разхода. От много вартбургджии съм чувал че много вървяло като се увеличи малко това ниво,


Събота, 20.09.2008 г. 15:07 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 11:42 ч.
Мнения: 159
Местоположение: София
Мнение 
Много ясно, че ще харчи повече ! Вървене само от въздуха няма как да получиш. Ако те интересуват алтернативни горива си направи pantone geet - многогоривен генератор. Обаче за трабанта е неприложим понеже изгаря и маслото, заедно с горивото. Това обаче си е друга тема.


Събота, 20.09.2008 г. 16:49 ч.
Профил
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Пак се изписаха 1 тон глупости...
Като не пасва диаметъра на филтъра, може да използваш ПВЦ тръби и така да си направиш преходник. Изобщо не е трудно, просто трябва да си малко по изобретателен. Парче гумен маркуч с подходящ диаметър също върши работа.
За звука - става по хубав, за вървенето - върви малко повече на средни и високи обороти, за разхода - ще спадне малко при нормално каране. Зимата, първите няколко стотин метра двигателя ще работи по неустойчиво, възможно е и повишение на разхода при каране на къси преходи(студен двигател).
При необходимост се пререгулира сместа на празен ход, точно от винта който е пломбиран - разпломбира се и се развива с четвърт до половин оборот.
Поплавъка не е задължително да се пипа, но ако нивото се вдигне малко, ще има подобрение на вървежа, разхода ще се повиши само при постоянно каране на пълна газ.
Ако пуснете ниско ниво на поплавъка разхода ще ви е същия, само дето колата няма да върви толкова. Ако нивото на поплавъка е по високо колата ще върви повече, а разхода става по висок само при каране на пълна газ. Разбира се не трябва да се прекалява с високото ниво.
Ако сте запознати със конструкцията и начин на действие на карбуратора ще се сетите че с постъпването на повече въздух, през жигльорите на карбуратора се увлича и повече гориво, така че сместа на практика не обеднява. Само че повечето въздух идва само при пълно отваряне на дроселовата клапа респ. разхода ще се покачи само при пълна газ. Колко въздух да влиза в двигателя - това се определя от дифузьора и ъгъла на отваряне на дроселовата клапа, когато няма друг фактор който да ограничава засмукването(напр. успокоител на филтъра).


Събота, 20.09.2008 г. 18:41 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 22:27 ч.
Мнения: 39
Местоположение: Сливен
Skype: ferodo1
Мнение 
Благодаря на всички за съветите!Вече го сложих и има лека промяна в звука и се поотпуши :wink:


Четвъртък, 25.09.2008 г. 11:26 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Това с ефекта от спортния филтър само на двутактовите ли го има или на всякакви коли. Забелязвам че успокоителите на западните коли са доста по-сложни и сигурно създават съпротивление.


Петък, 26.09.2008 г. 03:19 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Зависи къде го сложиш.Но има голяма вероятност да объркаш MAF-a примерно.При новите всичко е резултат на доста тънки сметки.През 60-те нещата са се смятали приблизително...нямало е компютри,софтуер.
Ако голф-а е карбуратор и на газ,също е много вероятно да се влошат нещата.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Петък, 26.09.2008 г. 12:42 ч.
Профил ICQ
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 21 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов