Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Детонация 
Автор Съобщение
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Детонация
Здравейте колеги, бих искал да Ви споделя моя проблем. Случи ми се следното: след каране на траби и изминати с него около 100км, спрях за 5-минутна почивка.Колата не я угасих, а я оставих да работи.Двигателят работеше стабилно без никакви проблеми. Когато опитах да тръгна отново и подадох газ, двигателят загуби мощност, въпреки подаваната газ. След което последва мощна детонация и колата угасна.Запалих, опитах отново, и пак детонира.Пробвах пак да запаля но вече не можах.Ако някой е имал подобен проблем и знае нещо, ще се радвам да ме насочи къде да търся проблема.
Благодаря Ви предварително.


Четвъртък, 31.01.2013 г. 23:03 ч.
Профил
IFA boss

Регистриран на: Сряда, 26.12.2012 г. 16:45 ч.
Мнения: 39
Местоположение: виница
Skype: няма
Мнение Re: Детонация
air123 написа:
Здравейте колеги, бих искал да Ви споделя моя проблем. Случи ми се следното: след каране на траби и изминати с него около 100км, спрях за 5-минутна почивка.Колата не я угасих, а я оставих да работи.Двигателят работеше стабилно без никакви проблеми. Когато опитах да тръгна отново и подадох газ, двигателят загуби мощност, въпреки подаваната газ. След което последва мощна детонация и колата угасна.Запалих, опитах отново, и пак детонира.Пробвах пак да запаля но вече не можах.Ако някой е имал подобен проблем и знае нещо, ще се радвам да ме насочи къде да търся проблема.
Благодаря Ви предварително.

Според мен е от лошо масло или проблем в карба

_________________
Изображение


Петък, 01.02.2013 г. 12:47 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч.
Мнения: 455
Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
Мнение Re: Детонация
Проблем в центровката -може да не дава искра когато трябва или да пропуска.С чукчета ли си.
P.S. Никога не оставяй трабант да си работи дълго време на празен ход , не обича.

_________________
Къни и фърга
http://vbox7.com/play:b253bfd8


Събота, 02.02.2013 г. 01:09 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 16.08.2010 г. 17:23 ч.
Мнения: 242
Местоположение: София
Skype: k.i.p._ut
Automobile: Trabant 601S
Мнение Re: Детонация
Точно , като по учебник. Нашият трабант на дълъг път спускаше планински наклони и понеже е на свободна (при спускане само спирачка се ползваше), двигателят си работи на празен ход , след което за кратка пауза (1-2 минути) угасихме колата и след което отново тръгнахме , двигателят заглъхна едва едвам потегли , загасна. Пак запали , развъртя леко , пак заглъхна и пркюхка. Това се получава от лошо масло или повече масло от колкото трябва , при което се зацапват свещи , натрупва се нагар , изобщо манджа с грозде както се казва. На празен ход просто двигателят се "задръства" и не е хубаво да се оставя дълго. Изобщо и при по-дълъг престой в градско движение в задръстване на някой светофар съм 100% сигурен че всеки е имал проблема двигателят му първите метри да попрекъсне и след това да тръгне нормално.

fraxinus написа:
Проблем в центровката -може да не дава искра когато трябва или да пропуска.С чукчета ли си.
P.S. Никога не оставяй трабант да си работи дълго време на празен ход , не обича.


Не ми се вярва да е от центровката. (не е невъзможно) Човекът казва че двигателят му е работил нормално преди това.

Моят съвет е да почистиш добре свещите и да ги регулираш правилно,а ако са стари ги смени.
Подбирай маслата да се хубави, защото на този автомобил е много важно какво и колко масло му сипваш. Другото е от време на време подавай газ ако се налага да стоиш по дълго.

_________________
Защо точно два такта? - Защото един не е достатчен , а четири са прекалено много!


Събота, 02.02.2013 г. 01:31 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Детонация
Здравейте колеги, днес най накрая успях да се освободя, времето беше прекрасно и се заех с траби.Благодаря на всички за отговорите( макар ,че никой не позна).
Започнах от горивото, източих резервоара , промих и продухах филтрите, сипах нов бензин и проверих дали отива до карбуратора.Всичко тук беше наред.Прехвърлих се на запалителната уредба.Почистих свещите(не бяха зацапани), проверих хлабината , всичко беше наред.
Сега вече реших да погледна центровката.Преди това се запознах с раздела където е описано как се прави.Тук вече попаднах на проблема.Проверявах както е описано дали има искра на свещите, притисках ги до маса,давах на контакт,въртях на ръка, въртях на стартер но искра не се получи на никоя от свещите :cry: .


Вторник, 05.02.2013 г. 22:04 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Детонация
Така нещата бяха сериозни, повиках един приятел и той да гледа, прочетох отново указанията ,повторих процедурата но искра отново не последва.Тук вече познанията ми се изчерпаха( електрическата част не ми е силна страна).
Направих последен опит : смених кабели, свещи , бобини , проверих електронното да няма някакви видими повреди , но уви няма искра :cry:.От тук нататък си мисля , че трябва да сменям електронното.
Ако има някакви идеи готов съм да ги чуя.


Вторник, 05.02.2013 г. 22:14 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Детонация
е па закачи с един мултицет долу на плочката на черен с + и на зелен с - и сложи на мерене на променлив ток до 20 волта и дай на контакт и върти турбината (в твоя случай си свалил ремъка и следователно долу шайбата на вала) и гледай дали сменява от 12 на 0 волта (в никакъв случай с пробна лампа), ако всичко е ОК минаваш на мултицета на мерене на верига или на омметър и мериш всеки 1 кабел от трите дали не са прекъснати горе и долу (колата е изключена от контакт и кабелите долу откачени) ако и те са наред - значи ти е горната плочка и най лесно става като я смениш да пробваш и ако пали най-вероятно са ти изгорели транзисторите и четеш там с какви да ги заместиш или премериш

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Вторник, 05.02.2013 г. 23:11 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Детонация
Благодаря за бързия отговор, в интерес на истината мислех утре да правя това замерване намерих една такава тема:
(((( Проверка на електронното запалване - как става ?на авансовата плочка кабелите са : кафяв, зелен, черен.
-1 подаваш контакт
-закачваш мултицета /или волтметър/ на кафяв /-/ и черен /+/ - трябва да отчете напрежение 12 в;
2-сваляш свещите за да не правиш бицепси от компресията и закачваш мултицета на кафяв /-/ и зелен /+/ - завърташ перката така, че вала да направи пълен оборот или 2- трябва мултицета да отчете напрежение 12 в , което го има на 180 гр от завъртането на вала и съответно за толкоз го няма и е 0.
Ако това е така - с платките нямаш проблем, остава да нагласиш центровката.
Ако първото е да, а второто не - долната платка е аут.
Ако първото е не- горната е скапана или не идва захранване.)))))
Незнам дали наистина така се мери както е описано , от теб научавам , че уреда трябва да е на променлив ток.Ако можеш обясни ми по подробно.( ремъка още не съм го махнал)


Вторник, 05.02.2013 г. 23:22 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Детонация
да е снощи съм объркал - на постоянен е, и да онова май пак аз съм го писал, та затова взимай и мери смело

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Сряда, 06.02.2013 г. 18:53 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Детонация
За съжаление при меренето не отчете нищо. :cry: Проверявах три пъти, никакво отчитане.Единствено разбрах , че кабелите са здрави.Явно ще трябва да сменям поетапно електронното на принципа :проба - грешка и така да намеря къде е проблема.


Сряда, 06.02.2013 г. 20:46 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Вторник, 26.02.2008 г. 20:29 ч.
Мнения: 550
Местоположение: Пазарджик
Skype: j_totkow
Automobile: много ясно - трабант
Мнение Re: Детонация
значи долната плочка е отлетяла
свържи се с колегата hrisvasilis или в неговия форум как да си намериш заместител на елемента на хол и диод
всичко няма да струва повече от 5лв и ще си го оправиш дори и да не разбираш грам от електроника
само се чудя какво ли се е случило че да изгори долната плочка
даваш на контакт при закачени сонди на мултицета на - и на черен кабел идва ли 12 волта, и обратното + и на кафяв също 12 ??? ако е така и въртиш перката и на зеления все е 0 значи ти е долна плочка

П.П. Хайде да не те тормозя да търсиш
http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0% ... A+TLE4905L
един резистор на 2,2 килоома и един диод там какъвто и да е и ако искаш да го правиш питай

_________________
http://totkow.blogspot.com/


Сряда, 06.02.2013 г. 21:56 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Детонация
Ще прочета темите и ако има нещо ще питам.Засега спирам работа до следващата почивка.Дори мисля да изчакам с електронното докато свърша другата работа по колата така и така е разглобена, но за това в другата ми тема.Благодаря за отговорите, ако има нещо ще питам.


Четвъртък, 07.02.2013 г. 07:22 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Детонация
Здравейте колеги, да си приключа темата , след като свърших доста работа по купето /за нея в другата ми тема в "Гараж"/дойде време да се занимая и с проблема "електронно".Понеже до тук проблемът беше локализиран в долната плочка започнах направо от там. Свалих плочката от кутията като развих двете болчета.Проверих я външно ,огледах и зацепването с вала но не открих нищо нередно.Направи ми впечетление обаче , че долния болт беше хлабав а не затегнат като другия.Плочката не се местеше , но долния беше хлабав.Забелязах също , че на него няма сложена федер шайба както при другия.На този етап си помислих , че някой е пипал тук преди мен. Реших да разглобя плочката и да я огледам подробно.Разглобяването е лесно, изправих законтрящата шайба и отвих болта.След като го разглобих вече видях къде е проблема.Липсващата федер шайба се намери. Беше счупена на две от задната страна на магнита , който пък беше с микро пукнатини, а самият датчик/предполагам , че черното нещо под магнита е датчика/беше буквално изпилен.
Така , това е засега, надявам се темата да е била полезна.
Аз ще си търся нова плочка или ще търся начин да се възстанови тази , но това ще бъде на по късен етап , сега ще продължа с работата по купето. [smilie=2beers]


Сряда, 08.05.2013 г. 16:03 ч.
Профил
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч.
Мнения: 492
Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
Мнение Re: Детонация
Снимай изпиленото, за да видя доколко е зле датчика. Виж магнита дали е подвижен под металната основа, за която е захванат. Проблема лесно ще се реши..

_________________
Изображение


Сряда, 08.05.2013 г. 21:51 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти

Регистриран на: Четвъртък, 15.11.2012 г. 14:02 ч.
Мнения: 121
Местоположение: Варна
Skype: air1239
Automobile: рено,трабант
Мнение Re: Детонация
Утре ще снимам и ще кача снимки.


Сряда, 08.05.2013 г. 22:21 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов