Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 
Опори за задния капак на Трабс комби 
Автор Съобщение
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение Опори за задния капак на Трабс комби
Откъде могат да се намерят нови и на каква цена? Подлежат ли старите на ремонт? Тъй като са на принципа на газовия амортисьор, едва ли, но все пак да попитам. В Пловдив, в магазина на ул. "Васил Априлов" предлагат един чифт, който първо изглежда така, все едно е цапцаросан от някоя автоморга и второ - струва колкото половин Трабант. Дайте някакъв съвет. :D


Вторник, 18.03.2008 г. 16:59 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
На абсолютно всяко комби,дори и руско,амортисьорите за задна врата струват неприлично много пари.Нали не мислиш,че източногерманците са ги измислили тия амртисьори...взели са ги на готово от вече съществуваща кола.Просто технологията на изработка на тоя амортисьор е такава,че няма какда е евтин.

Изход...ами подпираш капака с една летва и си свиркаш...

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Вторник, 18.03.2008 г. 19:04 ч.
Профил ICQ
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:27 ч.
Мнения: 134
Местоположение: Русе
Мнение 
Остави ;етва , направо земаш някой клон , по възможност не обрулен :mrgreen:

Сега по сериозно - един приятел си купува миналата година за фиеста 20 лв броя
Ако не ти се дават 40 лв има малко по интелигентен вариянт от летвата . Прави се малък отвор так където свърша вътрешната част при отворено положение и се връзва за конче тъъъъънко болтче или пиронче което след като си отвориш мушваш в дупчицата и работата заспива :D

_________________
Изображение


Вторник, 18.03.2008 г. 19:13 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Ксерокса на който работех имаше амортисьор да го подържа отворен като го отвориш примерно заради заседнала хартия. В тънкия край на амортисьора имаше подвижно закрепена планка с дължина колкото тялото на амортисьора, която се запъва в него, като защита да падне и също така да не го сменяш ако изпусне.

Изображение

Нещо от тоя сорт е като черното и сивото е амортисьора, а червеното - планката. Мисля че при правилно изпълнене ще ти свърши едната работа. Все пак пробвай да потърсиш от моргата амортисьор от друга кола със същата дължина, не вярвам да ти вземат скъпо.


Вторник, 18.03.2008 г. 20:04 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
[quote="Gosho"]Остави ;етва , направо земаш някой клон , по възможност не обрулен :mrgreen:

Сега по сериозно - един приятел си купува миналата година за фиеста 20 лв броя
Ако не ти се дават 40 лв има малко по интелигентен вариянт от летвата . Прави се малък отвор так където свърша вътрешната част при отворено положение и се връзва за конче тъъъъънко болтче или пиронче което след като си отвориш мушваш в дупчицата и работата заспива :D[/quote]

А колата Фиеста ли е, или Трабант? Имаш предвид, че опори от Фиеста стават на Трабант, или просто ме ориентираш за цената? Колкото до метода с пирончето - отдавна е приложен, но това е кърпена работа.
Да не говорим, че точно когато човек е подпрял с гръб капака установява, че пирончето е изгубено. :lol:


Сряда, 19.03.2008 г. 12:33 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Орентира те за цената ;) На Опел Кадет Хечбек също е 20лв парчето ;)
ПП - освен дължина гледай и нютоните!!!

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Сряда, 19.03.2008 г. 12:51 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
И ладовите бяха някъде там...

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Сряда, 19.03.2008 г. 13:08 ч.
Профил ICQ
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
[quote="Teo"]Орентира те за цената ;) На Опел Кадет Хечбек също е 20лв парчето ;)
ПП - освен дължина гледай и нютоните!!![/quote]

А на опората за Трабса нютоните колко са? :wink: И освен тях и дължината не трябва ли да се гледа и закрепването?


Сряда, 19.03.2008 г. 15:21 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
Да и 3-те неща трябва да гледаш ;) Когато копувах за Опела гледаха в каталог какви точно са, та може из каталози да има информация за Трабанта на колко нютуна е. Ако няма никъде такава - в форума има колеги, които имат такива - те да споделят какви данни има по техните амортисиори :)
Като се замисля, че и мен това ме чака..... :cry:

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Сряда, 19.03.2008 г. 20:03 ч.
Профил ICQ
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Като не паснат нютоните-слагате оловни тежести,докато започне да се затваря и готово...

Само да не клекне задницата преди да започне да се затваря вратата...:)

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Сряда, 19.03.2008 г. 21:59 ч.
Профил ICQ
Кандидат-фен
Аватар

Регистриран на: Петък, 15.02.2008 г. 22:12 ч.
Мнения: 305
Местоположение: София
Automobile: 601K S de luxe
Мнение 
Имам нови немски амортесьори за Трабант, но не са ГДР производство.
Ето това пише на тях:
TYP 16-4 380N 35/90
Купувал съм ги оттам.
Твърдостта им е много важна, тъй като както се знае, пантите на комбито са много слаби и при по-твърди ще се счупят на 10-тото затваряне на капака.


Сряда, 19.03.2008 г. 23:11 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 01:35 ч.
Мнения: 643
Местоположение: Варна
Мнение 
орлича написа:
Имам нови немски амортесьори за Трабант, но не са ГДР производство.
Ето това пише на тях:
TYP 16-4 380N 35/90
Купувал съм ги оттам.
Твърдостта им е много важна, тъй като както се знае, пантите на комбито са много слаби и при по-твърди ще се счупят на 10-тото затваряне на капака.

Огромни благодарности :!: :!: :!:

_________________
Прави к'вот трябва, пък да става к'вот ще!
Изображение


Четвъртък, 20.03.2008 г. 00:39 ч.
Профил ICQ
Мисли си че знае всичко

Регистриран на: Петък, 14.03.2008 г. 16:38 ч.
Мнения: 219
Местоположение: Пловдив
Мнение 
На оригиналните опори пише GF10-010031-200, IFA-DDR.
Ако приемем, че числото двеста означава нютоните, излиза, че новите немски опори /с 380 нютона/ са почти два пъти "по-натопорчени". :lol:
Да не се налага да сменяме и пантите? :wink:


Четвъртък, 20.03.2008 г. 16:59 ч.
Профил
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 09.03.2008 г. 23:00 ч.
Мнения: 34
Местоположение: Разград
Skype: Nenich
Automobile: Трабант, Баркас
Мнение 
Гледам че темата е старичка но имам опит в решаването на този проблем и затова реших да си кажа мнението :roll: . Та отидох на моргата, намерих един FORD ще излъжа за модела ама май беше ескорт модел. На задния му капак подпорите идеално паснаха като дължина на Трабито. Пък са и маслени - повдигането на капака стана много добре на две зони (в началото бързо към края забавя). Половин година го ползвам без проблеми. Имаше само малко преработване на горното закрепване (към капака). Налойи се да му направя ябълковидно болтче и там.


Събота, 25.10.2008 г. 22:23 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 14 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов