Напиши нова тема Отговори на тема  [ 15 мнения ] 
Въпрос-карбУратор 
Автор Съобщение
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 22:27 ч.
Мнения: 39
Местоположение: Сливен
Skype: ferodo1
Мнение Въпрос-карбУратор
колеги я споделете в тази тема кой е най-добрият карбуратор от всички модели за Трабант,относно вървеж и разход?Сега на моя Трабант съм с по стария модел карборатор където смукача е на 3 положения но имам и 28 H-1.Споделете мненията си, може да са от полза :wink:


Четвъртък, 22.01.2009 г. 00:51 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Въпрос-карборатор
Ползвал съм предпоследния модел 4-1 и последния - 1-1. Разлика във вървежа няма. 1-1 харчи значително по малко - около 1.5-2 литра при същото каране.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Четвъртък, 22.01.2009 г. 09:27 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 15:21 ч.
Мнения: 57
Местоположение: София
Мнение Re: Въпрос-карборатор
според доста хора /и книги/ оптималния е HB 1-1 и аз само с такъв съм карал... [smilie=2beers]

_________________
I work for MONEY,
if you want loyalty...
get a DOG!


Петък, 23.01.2009 г. 19:03 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч.
Мнения: 251
Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
Мнение Re: Въпрос-карборатор
Този последният модел 28- Н- 11 е най удачен карал съм преди това два Трабанта с предния модел често имах проблеми с игления клапън често ми преливаше поплавъковата камера и се давеше докато с този новия модел нямам проблем.
Значи чувал съм, че стария модел иначе по добре храни двигателя докато новия модел дава икономия но бедни сместа и от там се скъсява живота на двигателя. Аз лично чрез смукача ако преценя леко обогатявам сместа и вървенето се подобрява и по плавно поема няма придръпвания разхода почти не се вдига просто леко дръпвам смукача 2 - 3мм примерно в движение тогава и празните обороти стават по стабилни това си е лично моя преценка.

_________________
Напред с двутактовите ни зверове!
Изображение


Неделя, 25.01.2009 г. 00:17 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Въпрос-карборатор
Абе малко е съмнително това с бедната смес. Автора на статията пише че е постигал разход 3.5/100 ?! Колко пенсионерки трябва да караш, че да е толкова бедна сместа, че да не се смазва двигателя, вероятно да подържаш 60 на 4та по леко надолнище с постоянна леко натисната газ. Не вярвам че някой кара толкова пенсионерски че да не му се смазва двигателя :) Просто не трябва продължитено време да се подържа еднаква скорост (колкото и малко да харчи така), ами веднъж на няколко минути да се пуска газта и пак да се натиска.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 25.01.2009 г. 09:38 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч.
Мнения: 251
Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
Мнение Re: Въпрос-карборатор
Да съгласен съм напълно с теб. Аз с моя стил на каране ми гори извън градско около 5.5 до 6 на 100км и смятам, че е добре за живота на двигателя на четвърта си потдържам при нормални условия около 85 - 90км. вече според пътя и настъпаната газ светят различен брой светодиодчета имам случай при задаване на голям баир съм засилил на четвърта с около 80км. давам повече газ почти до дупка светят всички светодиодчета таман си продухвам периодично карбуратора, двигателя и изпускателната система и нямам проблем до сега не съм блокирвал Трабантов двигател.

_________________
Напред с двутактовите ни зверове!
Изображение


Неделя, 25.01.2009 г. 19:39 ч.
Профил
Мисли си че знае всичко
Аватар

Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч.
Мнения: 251
Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
Мнение Re: Въпрос-карборатор
Мойто мнение е ползвай новия модел карбуратор 8)

_________________
Напред с двутактовите ни зверове!
Изображение


Неделя, 25.01.2009 г. 19:44 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Въпрос-карборатор
Точно. В Германия можеш да хванеш една магистрала 200км, да подържаш постоянна скорост (70-80) и това вероятно е вярно. Така сигурно ще гори 4 или по-малко. Ама тук почти няма магистрали, има яко баири и завои и се кара предимно на газ-спирачка. Така че слагай най-новия модел и да не ти пука :)

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Неделя, 25.01.2009 г. 20:14 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Вторник, 23.12.2008 г. 22:53 ч.
Мнения: 14
Местоположение: из горите...
Skype: dedovia_84
Мнение Re: Въпрос-карборатор
Моят трабант гори 10/100 без зависимост от режима на движение(градско и извънградско), най-вероятно трябва да сваля карборатора и да се почисти, защото и не върви особено добре дори понякога на празен ход гасне :shock: :roll:

_________________
>>>TRABI MAFIA<<<


Петък, 30.01.2009 г. 02:30 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Въпрос-карборатор
В София 10/100 е напълно нормално. Моя трабант винаги е горял толкова, пък е нямал проблеми с вървежа. Свалял съм до 8 с много нисък празен ход, но пък така ми тресе много. Опитай да увеличиш малко оборотите и ако пак не държи празен ход, наистина имаш проблем.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Петък, 30.01.2009 г. 10:40 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Вторник, 23.12.2008 г. 22:53 ч.
Мнения: 14
Местоположение: из горите...
Skype: dedovia_84
Мнение Re: Въпрос-карборатор
Не е в София посочения разход,трабанта най-често се кара в смесен цикъл или само извънградско.Това с увеличаването на оборотите за празния ход го пробвах и ефекта е само почти нулев,след 1-2 дни пак почва да гасне.На 75 000 км е мотора и мисля, че не е реален този разход понеже преди в същия режим на каране ми е давал разход от 5.5-6/100км :(

_________________
>>>TRABI MAFIA<<<


Петък, 30.01.2009 г. 11:14 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Вторник, 23.09.2008 г. 16:08 ч.
Мнения: 11
Местоположение: София
Мнение Re: Въпрос-карборатор
------------------------------------------------


Последна промяна Kashonut на Сряда, 04.02.2009 г. 20:23 ч., променена общо 1 път

Петък, 30.01.2009 г. 20:20 ч.
Профил
Луд с картечница
Аватар

Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч.
Мнения: 455
Местоположение: Густо майна, Филибето!...
Мнение Re: Въпрос-карборатор
dedo petko написа:
Това с увеличаването на оборотите за празния ход го пробвах и ефекта е само почти нулев,след 1-2 дни пак почва да гасне.(



На винтовете за регулировка на карбуратора има едни гумени О-пръстени, които с течение на годините се деформират, втвърдяват и износват, винта започва да се върти много леко и от вибрациите се самозатяга. Имаше го на моя Варц, имаше го и на theultimate на трабантелата. Опитай се да смениш въпросният О-пръстен на големият винт (за празният ход). :)

_________________
Hard to the core ! [smilie=2beers]


Събота, 31.01.2009 г. 00:50 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Въпрос-карборатор
Така е! Не прочетох това за единия ден. Значи при мен миналата зима беше така - вдигна оборотите - пушка - оставям го 10 минути на място и не гасне. 2-3 дни и пак почне да гасне. Хванах се на главата. Накрая Наско ме светна за тези о-пръстени. Като се износи уплътнението винта за 2-3 дни се самозатяга и оборотите падат. Свали регулировъчния винт и намери по магазините подходящ о-пръстен. Струва стотинки. При мен това беше проблема.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 31.01.2009 г. 00:59 ч.
Профил
Начинаещ
Аватар

Регистриран на: Вторник, 23.12.2008 г. 22:53 ч.
Мнения: 14
Местоположение: из горите...
Skype: dedovia_84
Мнение Re: Въпрос-карборатор
Благодаря за отговорите колеги! :D

_________________
>>>TRABI MAFIA<<<


Събота, 31.01.2009 г. 12:45 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 15 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов