Автор |
Съобщение |
ferodoto
Научи се как се сипва масло
Регистриран на: Вторник, 12.02.2008 г. 22:27 ч. Мнения: 39 Местоположение: Сливен
Skype: ferodo1
|
Въпрос-карбУратор
колеги я споделете в тази тема кой е най-добрият карбуратор от всички модели за Трабант,относно вървеж и разход?Сега на моя Трабант съм с по стария модел карборатор където смукача е на 3 положения но имам и 28 H-1.Споделете мненията си, може да са от полза
|
Четвъртък, 22.01.2009 г. 00:51 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Въпрос-карборатор
Ползвал съм предпоследния модел 4-1 и последния - 1-1. Разлика във вървежа няма. 1-1 харчи значително по малко - около 1.5-2 литра при същото каране.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Четвъртък, 22.01.2009 г. 09:27 ч. |
|
|
vladeto
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Петък, 22.02.2008 г. 15:21 ч. Мнения: 57 Местоположение: София
|
Re: Въпрос-карборатор
според доста хора /и книги/ оптималния е HB 1-1 и аз само с такъв съм карал...
_________________ I work for MONEY,
if you want loyalty...
get a DOG!
|
Петък, 23.01.2009 г. 19:03 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Въпрос-карборатор
Този последният модел 28- Н- 11 е най удачен карал съм преди това два Трабанта с предния модел често имах проблеми с игления клапън често ми преливаше поплавъковата камера и се давеше докато с този новия модел нямам проблем. Значи чувал съм, че стария модел иначе по добре храни двигателя докато новия модел дава икономия но бедни сместа и от там се скъсява живота на двигателя. Аз лично чрез смукача ако преценя леко обогатявам сместа и вървенето се подобрява и по плавно поема няма придръпвания разхода почти не се вдига просто леко дръпвам смукача 2 - 3мм примерно в движение тогава и празните обороти стават по стабилни това си е лично моя преценка.
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Неделя, 25.01.2009 г. 00:17 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Въпрос-карборатор
Абе малко е съмнително това с бедната смес. Автора на статията пише че е постигал разход 3.5/100 ?! Колко пенсионерки трябва да караш, че да е толкова бедна сместа, че да не се смазва двигателя, вероятно да подържаш 60 на 4та по леко надолнище с постоянна леко натисната газ. Не вярвам че някой кара толкова пенсионерски че да не му се смазва двигателя Просто не трябва продължитено време да се подържа еднаква скорост (колкото и малко да харчи така), ами веднъж на няколко минути да се пуска газта и пак да се натиска.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 25.01.2009 г. 09:38 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Въпрос-карборатор
Да съгласен съм напълно с теб. Аз с моя стил на каране ми гори извън градско около 5.5 до 6 на 100км и смятам, че е добре за живота на двигателя на четвърта си потдържам при нормални условия около 85 - 90км. вече според пътя и настъпаната газ светят различен брой светодиодчета имам случай при задаване на голям баир съм засилил на четвърта с около 80км. давам повече газ почти до дупка светят всички светодиодчета таман си продухвам периодично карбуратора, двигателя и изпускателната система и нямам проблем до сега не съм блокирвал Трабантов двигател.
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Неделя, 25.01.2009 г. 19:39 ч. |
|
|
Младен Трабанта
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 25.02.2008 г. 10:51 ч. Мнения: 251 Местоположение: Велико Търново
Skype: trabanta601s
Automobile: trabant
|
Re: Въпрос-карборатор
Мойто мнение е ползвай новия модел карбуратор
_________________ Напред с двутактовите ни зверове!
|
Неделя, 25.01.2009 г. 19:44 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Въпрос-карборатор
Точно. В Германия можеш да хванеш една магистрала 200км, да подържаш постоянна скорост (70-80) и това вероятно е вярно. Така сигурно ще гори 4 или по-малко. Ама тук почти няма магистрали, има яко баири и завои и се кара предимно на газ-спирачка. Така че слагай най-новия модел и да не ти пука
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 25.01.2009 г. 20:14 ч. |
|
|
dedo petko
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 23.12.2008 г. 22:53 ч. Мнения: 14 Местоположение: из горите...
Skype: dedovia_84
|
Re: Въпрос-карборатор
Моят трабант гори 10/100 без зависимост от режима на движение(градско и извънградско), най-вероятно трябва да сваля карборатора и да се почисти, защото и не върви особено добре дори понякога на празен ход гасне
_________________ >>>TRABI MAFIA<<<
|
Петък, 30.01.2009 г. 02:30 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Въпрос-карборатор
В София 10/100 е напълно нормално. Моя трабант винаги е горял толкова, пък е нямал проблеми с вървежа. Свалял съм до 8 с много нисък празен ход, но пък така ми тресе много. Опитай да увеличиш малко оборотите и ако пак не държи празен ход, наистина имаш проблем.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Петък, 30.01.2009 г. 10:40 ч. |
|
|
dedo petko
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 23.12.2008 г. 22:53 ч. Мнения: 14 Местоположение: из горите...
Skype: dedovia_84
|
Re: Въпрос-карборатор
Не е в София посочения разход,трабанта най-често се кара в смесен цикъл или само извънградско.Това с увеличаването на оборотите за празния ход го пробвах и ефекта е само почти нулев,след 1-2 дни пак почва да гасне.На 75 000 км е мотора и мисля, че не е реален този разход понеже преди в същия режим на каране ми е давал разход от 5.5-6/100км
_________________ >>>TRABI MAFIA<<<
|
Петък, 30.01.2009 г. 11:14 ч. |
|
|
Kashonut
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 23.09.2008 г. 16:08 ч. Мнения: 11 Местоположение: София
|
Re: Въпрос-карборатор
------------------------------------------------
Последна промяна Kashonut на Сряда, 04.02.2009 г. 20:23 ч., променена общо 1 път
|
Петък, 30.01.2009 г. 20:20 ч. |
|
|
Nasakoto
Луд с картечница
Регистриран на: Събота, 02.02.2008 г. 13:04 ч. Мнения: 455 Местоположение: Густо майна, Филибето!...
|
Re: Въпрос-карборатор
На винтовете за регулировка на карбуратора има едни гумени О-пръстени, които с течение на годините се деформират, втвърдяват и износват, винта започва да се върти много леко и от вибрациите се самозатяга. Имаше го на моя Варц, имаше го и на theultimate на трабантелата. Опитай се да смениш въпросният О-пръстен на големият винт (за празният ход).
_________________ Hard to the core !
|
Събота, 31.01.2009 г. 00:50 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Въпрос-карборатор
Така е! Не прочетох това за единия ден. Значи при мен миналата зима беше така - вдигна оборотите - пушка - оставям го 10 минути на място и не гасне. 2-3 дни и пак почне да гасне. Хванах се на главата. Накрая Наско ме светна за тези о-пръстени. Като се износи уплътнението винта за 2-3 дни се самозатяга и оборотите падат. Свали регулировъчния винт и намери по магазините подходящ о-пръстен. Струва стотинки. При мен това беше проблема.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Събота, 31.01.2009 г. 00:59 ч. |
|
|
dedo petko
Начинаещ
Регистриран на: Вторник, 23.12.2008 г. 22:53 ч. Мнения: 14 Местоположение: из горите...
Skype: dedovia_84
|
Re: Въпрос-карборатор
Благодаря за отговорите колеги!
_________________ >>>TRABI MAFIA<<<
|
Събота, 31.01.2009 г. 12:45 ч. |
|
|