Напиши нова тема Отговори на тема  [ 45 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
направа на сп. накладки 
Автор Съобщение
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Как с епоксидна смола ве......баси камикадзето...
Лепилото да не го дават без пари?
А Феродото?

Какво ще спестиш,ако си потърсиш оригинални накладки...??

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Вторник, 24.06.2008 г. 13:39 ч.
Профил ICQ
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Добре Санта кажи какво да ги правя 14 челюсти с изкъртено старо феродо .
А и феродото новото е на добра цена и сто пъти по-хубаво от унгарското ,което продават в трабант магазина.
Що пък да не ги лепя сам .Мислех,че някой ще знае с какво се лепят .


Вторник, 24.06.2008 г. 16:37 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Кой ти говори за унгарски?
Виж ми мнението от първата страница на тая тема.Дал съм ти имена на фирми,чиито продукти се внасят у нас и в каталозите им има накладки за Трабант.
Поне поинтересува ли се да видиш къде са им магазините в Пловдив преди да тръгнеш да лепиш феродо с епоксид?

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Вторник, 24.06.2008 г. 17:24 ч.
Профил ICQ
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч.
Мнения: 125
Местоположение: Казанлък
Мнение 
Санта, прав си за каталозите,но като ида във фирмата с номерата от каталога да поръчам и чуят Трабант или Вартбург гаси компютъра и вика няма.Ако някой купи западен аналог на нещо за нашите коли да казва името и адреса на магазина.
За накладките по-добре да се намерят кухи нитове ф4 и да се нитят.За лепене иска специално лепило, преси и пещи за да стане както трябва.


Вторник, 24.06.2008 г. 22:59 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение 
Моите челюсти (на спирачките де... :D ) винаги съм ги наковавал с алуминиеви нитове с конусна глава и досега не съм имал проблеми. Ползвам обикновени конусни бургии - една за стеблото и една за главата на нита.
Има и по-добри методи, но аз нямам възможност да ги прилагам: лепене, по-специално занитване с нещо като рапиди.
А пък съм си мислил, че лепенето и занитването могат да се комбинират за по-голяма сигурност, ако се правят в домашна работилница. Не знам обаче с какво лепило.
Коравото руското феродо според мен не е добро, макар че се кове лесно. Има по-меко на ленти - то се кове по-внимателно, но е по-добро.[/url][/quote]

_________________
Който не напредва, изостава.


Вторник, 24.06.2008 г. 23:55 ч.
Профил
Блокира си коляновия вал
Аватар

Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч.
Мнения: 95
Местоположение: Панагюрище
Мнение 
siso, някъде около 1995 година един колега си лепеше феродото на Москвича с лепило "Техникол", като беше много доволен. Технологията бе проста: мажем накладката, мажем феродото, стягаме много здраво едното към другото с тел и пъхаме в пещта на 300 градуса (Ц) за някаво време, не помня точно (пещта я имаше на работата). Не знам сега дали някой ползва такова лепило, но може да поразпиташ. При нас се използваше за залепване на диамантени палети към шайба, за направа на лепинг.


Сряда, 25.06.2008 г. 00:27 ч.
Профил ICQ
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Santa
Не се притеснявай, отказах се да ги лепя с каквото и да е,много зор .Може да спиш спокойно.
Наковах ги и станаха перфектни . :)


Петък, 27.06.2008 г. 11:28 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Това черното мекото феродо дето много го хвалите има ли някаква марка и точни параметри (ширина, дебелина)? Питам че наблизо има един камионджийски магазин и искам да проверя.


Понеделник, 30.06.2008 г. 19:10 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение 
Не съм чувал за черно феродо.
Купих си феродо на ленти, кафяво е на цвят и е много жилаво, трудно се кове, обаче спира супер яко.
При нас (Полски Тръмбеш) е по 2.50 /бр.

_________________
Който не напредва, изостава.


Понеделник, 30.06.2008 г. 20:15 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Бащата накова някакво полско феродо 4мм дебело, на ширина го пилихме. Още първия ден след 3-4км каране, без да е слегнало добре феродото, колата вече кове. И то с леко натискане на педала. Явно целия проблем с феродото е че при прекалено рацерско каране като прегрее и феродото изгаря. Оттам нататък за нищо не става.


Сряда, 13.08.2008 г. 10:00 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч.
Мнения: 73
Местоположение: Radanovo
Мнение 
Напълно съм съгласен - горния слой на феродото става като стъкло и се пързаля по барабана. Незнам как може да се избегне това освен с по-качествено феродо.

_________________
Който не напредва, изостава.


Сряда, 13.08.2008 г. 12:26 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Точно. Беше станало абсолютно лъскаво и цялото черно като сажди.


Сряда, 13.08.2008 г. 13:43 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:01 ч.
Мнения: 8
Местоположение: София, Младост 2
Мнение 
Преди няколко години ходих до една работилница да ми лепнат феродо на съединителя на скутера. И накладки правят там.
На ъгъла на опълченска и тодор александров. Ще видите работилниците там.


Сряда, 13.08.2008 г. 17:48 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Никое феродо не стои грапаво.Това само за информация.Това,че е станало като стъкло...ми на какво искате да стане...Всичките са малко или много гладки след като преминат етапа на сработване с барабана.
Дори нарези за отвеждане на прахоляка не е задължително да имат.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Сряда, 13.08.2008 г. 20:06 ч.
Профил ICQ
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Въпроса е че онова беше вечно в сажди. Накрая толкова силно го натисках за да спира че се беше износило брутално за 1-2 месеца.


Сряда, 13.08.2008 г. 23:02 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 45 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов