Автор |
Съобщение |
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Как с епоксидна смола ве......баси камикадзето...
Лепилото да не го дават без пари?
А Феродото?
Какво ще спестиш,ако си потърсиш оригинални накладки...??
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Вторник, 24.06.2008 г. 13:39 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Добре Санта кажи какво да ги правя 14 челюсти с изкъртено старо феродо .
А и феродото новото е на добра цена и сто пъти по-хубаво от унгарското ,което продават в трабант магазина.
Що пък да не ги лепя сам .Мислех,че някой ще знае с какво се лепят .
|
Вторник, 24.06.2008 г. 16:37 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Кой ти говори за унгарски?
Виж ми мнението от първата страница на тая тема.Дал съм ти имена на фирми,чиито продукти се внасят у нас и в каталозите им има накладки за Трабант.
Поне поинтересува ли се да видиш къде са им магазините в Пловдив преди да тръгнеш да лепиш феродо с епоксид?
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Вторник, 24.06.2008 г. 17:24 ч. |
|
|
montoya
Вече прави дребни ремонти
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 03:29 ч. Мнения: 125 Местоположение: Казанлък
|
Санта, прав си за каталозите,но като ида във фирмата с номерата от каталога да поръчам и чуят Трабант или Вартбург гаси компютъра и вика няма.Ако някой купи западен аналог на нещо за нашите коли да казва името и адреса на магазина.
За накладките по-добре да се намерят кухи нитове ф4 и да се нитят.За лепене иска специално лепило, преси и пещи за да стане както трябва.
|
Вторник, 24.06.2008 г. 22:59 ч. |
|
|
Marto_RT
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч. Мнения: 73 Местоположение: Radanovo
|
Моите челюсти (на спирачките де... ) винаги съм ги наковавал с алуминиеви нитове с конусна глава и досега не съм имал проблеми. Ползвам обикновени конусни бургии - една за стеблото и една за главата на нита.
Има и по-добри методи, но аз нямам възможност да ги прилагам: лепене, по-специално занитване с нещо като рапиди.
А пък съм си мислил, че лепенето и занитването могат да се комбинират за по-голяма сигурност, ако се правят в домашна работилница. Не знам обаче с какво лепило.
Коравото руското феродо според мен не е добро, макар че се кове лесно. Има по-меко на ленти - то се кове по-внимателно, но е по-добро.[/url][/quote]
_________________ Който не напредва, изостава.
|
Вторник, 24.06.2008 г. 23:55 ч. |
|
|
racrac
Блокира си коляновия вал
Регистриран на: Неделя, 06.04.2008 г. 01:25 ч. Мнения: 95 Местоположение: Панагюрище
|
siso, някъде около 1995 година един колега си лепеше феродото на Москвича с лепило "Техникол", като беше много доволен. Технологията бе проста: мажем накладката, мажем феродото, стягаме много здраво едното към другото с тел и пъхаме в пещта на 300 градуса (Ц) за някаво време, не помня точно (пещта я имаше на работата). Не знам сега дали някой ползва такова лепило, но може да поразпиташ. При нас се използваше за залепване на диамантени палети към шайба, за направа на лепинг.
|
Сряда, 25.06.2008 г. 00:27 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Santa
Не се притеснявай, отказах се да ги лепя с каквото и да е,много зор .Може да спиш спокойно.
Наковах ги и станаха перфектни .
|
Петък, 27.06.2008 г. 11:28 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Това черното мекото феродо дето много го хвалите има ли някаква марка и точни параметри (ширина, дебелина)? Питам че наблизо има един камионджийски магазин и искам да проверя.
|
Понеделник, 30.06.2008 г. 19:10 ч. |
|
|
Marto_RT
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч. Мнения: 73 Местоположение: Radanovo
|
Не съм чувал за черно феродо.
Купих си феродо на ленти, кафяво е на цвят и е много жилаво, трудно се кове, обаче спира супер яко.
При нас (Полски Тръмбеш) е по 2.50 /бр.
_________________ Който не напредва, изостава.
|
Понеделник, 30.06.2008 г. 20:15 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Бащата накова някакво полско феродо 4мм дебело, на ширина го пилихме. Още първия ден след 3-4км каране, без да е слегнало добре феродото, колата вече кове. И то с леко натискане на педала. Явно целия проблем с феродото е че при прекалено рацерско каране като прегрее и феродото изгаря. Оттам нататък за нищо не става.
|
Сряда, 13.08.2008 г. 10:00 ч. |
|
|
Marto_RT
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 14:39 ч. Мнения: 73 Местоположение: Radanovo
|
Напълно съм съгласен - горния слой на феродото става като стъкло и се пързаля по барабана. Незнам как може да се избегне това освен с по-качествено феродо.
_________________ Който не напредва, изостава.
|
Сряда, 13.08.2008 г. 12:26 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Точно. Беше станало абсолютно лъскаво и цялото черно като сажди.
|
Сряда, 13.08.2008 г. 13:43 ч. |
|
|
Mom4eto 601 s
Начинаещ
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:01 ч. Мнения: 8 Местоположение: София, Младост 2
|
Преди няколко години ходих до една работилница да ми лепнат феродо на съединителя на скутера. И накладки правят там.
На ъгъла на опълченска и тодор александров. Ще видите работилниците там.
|
Сряда, 13.08.2008 г. 17:48 ч. |
|
|
Santa
Ентусиаст
Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч. Мнения: 640
|
Никое феродо не стои грапаво.Това само за информация.Това,че е станало като стъкло...ми на какво искате да стане...Всичките са малко или много гладки след като преминат етапа на сработване с барабана.
Дори нарези за отвеждане на прахоляка не е задължително да имат.
_________________ Libenter homines id, quod volunt, credunt
|
Сряда, 13.08.2008 г. 20:06 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Въпроса е че онова беше вечно в сажди. Накрая толкова силно го натисках за да спира че се беше износило брутално за 1-2 месеца.
|
Сряда, 13.08.2008 г. 23:02 ч. |
|
|