Автор |
Съобщение |
boycho
Мисли си че знае всичко
Регистриран на: Понеделник, 11.02.2008 г. 19:06 ч. Мнения: 255 Местоположение: Средец
|
незнам дали е вярно но на мен ми казаха така:завиваш вънта отгоре докрая отвиваш го 2.5 оборота и после с ония винт отдясно на карба докато са стабилни,ако нямаш инстументи
_________________ Дърпаше ръчни с трабаня
|
Понеделник, 03.11.2008 г. 17:53 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Да и на мен така са ми казвали .
Марто .
Аз сега се сещам.Ще проверя и това с пластмасовата капачака .
А пък си мислех ,че не се отваря .
|
Вторник, 04.11.2008 г. 14:44 ч. |
|
|
Цветан Цветков
Начинаещ
Регистриран на: Петък, 04.06.2010 г. 23:45 ч. Мнения: 1 Местоположение: червен бряг
Skype: tsvetan tsvetkov5
|
Re: Празен ход 28 H 1-1
Моят праблем е че , немога да открия многото горивни жикльори на карбуратор 2Н1 1 които са показани на фиг.2 74 в книгата "Аз ремонтирам Трабант"При отварянето на карбуратора почистих само главния жикльор защото друг горивен неоткрих.Почистването започнах защото неможах да запаля двигателя.След почистването и проверка на поплавъка опитах отново при което двигателя запали,поработи две минути и като подадох газ огасна.От маркучето на дъното на въздушния колектор беше изтекло някакво количество гориво според мен повече от положеното при нормална работа на двигателя.Въпроса ми е може ли някой да подскаже евентуална причина за горното поведение на двигателя? И още един въпрос:Къде може да се намери въздушен филтър за Трабант.
|
Неделя, 06.06.2010 г. 12:39 ч. |
|
|
fraxinus
Кандидат-фен
Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:43 ч. Мнения: 455 Местоположение: с.Кирилово
Automobile: Trabant 601
|
Re: Празен ход 28 H 1-1
Причината вероятно е пробит поплавък ,заяла игла или кофти регулирано ниво в камерата. С много интерес следя дискусията щото и мен живо ме интересува.И не ми стана ясно: В крайна сметка кой от винтовете е за общото качество на сместа и кой за празния ход.Големия или пломбирания. Това винтче дето опира в лоста на дроселовата клапа защо не се бара като са го сложили/говоря не за това което вдига оборотите при дръпнат смукач а за онова малкото навряното с контрагайката/Ако дроселовата клапа е трябвало да е затворена на празен ход напълно що фашагите са го сложили там.
_________________ Къни и фърга http://vbox7.com/play:b253bfd8
|
Неделя, 06.06.2010 г. 19:53 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Re: Празен ход 28 H 1-1
За общата смес винт за съжаление няма. Големия винт отпред е за количеството смес на празен ход, пломбирания е за качеството и по-точно за въздуха.
_________________ МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери
|
Неделя, 06.06.2010 г. 20:09 ч. |
|
|
hrisvasilis
Кандидат-фен
Регистриран на: Понеделник, 26.04.2010 г. 16:03 ч. Мнения: 492 Местоположение: Ловеч
Automobile: 2 трабанта
|
Re: Празен ход 28 H 1-1
Някой да има на идея какви са размерите на гуменото уплътнение на винта за сместа на празен ход?
_________________
|
Сряда, 04.06.2014 г. 21:46 ч. |
|
|