Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
Да не говорим,че продават на листове ,материал който изрязан по формата на гарнитурата ще изкара поне едно 20 години на тоя миксер .И не струва толкова скъпо .
А васко това със изпускащите карбуратори,нали знаеш .
,,Абе сголобихме го тука,ама нали по принцип те трябва да изпускат по малко .''
Верно тоя мазгоч дет се трупа по двигателите идва от скапани гарнитури не нещо друго.Е има една тръбичка ,която е предназначена да изтече под карбуратора бензин като се препълни там ,ама от няколко капки толкова мръсотия как се събира .
|
Вторник, 17.06.2008 г. 10:28 ч. |
|
|
Dexter_lab
Научи се да сменя скоростите
Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч. Мнения: 74 Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
|
Ема ги разбирате тези работи, тука някъде чтох да се слага червен силикоон за уплътнение
Отивам за гарнитури
|
Вторник, 17.06.2008 г. 11:49 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
До сега не съм виждал трабантов картбуратор който да не е омазан. Моя съм го изчиствал и след няколко месеца пак е мръсен. Хем от никъде не капе.
|
Вторник, 17.06.2008 г. 12:04 ч. |
|
|
ivanski
Детската градина rlz
Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч. Мнения: 1184 Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
|
И аз не съм виждал .Мани карба,там ясно.Двигателя как става мазготясан .
Голяма част от трабантските и вартбургските двигатели са омазани жестоко .
И моя като го взех беше натрупал сантиметър мазнотия .
|
Вторник, 17.06.2008 г. 18:16 ч. |
|
|
theultimate
Знае всичко за двутактовите
Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч. Мнения: 2554 Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
|
Лесно. Има някаква недомислица при сглобките. Връзките между главите и цилиндрите, цилиндрите и картера, колектора към цилиндрите и карбуратора към картера периодично се разхлабват. Хубави е примерно 1-2 годишно да се проверяват и при нужда да се дозатяга. Та....ако предишния собственик не го е правил никога, в един момент така се разхлабват, че почва да плюе смес. От там нататък само мизерии - ако главата е прекалено хлабава може да се изкриви; като се омаже хубаво двигателя не се охлажда хубаво и почва да прегрява. Мотора на кабриото като го почистих хубаво и стегнах всичко яко - за 3 години няма никакво омасляване по цилиндрите, само отдолу на картера.
|
Вторник, 17.06.2008 г. 18:42 ч. |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|