Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Дави се, гасне 
Автор Съобщение
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Да не говорим,че продават на листове ,материал който изрязан по формата на гарнитурата ще изкара поне едно 20 години на тоя миксер .И не струва толкова скъпо .
А васко това със изпускащите карбуратори,нали знаеш .
,,Абе сголобихме го тука,ама нали по принцип те трябва да изпускат по малко .''
Верно тоя мазгоч дет се трупа по двигателите идва от скапани гарнитури не нещо друго.Е има една тръбичка ,която е предназначена да изтече под карбуратора бензин като се препълни там ,ама от няколко капки толкова мръсотия как се събира .


Вторник, 17.06.2008 г. 10:28 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Понеделник, 12.05.2008 г. 16:52 ч.
Мнения: 74
Местоположение: София
Automobile: ТТ 601
Мнение 
Ема ги разбирате тези работи, тука някъде чтох да се слага червен силикоон за уплътнение :)
Отивам за гарнитури


Вторник, 17.06.2008 г. 11:49 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
До сега не съм виждал трабантов картбуратор който да не е омазан. Моя съм го изчиствал и след няколко месеца пак е мръсен. Хем от никъде не капе.


Вторник, 17.06.2008 г. 12:04 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
И аз не съм виждал .Мани карба,там ясно.Двигателя как става мазготясан .
Голяма част от трабантските и вартбургските двигатели са омазани жестоко .

И моя като го взех беше натрупал сантиметър мазнотия .


Вторник, 17.06.2008 г. 18:16 ч.
Профил
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение 
Лесно. Има някаква недомислица при сглобките. Връзките между главите и цилиндрите, цилиндрите и картера, колектора към цилиндрите и карбуратора към картера периодично се разхлабват. Хубави е примерно 1-2 годишно да се проверяват и при нужда да се дозатяга. Та....ако предишния собственик не го е правил никога, в един момент така се разхлабват, че почва да плюе смес. От там нататък само мизерии - ако главата е прекалено хлабава може да се изкриви; като се омаже хубаво двигателя не се охлажда хубаво и почва да прегрява. Мотора на кабриото като го почистих хубаво и стегнах всичко яко - за 3 години няма никакво омасляване по цилиндрите, само отдолу на картера.


Вторник, 17.06.2008 г. 18:42 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 20 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов