Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Електронно - тестване 
Автор Съобщение
Знае всичко за двутактовите
Аватар

Регистриран на: Вторник, 05.02.2008 г. 23:26 ч.
Мнения: 2554
Местоположение: София
Skype: vasil166
Automobile: Trabant
Мнение Re: Електронно - тестване
Доколкото знам центробежния регулатор дава по-малко предверение при обороти под тези на празен ход, като така уж трябва да пали по-лесно. Не съм забелязал трабанта с чукчета да върви повече на високи обороти, даже напротив - при обороти над 4000 е по-муден от елекетронното при едно и също предверение.

Иначе незнам дали няма да е от полза един истински регулатор, защото при малко предверение върви добре на ниски обороти и мре на високи, а при голямо - обратното. Ако се увеличава с оборотите, може би ще върви по-добре.

_________________
МВ-7. Парапети, сенници, щори, слънчеви бойлери


Събота, 11.04.2009 г. 23:55 ч.
Профил
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 05.06.2008 г. 21:45 ч.
Мнения: 150
Местоположение: Първомай Пловдовско
Automobile: трабстер + фиат
Мнение Re: Електронно - тестване
След дълго ровене в моите "боклуци" ето какво намерих!
Ако някой се интересува мога да му ги изпратя и на лично само да пише понеже разбрах че тук не са много читави!


Прикачени файлове:
srt2.jpg
srt2.jpg [ 60.56 KiB | Прегледано 12810 пъти ]
str1.jpg
str1.jpg [ 52.36 KiB | Прегледано 12770 пъти ]
Вторник, 14.04.2009 г. 18:19 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Събота, 16.03.2019 г. 12:34 ч.
Мнения: 4
Местоположение: Добрич
Skype: нямам
Мнение Re: Електронно - тестване
Здравей injenerra, Може ли да ми изпратиш , като прикачен файл на емайл тази статия за ел. запалването на Трабанта . Наистина тук не е много ясно видима .
email: velikova_r@abv.bg
Благодаря предварително
Ще очаквам


Петък, 22.03.2019 г. 12:25 ч.
Профил
Начинаещ

Регистриран на: Събота, 16.03.2019 г. 12:34 ч.
Мнения: 4
Местоположение: Добрич
Skype: нямам
Мнение Re: Електронно - тестване
injenerra написа:
След дълго ровене в моите "боклуци" ето какво намерих!
Ако някой се интересува мога да му ги изпратя и на лично само да пише понеже разбрах че тук не са много читави!


Моля те изпрати на е-майл тази статия : velikova_r@abv.bg


Петък, 22.03.2019 г. 12:27 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 23.11.2013 г. 00:19 ч.
Мнения: 63
Местоположение: Варна
Мнение Re: Електронно - тестване
fraxinus написа:
И все пак обяснете на нас ,които не разбираме защо Трабанта с чукчета и наковални има центробежен регулатор а с електронно няма пък Вартбурга хич.

Фиксираният аванс съвсем не е най-доброто,за което съм готов да водя яростни спорове с някои колеги.Всичко е въпрос на проектантско решение.Конкретно при електронното на Трабанта идеята е била да няма никакви механични части и системата да не се нуждае от никакво обслужване.
А това че центробежния регулатор го били сложили за да палел двигателят по-лесно е съчинение на некомпетентни люде.


Понеделник, 24.08.2020 г. 23:39 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Електронно - тестване
Venci_002 написа:
fraxinus написа:
И все пак обяснете на нас ,които не разбираме защо Трабанта с чукчета и наковални има центробежен регулатор а с електронно няма пък Вартбурга хич.

Фиксираният аванс съвсем не е най-доброто,за което съм готов да водя яростни спорове с някои колеги.Всичко е въпрос на проектантско решение.Конкретно при електронното на Трабанта идеята е била да няма никакви механични части и системата да не се нуждае от никакво обслужване.
А това че центробежния регулатор го били сложили за да палел двигателят по-лесно е съчинение на некомпетентни люде.


Фиксираният аванс не е най-доброто, но е това, което завода е могъл да произведе като технология в тези години. Днес се продават електронни за Трабант - горната плочка с променяща се центровка спрямо обороти и натоварване.
Точно затова е центробежния регулатор на трабанта - да запали зимата с тоя никакъв 6 волтов акумулатор на ГМТ и после се фиксира на колкото е направена центровката - тя повече не се променя в хода на работа. Ако наистина изменяше центровка спрямо обороти, както може би си мислите, то същата опция щеше да бъде заложена в електронното.


Понеделник, 14.09.2020 г. 22:16 ч.
Профил
Научи се да сменя скоростите

Регистриран на: Събота, 23.11.2013 г. 00:19 ч.
Мнения: 63
Местоположение: Варна
Мнение Re: Електронно - тестване
При Вартбурга с сигурност е въпрос на проектантско решение,тъй като той няма центробежен регулатор,а фабрично електронно запалване са нямали.Относно технологията може да си прав;Опел Аскона например има центробежен регулатор,действащ на оптичния датчик на електрониката.
Относно шестволтовия акумулатор - издържлив,надежден,дълготраен;но и по-скъп разбира се.Имахме два шестволтови трабанта,никога не е имало проблем с паленето.Другият,който замина,беше последно с фиксиран на 3 милиметра аванс(с вързани крилца на регулатора).


Събота, 17.10.2020 г. 15:31 ч.
Профил
Детската градина rlz
Аватар

Регистриран на: Четвъртък, 07.02.2008 г. 11:53 ч.
Мнения: 1184
Местоположение: Пловдив
Automobile: Trabant 601s
Мнение Re: Електронно - тестване
Venci_002 написа:
При Вартбурга с сигурност е въпрос на проектантско решение,тъй като той няма центробежен регулатор,а фабрично електронно запалване са нямали.Относно технологията може да си прав;Опел Аскона например има центробежен регулатор,действащ на оптичния датчик на електрониката.
Относно шестволтовия акумулатор - издържлив,надежден,дълготраен;но и по-скъп разбира се.Имахме два шестволтови трабанта,никога не е имало проблем с паленето.Другият,който замина,беше последно с фиксиран на 3 милиметра аванс(с вързани крилца на регулатора).


Вартбург 353 има фабрично статично електронно запалване, но не е стандартно оборудване и затова не е толкова разпространено.


Неделя, 18.10.2020 г. 22:51 ч.
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов