Напиши нова тема Отговори на тема  [ 53 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
601 и 601 делукс 
Автор Съобщение
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч.
Мнения: 45
Местоположение: в софия къде другаде
Мнение 
тук ми стана интересно защото ме върнахте >20години назад
радиата тогава преди 1986 година въобще и не са мислели за стереопрограми. така че каквото се е продавало в соца е било на оирт стандарт 68-73 мегахерца. другия беше вражески мисля че беше ццир 88-108 мегахерца. такива приемници /не за авто/ се продаваха в кореком с много редки изключения в магазинната мрежа. например радиокасетофон "Щерн" ДДР производство още работи в мазето и и на ccir стандарт. освен него 1989 купих поради липса на други радиоапарати в магазините -респром на оирт стандарт.
насако - освен хоризонт и христо ботев имаше и програма орфей. така че 3 програми бяха. а парламентарната се излъчваше доскоро на предавателя на ДВ
гошо-"че сигнал с по голяма честота се пренася на по големи разстояния" това не е вярно. по голямата честота е с по малка дължина на вълната и съответно се лови доста по близо до предавателя затова укв се наложи за местни радиостанции. изключение са случаите на йонизиране на слоя от атмосферата и тогава се приемат сигнали от много далечни радиа.
питай ме преди 20 години какви схеми и етажни антени сме правили само и само да хванем тв белград.
санта и си прав и не си. преди ерата на сталинизма е била друга ера, и ако войниците на вермахта са владеели укв обхвата изхода може би е щял да бъде друг.
ВЕФ по идея си е моно,но също покрива западните обхвати - тук не си прав. прословутия веф на който се слуша Кидика си е само на соц стандарт. западния се появи чак след 1985г при тях. вече съм забравил какво им беше номерацията но селена например е със ццир стандарт. освен това КВ при тях бяха много лоши а на тях се слушаха вражеските станции
а това за волга и лада поръчкови сего го чувам за пръв път. но черни волги не са се продавали на обикновени хора. имаше една жена някъде от симитли и се жалваше във в. Труд че мъжа и работил в Либия имал долари и искал да купи волга но черна и не му разрешавали. давали му сива.
черното беше запазен цвят на партокрацията
ето ви моята история за първия ми трабант. закупен от мототехника.
внасям 1984 г. 1500 лв без лихва без нищо. пореден номер 289хиляди и нещо си. лада жигула въряха около 110-120 000 номер другите малко по напред, най бързо излизаше за москвич тогава беше около 250000 когато внесох парите. и така три години. и 1987 година май месец разбирам че в мототехника михайловград аха трабанта да излезе от ред/ моята вноска в софия не важи в МХ/ значи че нема желаещи за трабант. обаждам се по тел. и казват - да НАЙ ВЕРОЯТНО утре ще са без ред. парите у торба, на влака, и 03.30 съм в МХ питам къде е мототехника / сметай в 3.30АМ кой питам/ и отивам. какво да видя -КОШЕР. Народ като на клетва. бре викам нема да се доредим. ослушах се и по едно време разпитвам за какво сте тук. - а викат докарали са симсонки и си пазим ред за тех. некой за трабант има ли нема. олекна ми. към 08 часа идват на работа и гледам на двора само бели и между тех един жълт. питам ги тоя може ли да изкарате. - а викат тоя чак следобед. щом е така давайте първия. и така платих си го 5660лв+ колани26лв и там триъгълник аптечка и кво имаше още, но радио немаше.
след 2-3 месеца събрах 50 долара курс тогава около 3.50 лв/$ и купих авторадиокасетофон unicef най евтиния от кореком.
та така който е дочел до тук печели виритуална бира

_________________
има ли смисъл като нема значение


Петък, 25.04.2008 г. 20:06 ч.
Профил WWW
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Хубава тема стана.Върна ме в едно време,от което аз лично заварих много малко,но последиците на което очевидно ще плащаме всички ние цял живот,а не е сигурно дали и децата ни няма да плащат.
Да имаш пари и да няма какво да си купиш с тях...надали това е възможно в друга система,освен в комунизЪма.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Петък, 25.04.2008 г. 21:15 ч.
Профил ICQ
Regular User
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 02:12 ч.
Мнения: 1090
Местоположение: Stara Zagora
Automobile: Wartburg 353S
Мнение 
Грон, може ли да разясниш какво са значели тези номера например 120 000, 258 000 и т.н. ?


Събота, 26.04.2008 г. 01:28 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
Трябва да са номерата в списъка на чакащите.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Събота, 26.04.2008 г. 10:40 ч.
Профил ICQ
Научи се как се сипва масло

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 20:24 ч.
Мнения: 45
Местоположение: в софия къде другаде
Мнение 
това са поредност на вноската в банката. то е трудно да се каже банка защото тогава си беше само ДСК за обикновените българи.
моята през 1984 беше 289ххх и до 1989 края стигнаха към 330000.
значи че толкова са заявените желания за всякакъв автомобил само в софия. то избор много нямаше. заз, лада ,волга, москвич, траби, вартбург,шкода. много рядко полски фиат и дачия се вкарваха.
във филма 2 диоптъра далекогледство г. парцалев пита служителя от мототехника - сини запорожци чакате ли?
оня отговаря - пепитени чакаме. бе луда работа.
примерно за лада се изпълняваха /ги канеха/до 120000 номер и на годината мърдаха номерата за лада с не повече от 2000. при 300000 общо заявени смятай ако си на 300000 номер кога ще си купиш лада.

днес е събота преди великден та мога малко да се отпусна на спомени.
някъде през 1988г. мисля че беше положението стана още по лошо поради факта че нова лада не можеш да си купиш цените на старите станаха по скъпи от нови. и тогава държавата се намеси да регулира пазара. ако искаш да си продадеш старата кола не може да я предлагаш директно а отиваш май пак в мототехника беше, заявяваш че я продаваш правят ти оценка и я продават там.
1990 г. пък вече бяха навлезли западните коли и изведнаж се загуби интереса към соцколите. имаше тогава една партида зазове в мототехника от тези с дългите стопове отзад/ един още може да се види изоставен между светофара на ТУ и Т-маркета/най последен модел продаваха ги по 4400 лв май беше. и се усещаше че идва буря и хората от немай къде ги изкупиха само да сложат в нещо парите си.
признавам че някъде края на 1988 или началото на 1989 от мототехника ме викаха за вартбург но трабанта беше на 1.5година и се отказах. а и варгата беше над 8000лв. при заплата 180лв.
много ми се щеше тогава да взема траби комби ама бяха започнали да ги раздават за сервизни коли. та те затова са редки. и по принцип бяха в съотношение 1-10 комби -лимо при вноса.

_________________
има ли смисъл като нема значение


Събота, 26.04.2008 г. 12:24 ч.
Профил WWW
Вече прави дребни ремонти
Аватар

Регистриран на: Неделя, 10.02.2008 г. 21:49 ч.
Мнения: 102
Местоположение: София
Skype: trabantmania
Automobile: Trabant 601s
Мнение 
Филипе, значи твоето радио е Ачико така ли? Трябва ли нещо да се преправя радио Ачико за да влезе в дупката в средата на таблото?


Събота, 26.04.2008 г. 18:45 ч.
Профил
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: Събота, 09.02.2008 г. 21:56 ч.
Мнения: 640
Мнение 
И аз бях сложил също Ачико,но така и никога не му пуснах ток и сега ми е нейде из секцията.Преправя се малко.Не е като да няма.

_________________
Libenter homines id, quod volunt, credunt


Събота, 26.04.2008 г. 23:15 ч.
Профил ICQ
Пърпоранчо
Аватар

Регистриран на: Петък, 29.02.2008 г. 19:18 ч.
Мнения: 430
Местоположение: гр. София
Automobile: Върви пеша
Мнение 
Не ти трябва никакво преправяне-влиза си много добре под таблото.
Първо махаш пластмасовата планка и врътките до метална кутия и след това пъхваш радиокасетофона в отвора.След това слагаш планката отвън и завинтваш гайките на резбата зад врътките и слагаш останалите неща.
Не е сложно.
Трябва да го заземиш-сложил съм планка от задния изход към горното захващане на таблото(над пепелника)+слагаш антената и куплнга за тока.За кабела-питай другите къде се връзва.
Нямам снимки за тази проекция

_________________
www.lozenetz-hospital.bg/static.php?content_id=51
www.pathologie.de/startseite/
www.esp-pathology.org/home
www.bpa-pathology.com
www.bgpathology.org/
www.patolog.ru/
www.ascp.org/content
publications.iarc.fr/
Трабантозавър


Понеделник, 28.04.2008 г. 16:15 ч.
Профил YIM WWW
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 53 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Цени на горивата от www.lukoil.bg:

Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forum/DivisionCore.
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов